Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Хидравлика на 120


godji3

Recommended Posts

Еми аз не знам друго място за газово освен в багажника то просто няма къде другаде.

Моята е зад задните седалки

20 литрова пура влиза от ляво на акумолатора, с 30 литрова малко трудно се вади акумолатора и трябва да се повдигне с 4 пръста на височина но пак става.

Ако се наложи сваляне на стартера, кво ша праим тогава? Айде, за доливане на масло в скоростите има начин, макар и по-труден - през контролната пробка.

post-4842-1384532560_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 50
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • godji3

    16

  • bocko

    12

  • joro-120L

    7

  • pesho91

    5

Най-много писали в темата

аз съм се сетил че трябва да е отпред ама от каде ще минат маркучите :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм се сетил че трябва да е отпред ама от каде ще минат маркучите :?

Няма маркучи! Само тръбата за газта до изпарителя. И тя минава в тунела, покрай тръбите за антифриза.

ИДИ на майстор, щото е отговорна работа!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На дядо шкодата (105) мисля , че не даваше такъв разход , но до 6 - 6,5 може и да е дигала. Относно слагането на газова уредба мисля , че не е най-доброто

решение ,защото все пак и тя вдига разхода до 1 - 1,5л или поне така съм чул а и не харесвам дупките по ламарината smile009 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се наложи сваляне на стартера, кво ша праим тогава? Айде, за доливане на масло в скоростите има начин, макар и по-труден - през контролната пробка.

Бутилката се монтира в повдигнато положение и тогава и стартера се вади и масло се налива с дълга фуния малко под наклон. Има начин само мерак да има. И бутилката е защитена от фронтален удар ( да не се случва).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе аз никога няма да си сложа газово разтройство само разваля двигателя и се трупат после куп проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз не съм привържаник на дупките по купето за това мисля да ми оставят мястото от кадето се пълни гаства в багажника тъкмо няма да личи че карам на гас :D и купето ще си е здраво

 

 

аз съм се сетил че трябва да е отпред ама от каде ще минат маркучите :?

Няма маркучи! Само тръбата за газта до изпарителя. И тя минава в тунела, покрай тръбите за антифриза.

ИДИ на майстор, щото е отговорна работа!!

 

все още нямам кола че да и слагам газова сам и дори и да ми се наложи да скагам ще я водя при някои които рабира от тия работи да не грумна :D:D:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе аз никога няма да си сложа газово разтройство само разваля двигателя и се трупат после куп проблеми.

....и какво му се разваля на двигателя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

износва се по бързо вероятно от това че гаста прави някъкво налягане което си оказва въздеиствие на блока буталата клапаните и като цяло на двигателя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

износва се по бързо вероятно от това че гаста прави някъкво налягане което си оказва въздеиствие на блока буталата клапаните и като цяло на двигателя

Ае стига глупости...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми чувал съм,че на старите коли с газово 6-7 години и се прецакват.Не знам ама друго си е бензина \:D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувал си... Имало едно време,аиде пишете верни работи,които сте сигорни за тях така заблуждавате много хора,както са ви заблудили и вас

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То зависи и от качеството на монтиране ако е лошо монтирано кривели се клапани и тем подобни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

офф няма ли някои с една голяма метла да разчисти smile126

Пешо, не се ядосвай! ;) Дай да им се порадваме на младежите! :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казал си :) Яд ме е само че са го чули от някой си сега те го пишат някой ще го прочете и ще почне да обеснява и той колко е вредна газта.

Инече ме кефят радвам им се!Имат хъс smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казал си :) Яд ме е само че са го чули от някой си сега те го питаш някои ще го прочете и ще почне да обеснява и той колко е вредна газта.

Инече ме кефят радвам им се!Имат хъс smile159

Нека си мислят, че е вредна. До сега не съм чул аргументи за това!

Ха наздраве! smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам газово, но според мен газта вреди на старите коли толкова, колкото им вреди безоловния бензин. С други думи... :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да речем че вреди особенно на шкодата с чугунената глава . Обаче разликата от цената на придвижване на газ спрямо бензин ( + допустимите поражения и от безоловния бензин ) дори и да се смени една глава след 20 хиляди километра пак си е по евтино. Една глава струва 20-50 лв втора употреба , не е болка за умиране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да речем че вреди особенно на шкодата с чугунената глава . Обаче разликата от цената на придвижване на газ спрямо бензин ( + допустимите поражения и от безоловния бензин ) дори и да се смени една глава след 20 хиляди километра пак си е по евтино. Една глава струва 20-50 лв втора употреба , не е болка за умиране.

И какво ще и стане ?

- Нищо й няма на главата. Дори и след 130 000км. smile049

А това за втората употреба - не знаеш на какъв боклук ще попаднеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потъват леглата на клапаните. Ето това и става. Доста са молко хората изкарали 130 000 км на газ с шкода. Ти един от тях ли си? За втората употреба който има очи да гледа и знае каде ще разбере дали става или не.

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потъват леглата на клапаните. Ето това и става. Доста са молко хората изкарали 130 000 км на газ с шкода. Ти един от тях ли си?

smile159

Голяма работа! За колко време и с колко потъват?

Да ти кажа честно, колата е с такъв пробег, а на газ е минала 90 000км.

Като на 130 000 са сменени РБС и тогава - пасване на клапани за сефте.

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баба Шкода е на 130 хил. (първа регистрация 1996 г.) и досега двигателя не е отварян. Аз лично съм навъртял 50 хил. на газ, а първия й собственик каза, че е монтирал газовата уредба 98-99 год. Работи като змей. Е, клапаните трябва да се проверяват по-честичко - на 3-4 хил км. И основен ремонт със смяна на главата да трябва да се прави - вече се е изплатила от разликата в цената на газ/бензин. Карам я предимно градско, харчи ~12 (от престоите в задръстванията, като изминатото разстояние се явява допълнителен бонус), а до морето (100, 120, на места 130 и отгоре) - около 6.5 (ГАЗ). Вярно е, че на газ е малко по-тромава, но "пълно щастие няма".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На метан трудно ще държи скорост на 4-та,ускорението ще е отрицателно :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.