Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Ауспух


pemast

Recommended Posts

Привет на всички!

Издъни ми се задното гърне, направо се откъсна тръбата. Колата е Фелиция 1,3 стара маска, комби. В Казанлък имат гърнета на Босал /чешки/ и на Довоз /полски/, ако някой е ползвал някое от тях, моля да сподели мнение.

Ако има нещо по-добро на цена до 70 лв препоръчайте ми.

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо ми се виждат много 70лв. за гърне но ти си знаеш! Според мен което и да вземеш няма да има голяма разлика! Аз съм ползвал само евтини гърнета(незнайно какво производство,но 30-35лв.) и съм бил доволен!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

SPI = Single Point Injection, Аз съм с ей такова "Босал" ама го взех за 60лв с монтаж и майстора ме замаява че му била най дебела тенекията и има някакво покритие по шукаритетно. Май няма по-хубави за тия пари

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам босал ли е бозал ли е,ама аз взех преди 2 г.от евтините за 40 и няколко лв и сега точно съм пак за смяна :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BOSAL са гърнетата. А щом си в Казанлък, колегата RGC ще ти предложи цената. Но това и според мен е правилния избор. Втора година го карам на газ това гърне.

Май не разбрах за каква тенекия става на въпрос кое се сменя и т.н :-k обясни по точно не мога да отгатна smile049

Тенекията (материалът) от която е направено самото гърне колега. А шукар на цигански значи хубаво, добро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо ми се виждат много 70лв. за гърне но ти си знаеш! Според мен което и да вземеш няма да има голяма разлика! Аз съм ползвал само евтини гърнета(незнайно какво производство,но 30-35лв.) и съм бил доволен!

Поздрави!

 

В голяма заблуда си колега. Има огромна разлика от гърне до гърне. Както има огромна разлика между българско уиски и Dimple примерно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата се закрива!

Само да вметна, поръчах си гърне Босал, което поне на външен вид изглежда добре.

В Казанлък струва 56 лв, във Велико Търново ми взеха 64 лв, като се наложи да го поръчват, защото го нямаха налично.

Освен това си купих и два тампона /големия, който е най-накрая и един среден/, като цените са 4.50 лв за големия и 3.50 за по-малкия. Само като информация в Казанлък малкия се продава на 1.50 лв, а големия не го намерих в ценовата листа, но едва ли е повече от 2.50-3.00 лв.

Няма да коментирам, давам само сухи факти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо ми се виждат много 70лв. за гърне но ти си знаеш! Според мен което и да вземеш няма да има голяма разлика! Аз съм ползвал само евтини гърнета(незнайно какво производство,но 30-35лв.) и съм бил доволен!

Поздрави!

 

В голяма заблуда си колега. Има огромна разлика от гърне до гърне. Както има огромна разлика между българско уиски и Dimple примерно.

Ами нека бе нека!!! smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами монтирах гърнето.

Оказа се, че не е направено добре. Кривата тръба се оказа с около 6-7 см по-къса, а и на всичкото отгоре не беше закривена точно като оригиналната.

Разочарован съм от изработката, наложи се побългаряване, нещо което винаги съм мразел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тъй,сега наздраве с по едно "Дъмпалче" и готово!:)) :smt032

 

Колега знаеиш ли колко струват хубавите гърнета? Повече от дъмпъла. И повече от бозала...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

При мен смених средното и задното гърне с такова на бозал и си паснаха много добре на Фелиция 1.3 карб. Закупени са от Казънлъшкото представителство в Пловдив. Цената им е добта и изглеждат добре направени, както и на заварките имаше намазано нещо да не корозира на тези места. Единственото което не ми хареса е, че сякаш задното гърне стана по шумно от преди. Вероятно не е направено да изолира шума толкова. Чува се едно такова странно бучене като се форсира двигателя. Може би най-добре ще е с оригинално, но преди 2 години ми казаха от Еуратек, че задното струва около 120лв. Карал съм със средно уж от българските ASPO, но точно за една година и средното гърне започна да дрънчи, а от вън си беше здраво. Отказах се и от тези гърнета. Единствено преди две години и нещо бях сложил от някакъв случаен магазин някакво полско мисля за около 60 и няколко лева и ме изкара наистина 2 години. Сега ще видим новата генерация изцяло на бозал колко ще избута :) Дано скромният ми опит помогне на тези, които се двоумят. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата седмица смених оригиналните гърнета / 9 годишни / с нови от ЕМ комплект 33 в София на кв. Павлово, не знам каква марка са, цената за всичко - двуцевка, средно гърне и задно гърне с вкл. гарнитура на двуцевката и конусна гарнитура + монтажа е 166лв. Ако изкарат 3 г. ще е добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Преди 1 година сложих гърне Walker на Фелицията.Изработката е добра и пасна много точно.Купих го за 65лв. и го монтирах за 20мин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички!

