Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia 1 1.9 TDI 4X4 - Окти


bega4kata

Recommended Posts

Днес пристигнаха и бяха монтирани Джанти 17" S4 style с гуми 225/45/17 Falken. Стана егати джипката , направо плаче за окачване :D  

 

033161026.jpg?r=0

033161171.jpg?r=0

033161173.jpg?r=0

033161018.jpg?r=0

Първи впечатления : Волана стана по тежък , колата подрусква повече , леко се скопи заради по-голямото тегло (трябва да се мисли за още засилване) :tongue_1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 165
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • a4tech

    60

  • masterOne

    25

  • donsun

    20

  • bega4kata

    14

Най-много писали в темата

Плаче,може би не е най точната дума....РЕВЕ за окачване.

Ще стане супер визията с тези гуми и джанти,като я свалиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пристигна и съединителя от голф ВР6 с маховик от голф 3 1.9тди , както и всмукателен колектор от ибиза 131 к.с. и алуминиева тръба от  въздушния филтър до турбото от голф тди АРЛ 

033168091.jpg?r=0

033168093.jpg?r=0

Още се чудя колко точно да я сваля при положение,че има и втулки "Пакет лоши пътища" по 2 см

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Днес сложих комплекта съединител  и маховик , доволен съм вече няма приплъзване при пълна газ . Алуминиевата тръба от филтъра до турбото трябва малко да се преправи , скоро слагам колектора от 131 коня, махам ЕГР и на негово място рейс-пайп, както и ще има малко промени по турбо пътищата в областта на предно дясно колело , че сега с 17ката като навия пълен ляв и опира.По-натам агресивен ремап за още повер. Продължава търсенето на окачване . "АР" имат 40/30мм ,но не ми върши работа , питах за 35/35мм , но го няма на склад и не могат да кажат кога ще имат . Намерих 30/30мм на фирмата Lowtec Comp , някой да знае нещо за нея ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Колата е разглобена . Има малка промяна в плана , с цел скъсяване на турбо пътища взех още един колектор от пасат гледащ надясно , набавих и гофре и тяло за дебитомера от 131 коня , прави се даунпайпа на 63 , рейспайпа и той е готов , до края на седмицата слагам и окачването и после ще се мисли за мапването .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремапа може и да се забави , не е проблем . Иначе искам Сами да го направи да , чухме се да му изпратя файла...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Окачването е сложено , трябва да се направи преден и заден мост , остават даун пайп и турбо пътища

033400773.jpg?r=0

Премахнати са и калобраните 

033400776.jpg?r=0

033400777.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Силиконовите снадки от турбото до кулера са на 60 а след кулера на 53 от български тунинг сайт.. Турбото сега прави пик 1.8 и холд 1.5 но е по- нагоре в оборотите заради стоковия съединител , сега с усиления бегачката трябва да я изтегли по-рано да тръгва , налягането няма да се вдига много , мисля 175-180 коня са постижими и около 360-80 нм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тея силикони от китай за 15-20 лева, ги забрави! Ще се цепят на поразия от тези налягания. Аз преди време имах едно такова коляно на 90 градуса с редукция на изхода на турбото. След няколко месеца се разпра от край до край! Най-неприятното е ако се случи на път и особено при изпреварване! Съветвам те да огледаш какво предлагат ХЕЕД 91 и ПроСпийд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колената са с доказано качество , не са ментаци от 10 стинки ;) . Плювало ми е турбопът на пътя знам какво е , но тогава беше от слаби скоби :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата в Петък вечерта беше събрана и когато пробвахме да сложим новия фаил от Сами , само каръщина - МППС-а не искаше да разпознае колата , Галетото на друг не успя също да се свърже ... На другия ден успяхме с друго Галето да го качим , но дебитомера се предаде , откачихме го и тръгна - г/д  , но не искам да я карам така. Много ми се идваше на събора , в Петък даже ходих спешно до София да взема 2 фланеца по 15мм за отпред  , но каръщината не ме подмина. Сега ще пробвам с друг дебитомер , ако не стане Сами ще трябва пак да я настройва без дебитомер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те хората са казали "бързата работа, срам за майстора" така че по-добре на спокойствие да я изпипаш и догодина на събора да я видим в целият и блясък и пълна сила :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е... Майстора ме подведе че ще работи по колата , а една седмица седя на подемника и чакаше, когато и да ида и аз да помагам се случваше по нещо , но уви не достатъчно ... На някоя среща на НИМ ще я докарам да я наредя до твоята Бегачка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се обадиш по от рано да се разберем. Пък като се видим, ще направим малко снимки и клипчета  ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е сглобена движи се ... low and slow... Иска си да се види със Сами и това си е :) Както и да е , ето новия даунпайп на 63мм.
033471349.jpg?r=0

 

 

Ето как застана със спортното окачване 30/30мм , 15мм фланци отпред и 20мм фланци отзад :

 

033471344.jpg?r=0

033471346.jpg?r=0

033471342.jpg?r=0

033471334.jpg?r=0

033471331.jpg?r=0

033471328.jpg?r=0

Редактирано от a4tech
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко да и тежат ? Времето 0-200 да е паднало с 2-3 сек :pepsi:  Гъзарията изисква жертви  :smoking_1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брутaлнa стойкa нaистинa, особено нa последнaтa снимкa! Жaлко, че не успяхме дa я видим тaзи крaсотa нa съборa, но се нaдявaм дa ни компенсирaш някоя неделя нa НИМ :P Пожелaвaм бързо и безпроблемно приключвaне нa ремонтните дейности и вече сaмо рaздaвaне нa цялaтa гaз :)

 

Поздрaви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другия месец най-вероятно ще скоча до Гюнтер-Моторспорт и след това цялата газ ,че сега надува към 2500 :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.