Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Гаснене на Фелиция


Recommended Posts

Здравейте,

 

Имам Фелиция 96 година, с 1.3 карбуратор.Карам я само на бензин, нямам газова. Филтрите са сменени преди около 10 000 км /това е преди малко по-малко от година/, маслото и то.

Преди около 2 седмици започна да се появява следния проблем - докато е в движение почва да придърпва и гасне. Понякога гасне, като пусна на свободна, за да намаля,понякога какато си карам гасне. Обаче винаги гасне след като вдигна над 60-70 км. Ако не ги надвиша си е ОК. Освен това забелязах, че има значение и дали ще й давам много зор в началото... ако си я карам спокойно не гасне.. Ако в началото малко повече форсирам, за да успея навреме да изляза от някое кръстовище /живея на Симеоновско - София/ и после 100% гасне, като достигна 70 км, обикновено, като включа на 5-та.

Гасненето е еднократно и понякога пали в движение.. Повечето пъти обаче се налага спра и да позавъря няколко пъти. След това нямам никакви проблеми и не гасне, независимо какво правя.

Бях при майстора Мишо и той ми каза, че е от някъв прекъсвач и че се получава от дупките, защото се размествал нещо, но като гасне винаги карам по околовруъстното и там вече няма дупки ...

Въпросът ми е - някой има ли представа и случвало ли му се е подобно нещо?

НАскоро /преди около 6 месеца/ смених комутатор и делко.

Искам да добавя и че гасненето не се влияе от времето - т.е. дали вали, дали е топло.. във всякакво време си гасне .. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гасненето е еднократно и понякога пали в движение.

 

Ей това е много смущаващо ... ако гаснеше всеки път щом я изфорсираш щях да ти кажа , че иглата не задържа и препълва карбуратора , ама да го прави само веднъж и след туй цял ден да няма грижи ... те такова животно не съм виждал smile049

За всеки случай ако имаш повече време събота и неделя я изкарай така , че да изгасне и въоръжен с ключе 10 отвори капака на филтъра и погледни втора камера дали е пълна с бензин (това е по - близката до мотора дупка на карбуратора) ... ако е пълна вземаш гарнитурка и игла , сменяш ги и няма да имаш проблеми .

Това , че маслото и филтрите са на 10 000 км. значи , че са за смяна ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей това е много смущаващо ... ако гаснеше всеки път щом я изфорсираш щях да ти кажа , че иглата не задържа и препълва карбуратора...

Мисля, че е точно обратното. Ниско ниво, недостиг на гориво поради ред причини.

А и колегата споделя, че при по- голямо натоварване гасне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията.. :)

Щом никой тук не е чувал за такъв проблем явно ще да е нещо много специфично или съвкупност от няколко малки проблема..

Ще я закарам да я проверят основно някой ден и ако открият какво й е ще споделя да си обогатите опита .. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Допълвам мнението на joro-120L,само че да се обърне внимание на бензинопровода да не е запушен или маркучето към карбуратора да не се е разложило и намалило отвора си.

Мой познат с Вартбург отива в провинцията и се налага да смени бензинипровод.Намира из частите си такъв,сменя го и си тръгва.Като карал с 40-50 км по равнище ,било добре ,но при по-висока скорост или нагорно ,колата гаснела.Стигнал до бензиностанцията при Ябланица по магистралата за София и оставил колата там.На другия ден отиват с друга кола ,за да го тегли до София,но решават да направят проба да запали и след малко опити се оказва ,че в стария бензинопровод има какавида на пеперуда ,която стеснила отвора.След това и досега Вартбург-а върви отлично.

smile159 smile168 smile175 smile150

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Смени си утайника ( разпределител,дозатор и всякакви други наименования за излишното гориво ) , който се намира на карбуратора . Една такава пластмасова конусна чашка с 3-и извода за маркучета на горивото, твоята сигурно е тъмно кафява , като нова е бяла на цвят .

Успех !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за мненията.

ИСкам само да допълня, че днес забелязах,че гасне само като се вдигнат над 70 км /обикновено, като натисна съединителя за да сменя скорост/, но мисля, че е САМО при студен двигател /под чертичката по средата/. Като загрее и достигне средната чертичка всичко е ок.

Ако я оставя да поработи на място 5 мин да загрее двигателя, преди да потегля е ОК и не гасне.

 

Ще пробвам да сменя всичко изброено и да видим какво ще стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като заплиш колко оборота държи и бързо ли падат ( ако имаш оборотомер разбира се ) т.к. може да ти връща по - рано смукача и за това да не може да държи обороти на студено ... пробвай само да го натегнеш малко от трите болтета , който го държат към корпуса .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като паля оборотите са около 8:20 а.m. и като достигнат 8:25 а.m. принципно гасне :)

Не мисля, че е от смукача, работи си добре, като паля.. Пали от половин оборот и държи обороти, докато не загрее. Особено зимата е перфектен. Все пак може да се е поразвалил, де, но чак да гасне ...

Имаше някаква плочка около карбуратора май, която сменях зимата, защото гаснеше, като пусна на свободна и като подам газ.

Колата и на ниска скорост се усеща как придърпва и знам, че като вдигна 70 ще изгасне... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.