Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia 1 1.9 TDI 4X4 - Окти


bega4kata

Recommended Posts

Не може да върви повече и да е по-икономична....нали е коментирано това доста....

 

Който успее ще е първия с работещ перпетум мобиле smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
  • Отговори 165
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • a4tech

    60

  • masterOne

    25

  • donsun

    20

  • bega4kata

    14

Най-много писали в темата

Градско засичане - 7,8литра. Много интересно е че данните от борда съвпадат с тези на колонката - естествено Vpower diesel Хубаво я напълних докато не прелее от капачката. Само за справка към градските км искам да ви съобщя, че не е правена никаква икономия от климатроник, фарове и др. даже пробвах Окти с няколко коли около 10 старта общо и всичко което ми даде като разход е 7,8. Справката е за 500км. По- нататък ще пиша и само на дълъг път.

Бях писал, че колата ми се струва малко лагава, но днес след телефонен разговор с bega4kata открихме откъде идва проблема и вече няма такъв. Даде точните указания от 500-600км :smt032 и не сбърка нито за миг.

Р.С. За следващия събор на д-р Турбо голяма почерпка му се очертава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Поредно засичане на дълго Благоевград-София-Благоевград 5/100км - един уникален разход smile035 . Един сак в багажника и разнообразна скорост. Колата се държи перфектно на пътя, при изпреварване или ускоряване е с няколко идеи преди другите. smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
  • 1 месец по-късно...

Кулера е от Мерцедес С250ТД. Мисля Фто да е на 55, не на 60 за да не лагава... Нека по запознатите да дадът мнение! Не е почистен, защото току що се свали от донора... :)

post-2838-138453283858_thumb.jpg

post-2838-138453283862_thumb.jpg

post-2838-138453283866_thumb.jpg

post-2838-138453283868_thumb.jpg

post-2838-13845328387_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малък е този

http://tuning-parts.bg/browse/category/id/33/

от тук са си вземали доста колеги по моя препоръка и са доволни момчетата...

последно masterOne си взе от там-да каже кой размер точно събра ,че не помня.....само помня ,че когато гледах и мерих,можеше и по-голям да се вземе...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Днес бе поредния щастлив ден за Окти!

Изпускателната и система бе подменена с подходящата за нея, а именно на Ф63 - по препоръка на Сами. Само мога да кажа, че от детското гласче на Шкодата няма и следа... На пета досега ускоряваше на приливи от 120 нагоре, но вече не е така... smile092

post-2838-138453288747_thumb.jpg

post-2838-138453288755_thumb.jpg

post-2838-138453288757_thumb.jpg

post-2838-138453288759_thumb.jpg

post-2838-138453288761_thumb.jpg

post-2838-138453288764_thumb.jpg

post-2838-138453288766_thumb.jpg

post-2838-138453288768_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

След като ми се насъбра време през което Окти няма да ми трябва реших, че сега е най-удачния вариант за подмяната на интеркулера. След няколко запитвания към колеги които са правили тази интервенция прецених, че кулер с размер 550/180/65 се побира пред радиатора за климатика като не се налага да се реже от предната греда!post-2838-138453302464_thumb.jpg

С цел да се направи по-къс път се наложи преработването на единия изход, тоест да се завърти на 90градуса. ;)

Утре ще поръчват останалите неща. :smt030

post-2838-13845330254_thumb.jpg

post-2838-138453302544_thumb.jpg

post-2838-138453302548_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези два дена има много развитие по коНбито и утре се очаква да диша много по добре smile092

post-4126-138453303275_thumb.jpg

post-4126-138453303278_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Ето така изглежда съединител на 125к км при положение, че е пазен. Феродовия диск е свален точно навреме - липсващите части от него са от "палене" или държене на полусъединител. Признавам само веднъж ми се е случвало, но явно оставя следи които не могат да бъдат скрити. Определено след смяната разликата е голяма - при пълна газ липсва "буксуването". smile152

post-2838-138453321595_thumb.jpg

post-2838-138453321601_thumb.jpg

post-2838-138453321605_thumb.jpg

post-2838-138453321639_thumb.jpg

post-2838-138453321643_thumb.jpg

post-2838-138453321648_thumb.jpg

post-2838-13845332166_thumb.jpg

post-2838-138453321664_thumb.jpg

post-2838-138453321669_thumb.jpg

post-2838-138453321673_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Кажи де, колко нютона докара като се предаде съединителя? Да знам какво да очаквам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш ли ориентировъчна представа, колко коня си докарал с бокса?

Аз не съм с паурбокс! ;) Без турбопътища и челен кулер, на диното даде 165к.с - все си мисля, че след направата на тези интервенции плюс комплект маховик и съединител да съм малко над 170! smile092

 

 

Събирам идеи и пари за мойта и се чудя колко мога да стигна преди да прецакам иначе здравия съединител :)

Съединителя рано или късно ще си отиде - от теб зависи дали искаш да караш стрела или да си останеш сток!

Пиши на Сами с какъв бюджет разполагаш за да ти каже и приблизителната мощ която ще имаш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Вчера една от скобите с които съм закрепил маркучите по турбопътищата изненадващо се предаде! Видя малко повече зор и се предаде. Мнозина ще търсят причината в самата скоба, но това не е така - сега няма да правя реклама на въпросния производител само ще кажа, че е един от водещите. При по-обстоен преглед видях, че алуминиевата тръба в която влиза маркуча за турбопътищата е много гладка и е много вероятно маслените пари да са помогнали за "изплюването" и. За да не се повтаря това, трябваше да се бертова тръбата тоест да се направи вътрешен ръб. Ревизирах още веднъж турбопътищата и се оказа, че на 2 места трябва да се направи! post-2838-138453331436_thumb.jpg

post-2838-138453331398_thumb.jpgpost-2838-13845333143_thumb.jpgpost-2838-138453331432_thumb.jpgpost-2838-138453331434_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 месеци по-късно...

Да ЪП-на темата - Колата е при мен от нова година и се кара всеки ден . След малък инцидент се наложи пребоядисване на задна броня и покрай нея и огледалата , иначе съм много доволен от колата и като разход и като вървеж s_flag . А днес беше ден за затъмнение ... наложи се обаче да се премахнат вътрешните лепенки (4х4 и клубния стикер).

post-4126-138453403173_thumb.jpg

post-4126-1384534032_thumb.jpg

post-4126-138453403203_thumb.jpg

post-4126-138453403207_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.