Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

голема далавера-хай тек


bega4kata

Recommended Posts

Някой да се жертва и да го купи за проба. Ако пък не върши работа, да му съберем 2-3 лв и да го обезщетим. \:D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма нужда да се набутваме, мистерията отдавна е развенчана: http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=65&t=176308

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile091 smile091 smile091

Тъкмо се чудех къде да намеря приложение на един кондензатор 33000mf/25v

 

цитат от сайта:

Нео Сокет използва "Електролитни кондезатори" които облекчават електрическата верига на автомобила и така подпомагат работата на двигателя. Кондензаторите имат способност да задържат и освобождават електричество, което подпомага работата на двигателя, като спомага за по-бързото преодоляване промяната на режима на работа, в следствие на неравности по пътя, използването на електрониката на автомобила и други външни влияния. С други думи, Нео Сокет обира излишъците на ток по веригата, задържа ги и ги отпуска при по-голямо натоварване на двигателя, облекчавайки работата му. От нищо прави нещо. Предполагам много от вас са забелязали, как при пускане на фаровете, отоплението на задното стъкло, вентилатора на парното, мощна музика и други консуматори, оборотите на празен ход леко заиграват. Това е заради по-голямото натоварване на двигателя, в следствие на ел. консуматорите. Именно от това ви облекчава Нео Сокет, като обира и задърша излишния ток и го отпуска, когато има нужда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се свържат два последователно дали няма да падне разхода 60 % :D
цитат от сайта:

... От нищо прави нещо. ...

 

Следвайки горното:

 

ако си сложиш 4 броя * 30% = 120%

т.е. ще ти произвежда гориво :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се свържат два последователно дали няма да падне разхода 60 % :D
цитат от сайта:

... От нищо прави нещо. ...

 

Следвайки горното:

 

ако си сложиш 4 броя * 30% = 120%

т.е. ще ти произвежда гориво :mrgreen:

 

Е, най-много 99,9% да стане, пак е нещо... :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мога да разбера как хора,които си нямат на представа що е това електричество и електромагнетизъм,рекламират този продукт.Нека някой технически издържано да ми обясни по какъв начин ще се постигне намалянето на разхода на гориво.Аз съм готов да слушам :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали се разбра, че вътре има смешен кондензатор... та на *теория* падането на разхода е възможно, защото след като се зареди кондензаторът и ако е с необходимия капацитет, достатъчен работен ток и ниско ESR (вътрешно съпротивление за променлив ток), той ще работи като паралелна батерия към генератора, което го разтоварва и разтоварва и самия двигател и разходът теоретично пада. Обаче *на практика* за да се случи това нещо, кондензаторът трябва да е ОГРОМЕН от порядъка на няколко ФАРАДА, с много ниско ESR и много висок импулсен ток. Говоря за индустриален кондензатор, който би струвал в порядъка 200-400 лева. Така че устройството използва зрънце истина от една идея със съответната китайска лапнишаранска реализация, без никаква реална ефективност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мога да разбера как хора,които си нямат на представа що е това електричество и електромагнетизъм,рекламират този продукт.Нека някой технически издържано да ми обясни по какъв начин ще се постигне намалянето на разхода на гориво.Аз съм готов да слушам :!:

 

Е как бе! Управлява искрата от запалката! Толкова е просто. Дори и аз го схванах! smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голям кондензатор в запалката smile175

1.Предпазителя на запалката по спомени беше 15А т.е. можеш да върнеш 180Вт макс.

2.Този "кондензатор" се включва паралелно на най-големия кондензатор в автомобила - акумулатора.

3.Все ми е тая къде ще отива "излишната" енергия - в стандартния акумулатор или в тази хай-тек глупост. И в двата случая тя ще се ползва когато автомобила реши. Тогава за какво ми е тя?

В заключение - същия ефект ще го получа, ако си сложа акумулатор с по голям капацитет. Вярно, ще се зарежда по- бавно, но и тази джаджа все пак трябва да се зареди.

И най- накрая - за "музикалните" автомобили си има кондензатори, които да поемат пикови (наистина пикови) натоварвания :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най ще е ефектно устройството при атмосферните дизели smile048

Едно съм сигурен,че има хора които са си го купили и други балъци да го купуват. smile150

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам кой набор е момчето - '86-та, това ми прилича на някоя дипломна работа, добре усвоени парички и прекрасна рекламна дейност...

