Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia 1 1.9 TDI 4X4 - Окти


bega4kata

Recommended Posts

  • Отговори 165
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • a4tech

    60

  • masterOne

    25

  • donsun

    20

  • bega4kata

    14

Най-много писали в темата

Слагай ги на колата да ги видим - така не се брои :eusa_clap:

Готово ! 

032550678.jpg?r=0

 Огромни благодарности на Младен(Masterone) за лупите , и насоките по телефона ,супер коректен и отзивчив - хи ис дъ мен!

Много тегави за отваряне фарове пробвах и нагряване и рязане , накрая се отказах и дадох да ги режат без да гледам. :(

Отворихме ги ,монтирах лупите и дадох да ги залепят ... не станаха като оригинални , но съм доволен.

Днес минах и настройка на фаровете на машина Хела.

Доволен съм от резултата , малко по-късно нощни снимки...а сега дневни :)

032550671.jpg?r=0

032550673.jpg?r=0

и една с мечока 

032550674-big.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прожекторите светят уникално на тъмно, като пътуваш осветяват перфектно! А в комбинация с малките лупи ако имаш и на тях ксенон, става жестоко!

 

:cheers:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са регулирани добре! Десният фар свети по-ниско от левият. Виж очертанията на светлината го показват:post-3305-0-85280100-1391710306_thumb.jpg

 

Ето една снимка която аз бях правил като ги слагах, виж че са на едно ниво, но пак не бяха добре регулирани защото трябва девте засечки да се покриват на 50-70 метра. Тоест левия фар трябва да свети по-надясно върху контура на десния фар. Тези червените черти дето съм ги нарисувал трябва да се покриват /след поне 50 метра/ така двата фара наслагват светлината и се вижда по-ясно пътя.  post-3305-0-28056700-1391710653_thumb.jpg

 

Обаче с уредите за регулиране на фарове няма да ти го направи никой така! Трябва сам да ги нагласиш. На пътя пред теб трябва да свети хоризонталната линия а на границата с банкета/тротоара трябва да се вдига засечката за да виждаш пешеходци и други. Първо нагласяш десния фар така и после правиш левия да го припокрива. И вече ще имаш уникално осветен път :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм ще го помисля това ... иначе снимката дето е срещу къщата е с лек наклон надясно.
Бай дъ уей премерих колата .............няма такъв толуп - 1400 кг  :crazy:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво !!! Супер са станали, но съм съгласен с Маджо, че не са регулирани както трявба, но това е бял кахър. Айде да са ти честити :diver:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм ще го помисля това ... иначе снимката дето е срещу къщата е с лек наклон надясно.

Бай дъ уей премерих колата .............няма такъв толуп - 1400 кг  :crazy:

 

няма нищо странно в килограмите, 4х4 вдига поне 150  кг  :sorry:  ша компенсираш с повече коне!

 

Регулирай фаровете както ти казвам и ще видиш разликата! давам ти следния пример: взимаш по един фенер във всяка ръка и наслагваш светлината им една върху друга. Така ще светят по ефикасно от колкото ако светят един до друг.  ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес беше ден за интериорни промени ,а именно смяна на диодите на стрелките с червени и поставяне на червени стрелки от ФВ Поло  :o

 

Започнахме със сваляне на таблото и отварянето му (използвах темана на sharpshooter_):

032582206.jpg?r=0

Запомняме положението на стрелките:

032582204.jpg?r=0

След това запоих червените диоди , също от табло на ФВ Поло .Тук стана голям проблем след като завъртях един от диодите и после в продължение на няколко часа се опитвах да разбера как да ги обърна и да ги запоя , отворих темата на sharpshooter_ и  пробвах  да ги запоя по неговата схема , но пак не стана , накрая почнах да въртя докато ги налучках... Както и да е стигна се и до слагане на стрелките

032582203.jpg?r=0

 

И обратно в колата

032582199.jpg?r=0

032582201.jpg?r=0

 

После донастроих фаровете 

032582198.jpg?r=0

Съжалявам за качеството на снимките Ай Пода толкова си може :).Това е от мен ...................За сега !!! :tongue_1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е станало.Браво.А ако,беше сменил само диодите с червени,дали нямаше да светят в червено?Или ти искаше и през деня да червенеят.А може би нямаше да са толкова наситено червени,вечер,ако оставиш белите...

