Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

имобилайзер шкода октавиа 1,9 tdi 2000 год


georgi stanev

Recommended Posts

Като за начало можеш да пробваш да запалиш с останалите ключове, които имаш дали не е от чипа на ключа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По вероятен проблем колега е това, че при Оки 1 кабела от стартера до имобилайзера се сбъгясва. Аз го сменявах и моя и на баща ми. Правят го в ЕураТек за символична сума. А процедурата е доста отвратително досадна. То се сваля таблото и т.н. Съвет от мен иди там за 4 часа ти е готова колата.

Поздрави smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спешно се нуждая от помощ !!!!! Каде е имобилайзера за да видя дали мога сменя кабела стартера да имобилайзера и ако успея евентуално требва ми компютар

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той е вързан с таблото (където е скоростомера) Те са два снопа кабели, той е в дясната букса която е откъм касетофона. В този сноп минава този кабел, но какъв цвят беше ще те излъжа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това е доста сложно .аз живея В париж и я карах по сервизи и ми земаха луди пари ,то четец то обучване на ключа и ништо в чудо се видях не пали и това е .На сичко отгоре след грешните пари които ми зеха ми заявяват че главния компютар се е скапал и ми искат 900евра

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се проучи възможността да се изключи имобилайзера. Иначе на глава няма да излезеш. Ключа се "познава" от таблото, а таблото се "познава" от ECU, който е под чистачките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ти е акумулатора? Често имобилайзера отказва при паднал акумулатор. И друг път карай директно на въпроса, а не със заобиколки. Така по-лесно се разбира какво искаш и се пести време ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имобилайзера не може да се изключи. Той е вграден в таблото и няма махане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това е доста сложно .аз живея В париж и я карах по сервизи и ми земаха луди пари ,то четец то обучване на ключа и ништо в чудо се видях не пали и това е .На сичко отгоре след грешните пари които ми зеха ми заявяват че главния компютар се е скапал и ми искат 900евра

 

Е това поне е успокояващо за нас, не само в БГ сервизите има "майстори" явно.

Да беше в БГ, щеше да се намери решение. Но там където си.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

към georgi stanev :

 

Когато завърташ контактния ключ мотора пали и веднага гасне ли ( съпроводено с индикация за имобилайзер), или въобще не върти ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги моля ви , като не знаете не пишете глупости! Така обърквате човека който пита и останалите също. Няма проблем да се изключи имобилайзера на тази Шкода, но е необходимо човек да има малко технически познания, опит с боравенето с програматор, познания по хардуера и да може да запоява.

Та така.. Имобилайзера е вграден в таблото, но той не е едно чипче което да се махне а е нещо като "рак", говоря за заболяването рак. Той е инплантиран и в софтуера на моторния компютар. Та така колега какви грешки ти дажа в 1-ЕЦУ и 17-комбиинструмент? как точно се държи колата и лампата в таблото?

Напиши ми в кой град си във Франция, ще се опитам да те опътя към някой колега там. Ако беше в Бг, няма проблеми да се отстрани проблема:-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За първи пат чувам, че има кабел от имобилайзера до таблото, Та този кабел предполагам подава + на стартера , така ли? Колега я отвори една аутодата и погледни малко схемата на шкода, излагаш се като пишеш такива глупости!

Колега georgi stanev, какви точно грешки ти записва колата и как се държи смата кола и лампата на имото в таблото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За първи пат чувам, че има кабел от имобилайзера до таблото, Та този кабел предполагам подава + на стартера , така ли? Колега я отвори една аутодата и погледни малко схемата на шкода, излагаш се като пишеш такива глупости!

...

 

Ако обясниш как без кабел(и) ECU-то разпознава ключа цена няма да имаш :-k И след като си отговориш на този въпрос (жокер - няма общо с плюса на стартера!) може да се извиниш на колегата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок, самото иммо се намира в таблото и представлява един специализиран 4ип, мисля 4е беше на мегамос, говоря по памет с диференциален вход и връзката му към моторния е по W линия, по нея 'вървят' цифров сигнал и общо взето ако мериш с мултицет по нея ще измериш постоянно напрежение около 12волта, но товароносимоста на линията е около 30 милаампера, тоест не може да задействаш реле пак камо ли стартера.