 

А думички като "магическо действие" и други интересни факти... Просто се чудя как да реагирам вече. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааа, искам двечки от тва! smile048 Едното в буксата в багажника ще си го сложа, другото в запалката. smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мммм да взема да ти подаря и една букса от запалка с две клеми, нея директно на акумулатора да вържеш. Тогава хем ще ти върви колата, хем няма и нафта да харчи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе на мен всичко ми е ясно. Намерил се тарикат, балъци с лопата да ги ринеш, всичко е точно.

 

Ама като се зачетох в темата на тунингжииския форум и щях да паднат от смях. Егати тунингджиите има там, майко каква техническа мисъл. Някакъв екземпляр даже го пробвал и реализирал икономии с него.И двигателя му работил по равномерно...Пълен ташак. smile091

 

Нали се разбра, че вътре има смешен кондензатор... та на *теория* падането на разхода е възможно

 

Мдам, само дето в паралела на електрическата система на който и да е автомобил има вързан един гигантски кондензатор - акумулатора. Да се скъсаш няма отде да изкараш по голям капацитет. Незнам какъв кондензатор би могъл да е еквивалент на нещо дето осигурява 10V/50А в продължение на минути :) Ти му сметни капацитета, че мен ме мързи, ама много, много фаради ще ти трябват, така да знаеш :) Аз без да го смятам залагам на нещо по голямо от 1килофарад :)

 

Т.е. изпълнено по технолигиите за пройзводство на кондензатори към ден днешен, би следвало да е нещо с размера на Кремиковци :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм в грешка си - батерията е в паралел само функционално, на практика акумулаторът е 12.0-12.6V и винаги е ТОВАР за алтернатора, който е 14.2-14.6V ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаа, прочели сте колеги само първата част от рекламата на Джаджата, след нейното закупуване, ще трябва да си купиме и Микродвигател(за предпочитане постояннотоков,че другия не върши работа) та от този кондензатор ще го развъртаме и той ще подпомага силовата система на Автомобила ни, акоо!! и тук икономията не ни е достатъчна викаме другари да удрят едно рамо smile117 smile117 smile117 smile117 и ето вече е реализирана 30 % икономия-

п.с. Така можем да реализираме до 95% впрочем.

Айде че се поулях малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм в грешка си - батерията е в паралел само функционално, на практика акумулаторът е 12.0-12.6V и винаги е ТОВАР за алтернатора, който е 14.2-14.6V ;)

 

Ми и да и не :) Когато имаш големи пикове на тока (срещу които би трябвало да ни пази вездесъщия кондензатор), точно акумулатора остава като основен енергоизточник. Вътрешното съпротивление на алтернатора не може да се сравнява с това на акумулатора. Та въпросния кондензатор ако ще обира пикове, които алтернатора не може да компенсира, би следвало да се състезава с акумулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От един кондензатор може да се извади само енергия, която предварително сме вкарали в него!

И то в най-добрия случай 99.99% от нея, независимо от капацитета му.

Няма смисъл да се обсъжда абсурдната джаджа повече. smile045

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От един кондензатор може да се извади само енергия, която предварително сме вкарали в него!

И то в най-добрия случай 99.99% от нея, независимо от капацитета му.

Няма смисъл да се обсъжда абсурдната джаджа повече. smile045

 

Най-точно и верно за идеята на един кодензатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще си позволя да се "автоцитирам":

Голям кондензатор в запалката smile175

1.Предпазителя на запалката по спомени беше 15А т.е. можеш да върнеш 180Вт макс.

2.Този "кондензатор" се включва паралелно на най-големия кондензатор в автомобила - акумулатора.

3.Все ми е тая къде ще отива "излишната" енергия - в стандартния акумулатор или в тази хай-тек глупост. И в двата случая тя ще се ползва когато автомобила реши. Тогава за какво ми е тя?

В заключение - същия ефект ще го получа, ако си сложа акумулатор с по голям капацитет. Вярно, ще се зарежда по- бавно, но и тази джаджа все пак трябва да се зареди.

И най- накрая - за "музикалните" автомобили си има кондензатори, които да поемат пикови (наистина пикови) натоварвания :D

С идеята наистина да спрем обсъждането, както е предложил колегата chavdarlk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.