Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Малко помощ за Газова на Фелиция 1.3 карб


Recommended Posts

Става въпрос за поставяне на газова на въпросната Фелиция 1.3 карб '99. Та ще я карам В младост 3 в СБА-то при едни млади пичове и те ме питаха как искам, с плочка или без ( с дупчене на незнам какво си). С дупчене проблем бил автоматичния смукач и с плочка не достигал въздух или нещо такова. Та ми трябват малко мнения та да се ориентирам, че много тегаво ми идва на бензин вече и 12 на 100 градско. Някой ако може да ме насочи ще съм благодарен много. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Та ще я карам В младост 3 в СБА-то при едни млади пичове и те ме питаха как искам, с плочка или без ( с дупчене на незнам какво си)....

Ако са разбирачи, не трябва да те питат как искаш, а да ти предложат най- добрия вариант!

Вземи мнение и от други сервизи за АГУ!

Аз бих предпочел с плочка, за да не си развалям карбуратора, а и смукача си остава. При този вариант въздуха идва в повечко/а не по- малко/, но се намира решение като частично се притвори тръбата на възд. филтър. И това само при нужда, ако не си доволен от вървенето на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ще идва в повече въздуха? Няма как да стане. Бъркаш се с това,че не може да засмуче достатъчно газ от изпарителя( слабо е подналягането в дифузъора).Тогава правилното решение е дифузъор с по-малък диаметър. А на въпроса на колегата: с плочка и най-добре смени майсторите щом те питат, а не действат направо.Предполага се ,че ти като клиент не разбираш и се доверяваш на техния опит и умения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай я смело с плочка. Със същата Фелиция съм, само че комби, от 2004 съм на газ и то с изпарител Волтран и съм доволен - след добра настройка на газ-анализатор харчи м/у 6,5 и 7 извънграда и м/у 9,5 и 10 градско.

 

PRR: Надявам се да съм уцелил темата в която си искал да пишеш ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоз карбуратор доколкото знам няма къде да се пробие без да се скапе ... или поне мен са ме врътнали да слагам плочка , ма не съжалявам .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ще идва в повече въздуха? Няма как да стане. Бъркаш се с това,че не може да засмуче достатъчно газ от изпарителя( слабо е подналягането в дифузъора).Тогава правилното решение е дифузъор с по-малък диаметър.

Възможно е. Но до сега съм виждал намаляне притока на въздух. И в моят случай е така. smile049

Смесването е с щуцери през въздушния филтър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай я смело с плочка. Със същата Фелиция съм, само че комби, от 2004 съм на газ и то с изпарител Волтран и съм доволен - след добра настройка на газ-анализатор харчи м/у 6,5 и 7 извънграда и м/у 9,5 и 10 градско.

 

PRR: Надявам се да съм уцелил темата в която си искал да пишеш ...

Абсолютно уцелихте, за което благодаря. Просто кликнах грешно и направих "нова тема" , пък и не погледнах, къде се е "пляснало"...sorry

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ще идва в повече въздуха? Няма как да стане. Бъркаш се с това,че не може да засмуче достатъчно газ от изпарителя( слабо е подналягането в дифузъора).Тогава правилното решение е дифузъор с по-малък диаметър.

Възможно е. Но до сега съм виждал намаляне притока на въздух. И в моят случай е така. smile049

Смесването е с щуцери през въздушния филтър.

Намалят притока щото е по-лесно , затова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намалят притока щото е по-лесно , затова.

Сигурно! Кой ще си играе да прави дифузьори. А и щом става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай я с плочка и няма да имаш проблеми, моята е така и върви на пушка смукача си работи перфектно все едно е на бензин. Преди да я монтирам разбрах, че за фелата стават 2 модела плочки, едната е с 2 отделни отвора а другата с един централен, газаджийте тогава ми казаха, че тази с единия отвор е по-добра и сложиха такава. Колата ми харчи 10-11 градско и 9 извънградско може би може да се бъзика за по-малко, но не се занимавам защото така вървежа ме устройва, а и все пак не е като 10-11 бензин както беше преди. smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай я с плочка и няма да имаш проблеми, моята е така и върви на пушка смукача си работи перфектно все едно е на бензин. Преди да я монтирам разбрах, че за фелата стават 2 модела плочки, едната е с 2 отделни отвора а другата с един централен, газаджийте тогава ми казаха, че тази с единия отвор е по-добра и сложиха такава. Колата ми харчи 10-11 градско и 9 извънградско може би може да се бъзика за по-малко, но не се занимавам защото така вървежа ме устройва, а и все пак не е като 10-11 бензин както беше преди. smile056

 

Еее... кофти. Днес сутринта я оставих и ми казаха че ще е без плочка. Дано не съм се прецакал много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жалко, дано да работи добре и така пиши да видим как е.

 

Ами за първи ден е ок, върви си нормално. Малко на високи не и дистига мощност но това се регулира :) . С този смукач незнам каква е играта. На бензин си е както преди, като е студена и паля на бензин оборотите са малко над хиляда и като започне да стопля си падат. А на газ е обратно, ако я запаля студена оборотите са много ниски и гасне на свободен ход и като вземе да стопля се вдигат и стигат до хиляда че и малко отгоре. Но всъщност пичовете бяха ми казали още преди да я сложа че без плочка ще трябва да я изчаквам да позагрее и тогава на газ. Но като се замисля аз едно време ладичката винаги си я гасях и палех на бензин, дори през лятото, а тя беше с плочка. Абе времето ще покаже, все пак е на един ден още. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом си доволен със здраве да я ползваш, това със смукача не е много добре защото и лятото в жегата да палиш на бензин си е греда ама здраве да е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом си доволен със здраве да я ползваш, това със смукача не е много добре защото и лятото в жегата да палиш на бензин си е греда ама здраве да е.

 

Ами всъщност е така, греда. Сутрин на газ изобщо не мога да запаля. Даже ако спра за повече от 2-3 часа и забрави, трябва да сменям на бензин. Мисля че не е това начина да се слага газова. :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре де,аз съм с плочка с двата отвора ,тоя за втората клапа е затворен напълно и доволно върви,без проблеми прави 140-150 на равно,е сега разхода е около 10/100 ама съм за смяна на кабели и свещи(последните са на 40 000 км)но нямат проблеми,нито гърми,нито има проблем с вървежа,обаче ако има някой да ми препоръча мембрани за ловато вакуумен ,дли да не взема италианските,че ми писна от българските боклуци да се скапват на 20 000км,?! smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[-X

винаги излиза по-евтино(и без да се прави човек на монтьор) да си купиш нов изпарител.

Около 100лв е и кара приблизително 100 000км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.