А на въпроса ти: "как.. ECU-то разпознава ключа цена няма да имаш" ще кажа, че ECU-то в тази кола не разпознава ключа! В Октавия 2 2.0ТДИ, където моторния е ЕДЦ16, там имаме разпознаване на ключа от ЕЦУ-то, при тази кола нямаме такова нещо!!!

Системата е по елементарна, но няма да ви обяснявам, за да не взема да обидя още някой.

Колегата "georgi stanev" цитирам точно е написал " при Оки 1 кабела от стартера до имобилайзера се сбъгясва" Такав кабел няма!!Мисля, че още древните римляни бяха казали: Мълчанието е злато..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста често заболяване със същите симптоми се получава при неразпознаване на ключа от имобилайзера . Проблема е в това , че транспондера в ключа не получава достатъчно силен поток енергия , която от своя страна се излъчва от соленоида монтиран около контактния ключ.

Симптома е следния : въртиш - палиш , след секунда- две мотора гасне и светва ключето на таблото .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

А на въпроса ти: "как.. ECU-то разпознава ключа цена няма да имаш" ще кажа, че ECU-то в тази кола не разпознава ключа!

...

 

Заинтригува ме. Като прост електро инжинер не мога да разбера как хем колата има имобилайзер, хем ECU-то не получава сигнал :-k Освен това соленоида трябва да се захрани с променлив ток (иначе нищо няма да индуцира в ключа) който, ако не се лъжа, пак се получава от ECU-то.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста често заболяване със същите симптоми се получава при неразпознаване на ключа от имобилайзера . Проблема е в това , че транспондера в ключа не получава достатъчно силен поток енергия , която от своя страна се излъчва от соленоида монтиран около контактния ключ.

Симптома е следния : въртиш - палиш , след секунда- две мотора гасне и светва ключето на таблото .

много четеш по руските форуми :mrgreen: smile001 smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста често заболяване със същите симптоми се получава при неразпознаване на ключа от имобилайзера . Проблема е в това , че транспондера в ключа не получава достатъчно силен поток енергия , която от своя страна се излъчва от соленоида монтиран около контактния ключ.

Симптома е следния : въртиш - палиш , след секунда- две мотора гасне и светва ключето на таблото .

много четеш по руските форуми :mrgreen: smile001 smile159

 

Taка е , но благодарение на тях си спестих $250 , които ми искаха за да ми оправят имобилайзера на старата BORA-2001г.

Проблема беше в куплунга на соленоида в контактия ключ , където се получава "омов" контакт. Правил съм го още на 2 Бори ...Спрей!!! smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Octavian_stz, мойте уважения към теб. Това което казвам тръгва от там. Колата ми изведнъж започва да пали и да гасне, съответно да свети имобилайзера. Един час така и се оправи от самосебе си. Сед няколко дена пак същото. Отидох в Еуратек където ми казаха момчетата, че въпросния кабел давал дефекти при Оки 1. Питах може ли да се махне направо този имобилайзер, те категорично заявиха, че не може. Смениха ми кабела който там ми казаха и от 7-8 месеца нямам такъв проблем. Преди три месеца стана същото с на баща ми Окито. Отиде баща ми отиде при тях. Пак същото му казаха, питал ги дали може да се игнорира имобилайзера, пак му казали не. Сменили "кабела" и колата не дава проблеми. По аутодата не знам как се води но ти казвам какво ни казаха на нас от Еуратек. Като цяло не вярвам да ни лъжат защото и двамата си имаме познати там. Затова не ми казвай че аз се излагам тъй като ако има грешна информация по случая, повредата не е в моя телевизор. Някой от вас не знае точно, но дали са Еуратек или ти незнам и не искам да коментирам. Аз като цяло пиша само когато имам информация. Не го правя за да си чешам пръстите и да обърквам хората. Този спор е безмислен да го водим повече. Ако можеш бих се радвал да помогнеш на колегата който е в нужда. Ако не можеш то дано някой може, защото човека разчита на това.

Поздрави от мен и Octavian_Stz надявам се да не се обидиш. Нищо лошо не искам да кажа просто ти обеснявам как стоят нещата. Поздрави пак и колега Станев дано някой успее да ти помогне от разстояние. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

А на въпроса ти: "как.. ECU-то разпознава ключа цена няма да имаш" ще кажа, че ECU-то в тази кола не разпознава ключа!

