Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Голям проблем с двигателя !!! Внимавайте преди да поръчате.


Bojanov

Recommended Posts

Здравейте,

 

преди малко срещнах едно момче от Варна което беше със Супърб комби и ми оглеждаше колата.

Заприказвахме се.

В последствие се оказа, че е син на една позната.

Колата е взета края на август с моята.

При пробег от 2000км. двигателя блокира толкова сериозно, че не подлежи на ремонт и му го сменят с нов. Сега пак дава грешки и симптоми на бъдещи проблеми.

 

Колата е с 2.0 дизел 170 коня. Елеганс и много екстри.

 

Кошмар.... :smt0344

 

Да си купиш нова кола и да тръгнеш по сервизи.

 

Сега ще се съдят.

 

Казах му да влезе във форума и да разкаже.

 

Има някой които бяха поръчали този двигател и го смениха ( smile126 мисля, че няма да съжаляват), други вече си получиха колите и дано нямат проблеми.

Трети още се колебаят - внимавайте с избора.

Не че има някъде гаранции ама все пак.

 

Аз съм на 5500км. и съм много smile152 засега. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде ,да не дърпаме дявола за опашката,при колите е като при жените,въпрос на късмет! smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не го дърпаме дявола.

Не си го и помислям защото съм минал през доста проблеми с предните ми коли и те разбирам защо реагираш така, но нека хората да знаят.

Има и такива които тепърва ще избират кола и двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак този двигател си е на ВАГ и не се слага само на Шкода,така че споко! 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се да се регистрира той във форума и да разкаже. Не искам да си измислям.

Факта е : изпушил мотор на 2000км. Новия проявявал подобни симптоми на стария преди да гръмне. И дава грешки в бордовия компютър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какъв извод трябва да си направим от тая мътна история?

(Въпросът е естествено към колегата Bojanov :))

 

Не си купувайте дизел

:)

 

Ако искате не си правете изводи.... то човек да не сподели нещо

smile175

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе аз се сещам и за един друг двигател който изпуши рано-рано (май на около 6к км)... Но пък и отношението на собственика му хич не беше като за към нов двигател (на Божурище още първите няколко хиляди километра...) [-X

 

Накратко - съвсем не е изключено двигателя да е имал фабричен дефект, но е възможно и начина на каране от новия собственик да е допринесъл за проблема ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако зарежда "дизел", колкото и двигателя да смени все ще си има проблеми. Просто не сме нормална държава и всичкото ни е такова ... грешно! Аз съм благодарен на Bojanov, че ме отказа от дизела и си взех бензинка. Може и да съм сбъркал, но това времето ще го покаже. За сега съм му задължен за съветите и като се видим ще му правя почерпка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя който аз визирах беше бензинов (сменен пак с такъв доколкото знам) ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само на мен ли ми се вижда несериозно да се дават съвети от типа "Не купувайте двигателя ХХ!" заради единичен случай(безспорно - супер неприятен случай, но единичен)? :-k smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само на мен ли ми се вижда несериозно да се дават съвети от типа "Не купувайте двигателя ХХ!" заради единичен случай(безспорно - супер неприятен случай, но единичен)? :-k smile049

 

не :) ако се идентифицира нееднократен дефект, обикновено политиката на производителя е да изтегля проблемния компонент от партида xyz и толкова. внимавайте как си карате новите автомобили по скоро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм ви заклел,човека питаше кое да си купи: 6 ст или 7 ст, казах му 6 ст по-добре.

 

човек трябва да е карал и двете достатъчно дълго за да разбере колегата gedore

 

п.п.аз също съм на мнение,че 6ск.DSG е много по-добро /мое мнение /

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кое му е по-доброто на 6DSG? Че е с една скорост по-малко ли ? :-k Или че има по-скъпа подръжка? Аааа, сетих се!! smile035 Чупи се по-малко и издържа на по-голямо натоварване, т.е. позволява тунинг на двигателя. Еми хубаво. Моята е в гаранция и не ми трябва тунинг. Ще си джиткам с една скорост повече. Нека ми е зле...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ама то по принцип....никое дсж не става за тунинг....

то и стоково си разбива маховика на 120 000

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе в общи линии всичко се разбива. Въпрос на време е. Най-добре да гледаме ние да не се разбием някъде или някой да не ни разбие. Коли, двигатели, кутии ... да сме здрави ще ги сменяме! smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе в общи линии всичко се разбива. Въпрос на време е. Най-добре да гледаме ние да не се разбием някъде или някой да не ни разбие. Коли, двигатели, кутии ... да сме здрави ще ги сменяме! smile027

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.