Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia 1 1.9 TDI 4X4 - Окти


bega4kata

Recommended Posts

Това вече е друго нещо! Добре дошъл на партера :) Така изглежда по-добре. Джантите със сигурност са много тежки, но ще го разбереш по-натам. Освен на ускорението, пречат и на спирането.

 

:cheers:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 165
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • a4tech

    60

  • masterOne

    25

  • donsun

    20

  • bega4kata

    14

Най-много писали в темата

Евала колега , много добре е станала :)

 

Преди време Маджо го беше казал , но да си кажа и аз. Много се радвам, че се появяват все нови и нови "пипнати" шкоди :)

 

Даже мисля,че темата ти вече е за раздел проекти :)

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе като си тръгнах от пистата ми омекна малко педала, явно спирачната течност нещо кипна или накладките се бяка запалили и трябваше да се изчистят, но после се оправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята ми е че с обикновени накладки нямаше да има никой след 3-4 спирания на пистата , а с ебецетата си продължил да спираш нали  :tooth:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зa "3-4 спирaния" и с обикновените нaклaдки се спирa, не го мисли толковa :)

 

Поздрaви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е въпроса дали, ще спира! Тое ясно че ще спира, но в твоя случай говорим за това, че са тежки джантите и колата е по-тромава при спиране от големи скорости. Знам какво е, помниш че имам едни бели джанти от AUDI TT, а те са ужасно тежки. По спомен бяха 25-26 кг джанта с гума, а сегашните ми джанти са 9кг /само джантата/ и 18-19 кг заедно с гума! Вярвай ми 5-6кг на колело има брутална разлика! Веднага, като сложа другите джанти се усеща и при ускорение и спиране. С по-леки джанти, спирането не изисква да полагаш голямо усилие на педала, това исках да кажа :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прекрасно знам разликата от килограми добавени на главината имах предвид че може да се компенсира спирането с по добри дискове , накладки и гуми :)

Редактирано от a4tech
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на стоковите 288 мм дискове, така им запалих накладките, че се отлепи феродото и останаха само плочките да стържат! А тогава не можех да се засилвам както сега!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не! бяха някакви измислени, абе като видиш как спира сега с 312 отпред и 256 отзад, ще ти хареса. Мисля че и едно 4 бутално брембо ще му застане добре ама да видим, кога ще ми изпадне.

Редактирано от masterOne
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен съм ,че ще ми хареса , но има и луди дето карат 400+ на 288мм, куатро с жълти ебецета и държат  :threaten:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен съм ,че ще ми хареса , но има и луди дето карат 400+ на 288мм, куатро с жълти ебецета и държат  :threaten:

 

Тук има друг тънък момент, пак с килограмите на въртящите части! Колкото е по леко - толкова по добре! Искрен, защо не си слага 312мм, защото са тежки и ще му умре печката! Затова сега на пистата спира в тревата :)

Сами ме повози на бялата стрела! Леле как спира с тея 340 мм, направо не е реално, аз дето съм свикнал и ми стана лошо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се , колкото повече , толкова повече , казал Мечо Пух и си турбинирал е30-ката :) , ма зимните 15ки ще си ги връткам , както и Искрен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Малък ъп - Турбото беше свалено и изпратено до Сами , сменен бе актуаторът , турбото - почистено и настроено .Като се върна при мен го монтирахме и смених всички вакумни маркучи .Сега леко пренадува , но ще го коригираме и това . Направих си и лепенки за джантите с логото на ВРС , като емблемите.
Шкодето чукна 160 000: 

033765238.jpg?r=0

033765237.jpg?r=0

033765231.jpg?r=0

033765228.jpg?r=0

033765235.jpg?r=0

033765236.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Малко снимки с една друга бИгачка  :flag_skoda:  :flag_skoda:  :flag_skoda:  ... Снимките са с телефон и преди моята да бъде измита  :plate_sorry:

033815891-big.jpg?r=0

033815893-big.jpg?r=0033815892-big.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...
  • 5 седмици по-късно...

Окачването е lowtec не е регулируемо и сваля с 30мм колата отпред и отзад :) Със 17ките е що годе добре просвета отдолу с металния щит на картера ,но със зимните 15 е доста ниска и закачам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сега мисля да си взимам 17ки от ауди тт С3 където са :) но съм със оригиналното си окачване и мисля по въпроса какво да правя , понеже вече предните ми амортесиори са за смяна .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако целиш само визия може и само пружини спортни и амортесьори нови стокови , ако искаш и подобрена устойчивост -цяло окачване но зависи и от пътищата , по които караш... Забрави за черни такива !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не за чрни пътища дума да не става , за всеки ден си ми е колата но просто искам да да изглежда добре , защтото ако сложа просто едни 17ки без да е ниска, ще е все едно да хвърлени там и тва е  :D :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.