Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia 1 1.9 TDI 4X4 - Окти


bega4kata

Recommended Posts

  • Отговори 165
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • a4tech

    60

  • masterOne

    25

  • donsun

    20

  • bega4kata

    14

Най-много писали в темата

Мерси много :) ами не тя моята не е 4х4 1.9 тди 110-ка . Сега лятото където идва , живот и здраве ме чака цялостно пребоядисване . Иначе кола ми е преди фейса , но съм и сложил борнята и фароете от фейса , остана ми само решетката на капака. Вътре съм със Салон от голф 4 плиткото рекаро мокет от голф 4 и претапицирани кори в черен плат . Волана ми е за смяна мисля да визимам трилъчев от г4. И това е колата като цяло :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи опитах да ги отворя с нагряване , но не стана , и накрая ги дадох тук в Благоевград на един човек , който се занимава само с лепене на пластмаси и той ми ги отвори (сряза) след това му ги откарах и ги залепи.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

След дълга зимна почивка (без тунинг) март месец реших да засиля още таралясника... За целта закупих по-големи разпръсквачи  (0.240um) на марката DSSR. 

След стендоването ги сложихме и се уговорих с Богомил (Брезел)  на следващия ден да я настроим.
Пристигнах при него в Годеч по обяд  и започна да я настройва.

На първия рън изкарахме 170 и няколко коня , а след това стигнахме и тавана на разпръсквачите , а и на турбото .
Резултата : 186к.с. и 440 нм на 1.7 бара . Много съм доволен , колата стреля направо.Прикачам и старата и новата дино-графика за сравнение. 
Предстои : ъпгрейд на спирачките(отново) - 312мм дискове отпред и 254мм вентилирани отзад (комплект от ауди еС3) , табелка на задния капак РС,рязане на бронята и поставяне на накрайници на гърнето.

 

post-3302-0-62531000-1428089807_thumb.jpg

post-3302-0-10141800-1428090104_thumb.jpg

post-3302-0-27019900-1428090613_thumb.jpg

post-3302-0-29400800-1428090648_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, твоята кола нали е 4х4? Как на дино-то задните колела са вързани а пък предните се въртят? Нещо не схващам как се получава това, били обяснил?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ако бях на твое място щях да сложа надпис сди или 1.6 отзад вместо врс. Много по-закачливо е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво! Хубав резултат сте постигнали и ще ми е интересно някога ако можем да се замерим, мисля си че ще има интрига :)

Между другото, няма ли да я видим най-накрая Окти на НИМ някоя Неделя....примерно утрешната :D

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ги замерим разбира се :) След тунинга се пусках с рено меган спорт дти с чип от келеша - 190 коня и го бия с много, бмв 320 е36 с чипове , генерации , шпер и т.н пак го бия . Днес сложих 17-ките и се усети , че доста тежат . От много време мисля да намина някоя неделя на НИМ  , но все излизат ангажименти или дежурства каквато е  и тази седмица :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Предстои : ъпгрейд на спирачките(отново) - 312мм дискове отпред и 254мм вентилирани отзад (комплект от ауди еС3)

На преден план са :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако целиш само визия може и само пружини спортни и амортесьори нови стокови , ако искаш и подобрена устойчивост -цяло окачване но зависи и от пътищата , по които караш... Забрави за черни такива !

Може и само с пружини значително да подобриш пътното поведение,но са цифра.Примерно на Фолксваген Рейсинг пружини. С Айбах наистина си разваляш само колата.Започва да подхвърля.Хем е мека ,хем подхвърля.Кашкавали гадни.

Браво за резултата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това имам предвид , понеже масово хората които слагат само пружини са h&r или eibach , fk които са си само за визия ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Дискове ATE 312мм , накладки АТЕ ceramic, задни дискове 256мм вентилирани и накладки TRW, плетени маркучи с тефлоново покритие - Набавени ! Петък или събота се монтират.

post-3302-0-74858000-1432663462_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито! Да споделиш отзиви, след като улегнат накладките!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, със сигурност ще си доволен ! С предни и задни дискове и накладки ATE Original /но, наистина "оригинал"/, Съби спира повече, отколкото върви :)

Понасят идиотски натоварвания, не свирят, а усещането, че можеш да спреш във всяка ситуация, е несравнимо !

Поздравления за добрия избор!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дискове ATE 312мм , накладки АТЕ ceramic, задни дискове 256мм вентилирани и накладки TRW, плетени маркучи с тефлоново покритие - Набавени ! Петък или събота се монтират.

 

А супорти за апаратите отпред намери ли? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Петък , Събота, Неделя , та и днес - сглобявам .... Много извънредни ремонти , като скъсан вътрешен маншон на полуоска и смяна на подкалник ме забавиха, но накрая всичко е монтирано , та и някои допълнителни шукарийки :) Врътнах едни бързи 250 км  и засега съм много доволен от дисковете,  накладките и маркучите , като улегнат на 100 % ще пиша пак отзиви.

П.П. Като я измия ще направя по-хубави снимки !

post-3302-0-48522500-1433272720_thumb.jpg

post-3302-0-64739900-1433272733_thumb.jpg

post-3302-0-63832000-1433272810_thumb.jpg

Редактирано от a4tech
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отдавна ме дразнеше напукания лак на фаровете и днес ги подхванах. Свалих ги и с шкурки 180,320,1000,1500,2000.

След това 3 ръце лак. Доволен съм от резултата.

post-3302-0-24463500-1433619815_thumb.jpg

post-3302-0-73254400-1433619847_thumb.jpg

post-3302-0-00106800-1433619859_thumb.jpg

post-3302-0-21047100-1433619870_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перфектна работа! Определено и моите фарове ги чака подобна съдба! :D

 

P.S. Снимките на предния капак малко ме втрещиха първоначално. Викам си, кога го надупчи така брутално?!  :crazy:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.