Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фелиция - проблем с токовете (запалителна система)


El Comandante

Recommended Posts

Странен проблем със запалването. Завърташ ключа и всички токове просто изчезват… няма лампи по таблото, стартерът не завърта. Обикновено се "оправя" от самосебе си след известно време - не е ясно дали след 5 мин. или след час. След което всичко е наред, все едно проблемът никога не е съществувал. До следващия път, когато пак не се случи същата магария (няма постояннство и тук)

Чета руски форуми, възможни варианти изглеждат:

-"жълтия проводник" - онзи към стартера, клемата ръждясвала, контактът се скапвал. При мен изглежда добре;

-Контактният ключ (не знам как да го проверя)

-Х-реле (за това не съм сигурен дали има някакво значение…)

 

Фелицията е карбураторна, ако има значение. Акумулаторът е ОК.

Дайте, моля, някакви идеи - ако някой е борил подобен проблем…

 

П.С. А, какви са симптомите на комутатор, тръгнал да си ходи? Че май му е време и на него да се предава…

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, този проблем ми се е получавал и при хлабави клеми на акумулатора(сменях акумулатора), така и при лоша връзка на "жълтия" кабел( в долната част към стартера).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може да е комутатор ако изчезват тоците на бобината иначе не [-X

както вече писаха някои колеги най-вероятно е кабелчето което се включва в автоматчето на стартера или хлабави(клеясали) връзки на стартер,акумолатор,маса на купе или мотор!!!! smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странен проблем със запалването. Завърташ ключа и всички токове просто изчезват… няма лампи по таблото, стартерът не завърта. …

При всички случаи имаш по-голяма моментна консумация, отколкото циркулира в ел. инсталацията. Ако акумулатора ти е в ред виж следното:

Като завъртиш ключа, чува ли се щракане на магнитния включвател? Ако ДА - проблема е в стартера. Обикновено колектор, втулки, четки и т.н.

Ако НЕ - провери клемите на акумулатора, да не са оксидирали. ОСОБЕНО МАСАТА. Зачистваш с отверка, шкурка и после с парцалче напоено с воден разтвор на сода за пиене. Намазваш с технически вазелин или грес и СТЯГАШ. Същото се отнася и за другия край на кабела, който е свързан към стартера. Там може само да оксидира и сода не му трябва, но грес ЗАДЪЛЖИТЕЛНО. Има и едно мостче от дебело тенеке. Виж го и него. Може пък магнитният включвател да дава някъде накъсо (от време навреме).

Колкото до жълтото кабелче, то идва от контактния ключ и подава ток на включвателя. Ако е хлабаво, просто МОЖЕ да не се случи нищо, но едва ли ще ти угасне таблото. Зачисти, намажи с грес (МАЛКО) и го стисни ЛЕКО с клещи, за да влиза стегнато.

И (пред)последно: виж масата между двигателя и купето. Широк меден плетен проводник.

Това е горе-долу "стандартната процедура", но всичко е индивидуално.

Дано съм бил полезен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сетих се и още нещо, но се надявам да не е това. smile126

Ако магнитния включвател не чуква, но токовете ти ги няма - задръж 2-3 секунди, изключи и после пипни с ръка кабелите, които влизат в контактния ключ. Ако са топли (предимно дебелия жълт кабел) - някъде дава накъсо от време навреме. Трудно се открива къде и затова се надявам да не е това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.