Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Преръпване на скорости


pesho91

Recommended Posts

Дайте съвет като върна от 3 та-2 ра се чува ръпане на скоростите и на другите ми се струва че не са както трябва ама от 3 та-2 ра най лошо влиза преди 1 година сменвах синхронизаторите така че ме съмнява да е от тях с ЕР-90 съм :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви на цвят бяха синхронизаторите които сложи?

На пазара има едни месингови(оранжеви)- адското менте!!!

Предполагам си проверил лостовата система до кутията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви на цвят бяха синхронизаторите които сложи?

На пазара има едни месингови(оранжеви)- адското менте!!!

Предполагам си проверил лостовата система до кутията.

Ммм да,а за синхронизаторите се опасявам че точно такива на цвят бяха smile011 може ли да ми дадеш снимка на едните и на другите или поне на истинските само?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на какви километри в час сваляш предавката и на какви обороти? Обикновено с междинна газ, дори и при малко по-висока скорост от поносимата става работата (но и с малко по-високи обороти де). ;)

п.с. А съединителя как е? (питам за него, защото споменаваш всичките предавки)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саидинителя е нов не е от него по скоро в помпите се съмнявам,аз винаги си свалям с междина газ по малко е ръпането ама пак го има ама пак не винаги ;)А за скороста ръпа и на малка скорост ако това питаш,кога си иска ръпа,най вече като е студена колата тогава най много

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, то може и да е заради маслото в скоростите тогава. И при мен, когато колата е студена ми влизат трудно предавките, но рядко ми хрупат. И обикновено това се случва, когато правя някакви магарии. Но пък от друга страна ти споменаваш, че си пипал по тях и най-вероятно си го сменил и него. :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, то може и да е заради маслото в скоростите тогава. И при мен, когато колата е студена ми влизат трудно предавките, но рядко ми хрупат. И обикновено това се случва, когато правя някакви магарии. Но пък от друга страна ти споменаваш, че си пипал по тях и най-вероятно си го сменил и него. :roll:

Сменил съм го ама не съм сигорен в качествето му ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз винаги си свалям с междина газ по малко е ръпането ама пак го има ама пак не винаги ;)

Щом е тъй диагнозата според мен е заминал синхронизатор/и :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз винаги си свалям с междина газ по малко е ръпането ама пак го има ама пак не винаги ;)

Щом е тъй диагнозата според мен е заминал синхронизатор/и :-k

 

Сега ще излезе, че аз съм го казала, а не автора на темата. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе така като ви слушам всички сте за синхронизатори :lol:

 

Иначе утре ще мога да направя снимка поне на един видовете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе така като ви слушам всички сте за синхронизатори :lol:

 

Иначе утре ще мога да направя снимка поне на един видовете.

 

Има нещо вярно, но аз смятам да отложа тази процедура за по-добри времена. До тогава полека и с мили думи. smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе така като ви слушам всички сте за синхронизатори :lol:

 

Иначе утре ще мога да направя снимка поне на един видовете.

И аз така мисля ама все пак да чуя други мнения :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При повреда в синхронизатора когато се сменят предавките няма кой да "синхронизира" различните механизми в скоростаната кутия да се въртят с еднаква скорост и зацепването да става плавно и безшумно, затова донякъде помага задържането на съединителя, или пък междинното амбреиране-първичният вал да остане неподвижен и муфите да могат да се придвижат безаварийно :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... или пък междинното амбреиране-първичният вал да остане неподвижен и муфите да могат да се придвижат безаварийно :-k

Напротив. Целта на двойното амбриране е да се изравнят оборотите на зъбните колела на първичния с вторичния вал.

Затова при преминаване на по- ниска предавка се подава междинна газ и подаването й е съобразено със скоростта на движение и предавката, на която ще се превключи, а при преминаване на по- висока, не е нужно да се дава междинна газ. - Губи се ефекта от двойното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mен и на 5те скоростни кутии които съм сменил 2ра се сваля с зор - 4 четворки 1984, 1985, 1986, 1983 и 1 петица 1990

Същата история е и при мен.

Затова, двойно с междинна газ и влиза като у тях си. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mен и на 5те скоростни кутии които съм сменил 2ра се сваля с зор - 4 четворки 1984, 1985, 1986, 1983 и 1 петица 1990

Същата история е и при мен.

Затова, двойно с междинна газ и влиза като у тях си. smile049

Абе ей...вие коли ли карате ли камиони ГАЗ smile004

Аз пък две 120-ки съм имал с по 4-ри скорости и ядове не съм имал с превключването.

Единствено трудно влизаха скоростите при много студено време,ама като нашибах пълната синтетика този проблем го елиминирах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес сменихме на моята всички масла. След източване на това от скоростите се оказа, че то не е било повече от литър. Няма да ви казвам какви стружки имаше на пробката.

След смяната на маслото, всички скорости си влизат безпроблемно и доста мааааааазно. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес сменихме на моята всички масла. След източване на това от скоростите се оказа, че то не е било повече от литър. Няма да ви казвам какви стружки имаше на пробката.

 

Покажи им smile001 , определено е интересно да се види таралежа :mrgreen: . И браво за добре свършената работа =D>.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По молба на Гогата пускам да се види от близо таралежа:

 

60355_1515444337960_1590006055_31230344_3277611_n.jpg

 

Не правете това на автомобилите си, че не е здравословно нито за тях нито за вас. smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес сменихме на моята всички масла. След източване на това от скоростите се оказа, че то не е било повече от литър. Няма да ви казвам какви стружки имаше на пробката.

След смяната на маслото, всички скорости си влизат безпроблемно и доста мааааааазно. :)

А от къде е губила масло ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Семеринг на диференциала. До скоро. Сега проблема е решен. Пък и не се знае старото масло на колко години е било. Все пак, аз я имам от една година и до сега не бях сменяла маслото там. :|

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ък и не се знае старото масло на колко години е било.

Със сигурност на много години, за да се съберат толкова стружки.

И моята кола губи масло, интересно че май някъде между двигателя и кутията капе, странна работа :| всяка година и доливам по едно литърче, преди да го налея се оказва, че имам около литър в кутията (защото като го налея и стига около 8 мм от резката на метителната щека на маслото).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта пък редовно я забърсвам през капака отгоре да следя да няма теч на спирачна течност от работния цилиндър на съединителя и все си става влажно там, без видимо да спада течността. Скоростното масло не ми спада. А понякога отдолу м/у кутията и мотора капва слабо и оставя малко топилце на земята, когато задните колела са малко по-високо спрямо предните съм го забелязал. А маслото ми прилича по-скоро на моторно. Даже като пипна лагера по кожуха отгоре при вилката на съединителя си е прясно омаслен. От някакъв семеринг на коляновия вал ли е незнам още. Не съм усещал да боксува съединителя въобще, обаче нещо май баланса не му е в ред, защото бая тресе при потегляне в определено положение на полусъединител на първа скорост.

Относно скоростите мойте влизат що годе нормално, само понякога задната изхърква леко, когато съм я включвал при бавно движение назад на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.