Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Спидометри на Фелиция 1.3


lent

Recommended Posts

Така....да започна от самото начало.Преди малко по-малко от месец си купих кола,по-малка по години от мен самия :lol: Колата в случая е Фелиция 1.3МПИ.Обаче скоростомера на тази кола показваше моментната скорост,но не отчиташе измимнатия пробег нито на общия,нито на дневния брояч.По стечение на обстоятелствата се сдобих с 2 табла за 1.3МПИ и смених целия уред - скоростомер.Показанието на стария бе спряло на 202221км,а другия показваше 86800км.На самите уреди отгоре си има лепенка,на която пише ''W=980'',което аз си обяснявам,че имат еднакво преводно отношение в механизмите и са взаимозаменяеми(т.е. няма да се различават по принцип показанията на двата).Да,ама сега наблюдавам следното явление - този новия уред показва с 5км/ч по-висока скорост при същите обороти на двигателя.Та се чудя дали това влиза в допуските за точност и дали е излезнал този уред така от завода :-k Имам определена логика,но тя пък защитава обратния случай - ако новия показва по-малко.Но в случая новия показва повече и освен единия от двата да дава отклонение,друго не ми идва на ум.Въпроса обаче е - кой крив и кой прав,или ще го кажа както го казва един приятел -''кой кум,кой сват,кой на булката брат"? :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така....да започна от самото начало.Преди малко по-малко от месец си купих кола,по-малка по години от мен самия :lol: Колата в случая е Фелиция 1.3МПИ.Обаче скоростомера на тази кола показваше моментната скорост,но не отчиташе измимнатия пробег нито на общия,нито на дневния брояч.По стечение на обстоятелствата се сдобих с 2 табла за 1.3МПИ и смених целия уред - скоростомер.Показанието на стария бе спряло на 202221км,а другия показваше 86800км.На самите уреди отгоре си има лепенка,на която пише ''W=980'',което аз си обяснявам,че имат еднакво преводно отношение в механизмите и са взаимозаменяеми(т.е. няма да се различават по принцип показанията на двата).Да,ама сега наблюдавам следното явление - този новия уред показва с 5км/ч по-висока скорост при същите обороти на двигателя.Та се чудя дали това влиза в допуските за точност и дали е излезнал този уред така от завода :-k Имам определена логика,но тя пък защитава обратния случай - ако новия показва по-малко.Но в случая новия показва повече и освен единия от двата да дава отклонение,друго не ми идва на ум.Въпроса обаче е - кой крив и кой прав,или ще го кажа както го казва един приятел -''кой кум,кой сват,кой на булката брат"? :lol:

 

Смятай средно аритметично. smile159 Засечи си точната скорост с някой ГПС да видиш че и двата лъжат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно така ще бъде - ще засека моментната скорост с GPS и поне ще знам с колко долу-горе лъже.Ще пия една студена вода за негово величество Скоростомера и това ще да е :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако решиш старият да го поправяш обаждаи се, скоро отварях моя и тои правеше същите номера. :lol: Явно е заразно :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.