Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Пробка на масло - двигател


dNA

Recommended Posts

Имам Октавия 1 99г. седан, която е с трудна за сваляне поддвигателна кора. Предстой ми смяна на масло на двигателя, но кората е хваната така, че трудно ще се свали.

 

Идеята ми е да направя една не голяма дупка в кората под пробката за смяна масло на двигателя и тя да се използва при необходимост.

Разрових се из гуугъл и документация за да открия къде се намира точно въпросната пробка, но не можах да видя някаква схема, на която да се види точното й положение. Някой може ли да ми даде идея или размери как да открия мястото й, за да избегна свалянето на кората и да не я направя на швейцарско сирене докато дупча, за да я намеря...

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потърси първо сервиз където имат сонда и виж дали ще ти е добре като цена и дали си заслужава цапането. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Колега!Нашата фирма имаше точно такава Октавия и с точно по този начин изрязана кора.В следствие от това неразумно действие 6 пъти заварявахме картер и всеки път с тотална смяна на масло.Лично аз попаднах в една дупка,която беше напълнена с камъни и най-големият удари точно пробката.Резултата за мен беше 100 лева акт и 9 точки за несъобразената ми скорост от 30 км (заради автокаското)Избора го оставям на теб.Пожелавам ти да се наслаждаваш много време на този прекрасен автомобил.Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колега, тази кора да не е заварена, че не можете да я свалите? Не си играй да разваляш кората, а си поиграйте за да я свалите. В краен случай с изпомпване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Toshiro сондата също я смятам за опция, но гледам противоречиви мнения колко от мързотията ще се отстрани заедно със старото масло.

 

@Mirolo след като направя споменатата дупка не смятам да я оставя отворена - имам идея как да я затворя и в бъдеще да е необходимо развиването на няколко гайки, за да достигам до маслото. Вярвам, че при служ. кола е имало проблем, но ако временно наруша целостта на кората не виждам какво може това да ми направи проблем. Разбира се може и да греша...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Готов си да източиш маслото и предполагам да смениш филтъра, а нямаш готовност да развиеш 15 рапидки?!?!?!?!?!?! Или кората е метална и е заварена за картера? Лично съм свалял прилично количество кори и никоя не се е опънала по спомени! Просто не ми идва на акъла, какво толкова може да се заинати? Най-лесно може да разбереш, като залегнеш под първата Октавия, понеже доста от тях нямат кори. Само не знам дали не са различни местата на пробките при различните двигатели! Ето ти един линк с няколко снимки - дано те насочат към позицията. Кората там е метална, но гледам, че са оставили място за пробката! http://www.avto-site.ru/product/?id=12403

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.