И фаровете на Маджо много отварят.А и вдигат няколко коня със сигурност :)

п.п.Този джип ли чипосвах по нета?Не го бях виждал,добре изглежда,щях повече да го набоцам даже ако знаех,че е такъв убавец.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съдейки от скромния си опит, кaто се сменят сaмо диодите, се получaвa "обезцветявaне" в крaя нa големите стрелки. Тaкa поне се получи при lubomirov1985, предполaгaм зaтовa и колегaтa е решил въпросa кaрдинaлно :)

 

Поздрaви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно , за да избегна избледняването реших ,че така и така ще отварям таблото направо да сменя и стрелките .Имах и избор от а3-ка 2006 стрелки , пасат, но при тях ушето ,в което влизат е по дълго и стрелките щяха да стърчат на моето табло , а пък и тези не са прозрачни а острани са черни , мисля добре се получи...

 

 

п.п.Този джип ли чипосвах по нета?Не го бях виждал,добре изглежда,щях повече да го набоцам даже ако знаех,че е такъв убавец.

Това е джипката да , доста е добра Инспирейшън с нави , кожа и т.н и т.н.

лупите на Маджо са +10 коня МИНИМУМ... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Както личи от горния пост направих ъпгрейд на спирачките . Стандартните спирачки за ОК1 тди - 4х4 са 280 мм дискове с FS III апарати отпред.Случвало ми се е на няколко пъти след по-агресивно каране дисковете да прегряват и от там никакви спирачки докато се охладят... И тъй като съпортите на FS III апаратите са отляти заедно с шенкела при ъпгрейда се изискваше и смяната на шенкелите с такива от 1.8Т или 2.5 ТДИ. След доста допитвания , ще стане ли или не директен монтаж на шенкелите или ще трябва да се сменят и амортесьори , полуоски и лагери и т.н , реших да пробвам и набавих шенкели , съпорти , апарати(АТЕ 54) , дискове(288мм) и накладки от Ауди А3 1.8Т 180к.с. Шенкелите заспаха т.е. нямаше разлика в полуоските.

032730343.jpg?r=0

Главините бяха старателно почистени

032730434.jpg?r=0

Сменени бяха и спирачните маркучи , както и спирачната течност

032730461.jpg?r=0

032690696.jpg?r=0

Имаше и съмнения дали ще влязат в заводските 15 но видях в нета доста Шкоди 1.8т със същите джанти

Ето как застанаха в зимния сетъп с 15ките

032730402.jpg?r=0

032730397.jpg?r=0

Следващият ъпгрейд по 

спирачките ще са спортни накладки като се колебая между FERODO RACING DS и EBC red/yellow stuff и качествено боядисване на апаратите , предни и задни , в червено

P.S. Поръчах си и алуминиеви педали от Ауди ТТ  :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарение на Искрен (BlackPearl)  , смених задната емблема , която се беше отлепила .Огромни благодарности още веднъж.

032738066.jpg?r=0

032738067.jpg?r=0

Инсталирах и педалите от ТТ 

032738068.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бъда честен, не знам как стои въпроса с Октавия 1, но имам restfoot от Ауди ТТ, ако ти трябва (разбира се, пасва), че за Фабията иска леко преправяне, ще ти я пратя да завършиш напълно  ъпгрейда!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Днес имах малко свободно време , та поработих по колата ...
Преди 10-тина дена бях поръчал(от Шкода)лип спойлер от Леон Купра( part N:1ML 805 903) и оня ден дойде 
033060308.jpg?r=0

Липа идва самостоятелно , без рапидки  , двойно лепещи или други закрепващи елементи , та за монтирането са необходими  40-60  самонарезни винтове(тук огромни благодарности на Исята , който подробно ми описа как той е монтирал неговия).Днес се заех да го сложа .
033060305.jpg?r=0

Липа тъй като не е произведен за Октавия ,е леко по дълъг по краищата   и отделно в средата има 2 ушички , които трябва да се намалят с около 2 см
033060306.jpg?r=0

и вече монтиран 

033060304.jpg?r=0

Засега не мисля да слагам силикон , пък ще видим .
След това се заех с поставянето на restfoot от Ауди ТТ, който Искрен ми изпрати   (отново ОГРОМНИ БЛАГОДАРНОСТИ , колко имам да го черпя само той си знае) . 

033060315.jpg?r=0

Сваля се пласмасовото капаче около дръжката за отваряне на предния капак , педала се подпъхва под него , завива се 1 винт на самия педал  и  целия пакет от педали Ауди ТТ е готов . 

033060314.jpg?r=0

 

Това е от днес, следващия ъпгрейд е окачване -30мм DTS , джанти 17" с гуми и  по - късно още понита под капака . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво! Радвам се, че всичко е заспало !

 

Знаеш, че съм насреща, с каквото мога ще помагам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес пристигнаха и полиуретанови тампони за предните носачи 

klz1350543385s.jpg

rgh1301430791u.jpg

Оказа се също че ДТС нямат налични амове и пружини пакет за ОК1 4х4 и се издирва друга марка окачване -30мм

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.