Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Кои гуми са най-леки като маса?


bega4kata

Recommended Posts

Някой знае ли от къде може да се вземе инфо за това кои гуми /като производител/ са най леки като маса.

примерно кои 205/50/17 ще са най леки.....Мишелин,Континентал....и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е до марка а до точен модел.205/50/17-най-леки са Континентал спортконтакт 3-93 производство Франция и за зимни Пирели 240 Сотозеро 2-Румъния

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Труден въпрос... отиваш с един електронен кантар при гумаджиите и мериш и избираш

Също така не казваш за какви гуми става дума... зимните са принципно по-тежки от летните, run-flat са по-тежки от всички други.

 

Ако теглото на колелата е проблем - магнезиеви джанти с магнезиеви болтове? Ама ще трябва да ги пазиш от ромски набези с пушка smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами, помпай ги с азот.

Иначе метода с кантара при гумаджиите ми изглежда най-читав. Така и ще си избереш м/у качество/следа/тежест на гумата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе метода с кантара е ясен...ама нямат наличности в този размер никакви ](*,)

/относно магнезиевите джанти....много са скарани с дупките те/

Влади,благодаря.Пак ме порази с данни =D> Къде ти е извора на инф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави ми впечатление, че Hankook-а на хюндая на баща ми са доста по-леки от същия размер Goodyear. Говоря за впечатления от пренасяне на гумите smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята е ,че подресорната маса влияе на автомобила 2пъти повече от надресорната.И има гуми,които са до 2кг по леки от конкурентните,но трябва много да се внимава-по принцип по-леката гума значи или по-малки габарити или като Пилот Спорт 2-понижена дупкоустойчивост.Иначе tirerack.com

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина е най-добре с електронна везна да обиколиш. Размера е рядък и скъп, затова трябва да се търси само при големите вносители. Обадих се тук там но никой няма подобна информация. Наистина от марка до марка има огромно значение а да не говорим че и от една марка гуми от различни партиди може да има разлики. Теглото на една гума зависи много от конструкцията и видовете смеси каучук който се използват. Не винаги по-леките гуми са по-слаби.

Помпането с Азот няма да промени нищо! Единственото предимство е че при промяна на температурите не се разширява или свива. Общо взето помпането с азот е трик за изкарване на пари по сервизите.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самуиле, имай предвид че е много важно също и самата сглобка на гумата и "кръглостта й". Като цяло засега Мишлен са единствени с надлъжна технология на сегментите на гумата, а от там и по-доброто им търкаляне от конкуренцията, използваща напречна технология на сегментите.

Използвайки точно надлъжната технология при производство на своите гуми Мишлен НАМАЛЯВАТ общата маса на своите модели гуми.

Гумите с най-ниско съпротивление при ТЪРКАЛЯНЕ са Мишлен, а това води до по-малко приложено усилие! А ако търсиш вече и компромиса между Сцепление, тежест и съпротивление твоята гума ще се окаже Пилот Спорт 3.(Но са малко по-шумни от другите гуми smile021 )

При твоето внимателно шофиране Горещо ти препоръчвам Тройките! smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във WRC не карат ли с магнезиеви джанти.Ако е така не би трябвало да са скарани с дупките.Пък и защо иначе ще са толкова скъпи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не всички. Като цяло джантите на състезателите масово за O.Z Rally Asfalto (които са си Супертуризмо но 18ки с много изменен оффсет)Rally Terra и Rally Neve, BRAID и Speedline........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една оферта от форума на Ауди ти давам http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=87372 за магнезиеви джанти с гуми!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Магнезиевите джанти са забранени в повечето състезания,защото магнезия е силно запалим метал.Предлагане има главно в Япония и то 7-8 модела джанти,за пистови състезания.Магнезиивите сплави са много по-меки от алуминиевите и 99% от джантите са ковани.На който му се чете BBS RE-MG,Dymag,Volk Te35 -MG,Tecnomagnesio.

Относно Мишлен-положението там е пълна скръб-меки старници,проблеми с баланса при примаситата,в момента Ханкуук е 2 пъти по-марка.При топ гумите ПС3 е много по зле от ПС2,откъм сцепление на суха настилка,корейците са много ама много напред

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една оферта от форума на Ауди ти давам http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=87372 за магнезиеви джанти с гуми!

Легери ако исках,щях да си купя,но не ме кефят хич.Благодаря ти все пак.Освен това тези са 5по 100.Аз харесвам по плътни джанти за мое съжаление.

Едно време имах магнезиеви руски джанти за ладата.....как се трошаха....Имаше един приятел и за Таврията си магнезиеви по онова време...но и той ги потроши...а тогава нямаше такива кратери...1992г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами, сетих се! С джанта 18" гумите ти ще са по-леки, ще има повече топлоотдаване от диска и не на последно място визията ще е веднъж! 8) :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.