...

 

Заинтригува ме. Като прост електро инжинер не мога да разбера как хем колата има имобилайзер, хем ECU-то не получава сигнал :-k Освен това соленоида трябва да се захрани с променлив ток (иначе нищо няма да индуцира в ключа) който, ако не се лъжа, пак се получава от ECU-то.

 

Колега не маниполирай казаното от мене!! Аз каззах: "ECU-то в тази кола не разпознава ключа! ", а ти го маниполираш като:"...хем ECU-то не получава сигнал :-k"

РАЗЛИКАТА Е ОГРОМНА!

Ако четеше внимателно щеше да намериш отговора на въпроса си в това което е написал колегата "димон" в началото, ЧЕТИ ВНИМАТЕЛНО! Обикновенно в един форум ако искаш да ти отговорят трябва да знаеш как да попиташ... Не виждам смисал да задълбочаваме повече спора, защото забелязвам, че излиза от професионалната сфера, а който е технически грамотен и запознат с материята, ще разбере дали сам написал нещо което не е вярно. Ако съм обидил някой му се извинявам за което;-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Octavian_stz, мойте уважения към теб. Това което казвам тръгва от там. Колата ми изведнъж започва да пали и да гасне, съответно да свети имобилайзера. Един час така и се оправи от самосебе си. Сед няколко дена пак същото. Отидох в Еуратек където ми казаха момчетата, че въпросния кабел давал дефекти при Оки 1. Питах може ли да се махне направо този имобилайзер, те категорично заявиха, че не може. Смениха ми кабела който там ми казаха и от 7-8 месеца нямам такъв проблем. Преди три месеца стана същото с на баща ми Окито. Отиде баща ми отиде при тях. Пак същото му казаха, питал ги дали може да се игнорира имобилайзера, пак му казали не. Сменили "кабела" и колата не дава проблеми. По аутодата не знам как се води но ти казвам какво ни казаха на нас от Еуратек. Като цяло не вярвам да ни лъжат защото и двамата си имаме познати там. Затова не ми казвай че аз се излагам тъй като ако има грешна информация по случая, повредата не е в моя телевизор. Някой от вас не знае точно, но дали са Еуратек или ти незнам и не искам да коментирам. Аз като цяло пиша само когато имам информация. Не го правя за да си чешам пръстите и да обърквам хората. Този спор е безмислен да го водим повече. Ако можеш бих се радвал да помогнеш на колегата който е в нужда. Ако не можеш то дано някой може, защото човека разчита на това.

Поздрави от мен и Octavian_Stz надявам се да не се обидиш. Нищо лошо не искам да кажа просто ти обеснявам как стоят нещата. Поздрави пак и колега Станев дано някой успее да ти помогне от разстояние. smile159

 

Здравей колега PSYHO!

Няма пробем, не съм от обидчивите;-), това са ти казали, това знаеш и си приел това за голата истина. Много често по сервизите е практика за някой от 'тънките' работи така да се каже, че да .... сещай се. Ами опитвам се да помогна на колегата Станев във Франция, но той така и не отговори на нещата които го попитах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Колега не маниполирай казаното от мене!! Аз каззах: "ECU-то в тази кола не разпознава ключа! ", а ти го маниполираш като:"...хем ECU-то не получава сигнал :-k"

РАЗЛИКАТА Е ОГРОМНА!

Ако четеше внимателно щеше да намериш отговора на въпроса си в това което е написал колегата "димон" в началото, ЧЕТИ ВНИМАТЕЛНО!

...

Чакай. За да може ECU-то да разпознае ключа сигнала по някакъв начин трябва да стигне до ECU-то. Начина за стигане на сигнала е кабел. Дали този кабел е свързан или не със селеноида е друг въпрос. В крайна сметка трябва да има кабел който стига до ECU-то. Поне аз така разбирам нещата. А колегата е написал:

 

По вероятен проблем колега е това, че при Оки 1 кабела от стартера до имобилайзера се сбъгясва

Тук и колегата малко неясно се е изразил. Предполагам, че е имал предвид не стартера, а контактния ключ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.