Издъни ми се задното гърне, направо се откъсна тръбата.

Пак малко късно откривам темата и се обаждам, ама щом е само тръбата нямаше ли опция тя да се завари, ако останалата част е здрава - тази операция струва макс. 20 лв. Тук според мен има и една конструктивна слабст - гърнето отзад се държи само на 1 тампон вместо на 2 както при повечето коли, които съм виждал и самата тръба поема голяма част от напрежението на усукване. Както се сещате това не и понася добре, особено ако не е първа младост. Пресен пример - тази пролет заварих едно "спортно" гърне останало ми от пежото към оригиналната тръба на Фелата, но преди около месец тръбата отново се скъса... сега с тенекеджията ще мислим вариант за закрепяне на тампон и от другата страна, т.е. побългаряване smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

И аз да се включа в тази тема ..... след като и моето крайно гърне се предаде / след 12 години служба и 150 к км. (по километраж, реално - един бог знае колко...) - откъсна се направо задната тръба от гърнето, тази дългата,след самото гърне. Дългата защото е на комби .

Взех си Бозал от магазина на Сливница/ Варна/ - и съм доволен - в смисъл, че си го монтирах съвсем без проблеми- изработено е точно . Не ми хареса само едно - това, че има пробито отворче в задната стена отдолу - най-вероятно за да итича от там конденза . Само дето въобще не ми хареса, защото като работи лекичко пърпори / ако мога така да се изразя/ и си навих там едно винтче неръждавейка и така. Да може би има смисъл в това да се задържа колкото се може по малко конденз в гърнето, но пък колкото издържи - толкова - искам да ми е макс. безшумна / имам си една дет да ми ръмжи :) , тази я искам тихичка /

 

022071349.jpg?r=0

 

ето за това говоря :

022071348.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Аз бих искал да попитам следното - днес ми монтираха в Аспо средно + задно. Нормално ли е почти веднага след това да се стопи ватата на средното, защото се появи точно някакъв такъв особен мирис или това е от някакви вещества, останали от самото производство на гърнето? Освен това ми се стори, че след около 10 км започна да шуми повече, а като спрях чукнах леко средното гърне с една летва и си дрънчеше на кухо. Не знам дали трябва да е така по принцип или да се връщам в сервиза.

 

Чух от един познат, че като съм на газ трябвало да е с каменна вата, защото минералната се топи...ама толкова бързо да се топи ми се вижда странно. Ще съм благодарен ако някой може да ме посъветва.

 

Мерси предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се включа в тази тема ..... след като и моето крайно гърне се предаде / след 12 години служба и 150 к км. (по километраж, реално - един бог знае колко...) - откъсна се направо задната тръба от гърнето, тази дългата,след самото гърне. Дългата защото е на комби .

Взех си Бозал от магазина на Сливница/ Варна/ - и съм доволен - в смисъл, че си го монтирах съвсем без проблеми- изработено е точно . Не ми хареса само едно - това, че има пробито отворче в задната стена отдолу - най-вероятно за да итича от там конденза . Само дето въобще не ми хареса, защото като работи лекичко пърпори / ако мога така да се изразя/ и си навих там едно винтче неръждавейка и така. Да може би има смисъл в това да се задържа колкото се може по малко конденз в гърнето, но пък колкото издържи - толкова - искам да ми е макс. безшумна / имам си една дет да ми ръмжи :) , тази я искам тихичка /

 

022071349.jpg?r=0

 

ето за това говоря :

022071348.jpg?r=0

Отворът за конденза трябва да е тука както е при Walker, защото е най ниската част на гърнето, какви са тези Bosal-и недомислените.

post-5477-138453297894_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 месеци по-късно...

За протокола-преди 20 месеца смених Босалските гърнета, с които купих Фелата, заради ръжди и дупки. Взех си Аспо- средно и задно гърне. Вчера средното направо се скъса и тръбата от двигателя се опря на вътрешния маншон на полуоската. Влязох в мазето и взех старото средно гърне ВОSAL . И като ги претеглих двете гърнета - БОСАЛа повече тежи. Сега ще пробвам от двете да скалъпя нещо. Но АСПО вече няма да си купя. Българско производство, не знам какво си, но 20 месеца са прекалено малък срок, за да аварира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойте гърнета ги смених преди 2.5г. в М-комплект 33 на околовръсното и съм много доволен, но вчера загледах че навсякъде където има заварка за скобите на тампоните е много ръждясало. Има ли начин да с нещо да напръска поне малко от малко да удължим срока за следващата смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.