Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Дебитомер - диагностицира ли се евентуален проблем?


allroad

Recommended Posts

Здравейте колеги, интересува ме дали с VAG-Com или по друг начин се диагностицира (не)работещ дебитомер? Колата е Octi I, но предполагам, че това няма значение.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правиш лог файл и му гледаш стойностите-не трябва да пада на пълна газ под 850 единици.

Може и без лог в живи данни да гледаш,но някой да кара.

има значение точно каква е колата-как да няма

ако говориш сега за бензинова например са съвсем други стойностите... smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, благодаря ти за бързия отговор. Колата е 1,9 TDi, 110 к. с. Ще трябва да си намеря VAG, за да проследя тези стойности.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята тотално отказа да върви преди 20 дена.Ходих при двама диагностици,но никой от тях не разбра че е заминал дебитомера,докато не направихме опит с друг дебитомер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята тотално отказа да върви преди 20 дена.Ходих при двама диагностици,но никой от тях не разбра че е заминал дебитомера,докато не направихме опит с друг дебитомер.

 

И мен този вариант най би ме устроил, но не разполагам с "оборотен" дебитомер. Ако някой колега може да услужи с такъв за гореспоменатия двигател, ще бъда повече от благодарен.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не зная точно в какво се изразяват проблемите ти. Но ако извадиш буксата - колата минава в сервизен режим. Е,... Не върви като с нов дебитомер... Но ако видиш разлика - на прав път си. Но Сами ти е казал най-точно. Диагностика с VAG-COM.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По спомен на 1.9 TDI дебитомера показваше 420 (мерната единица незнам каква е) количестото въздух на малки обороти , ама на кой канал се гледа на ВАГ-КОМа незнам .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на празен ход дава около 260-270 единици

на 3-ти и 10-ти канал може да се видят стойностите,също така на 8-ми канал колонките с милиграмите са 3 и ако правилно работи дебитомера стойностите в първата ще са по-малки от стойностите /милиграмите/ в третата!!!но не знам какво се интересувате от стойностите на празен ход smile091

абе аз съм си играл да бъде раздела в който съм модератор да е полезен....ама няма кой да чете

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не зная точно в какво се изразяват проблемите ти. Но ако извадиш буксата - колата минава в сервизен режим. Е,... Не върви като с нов дебитомер... Но ако видиш разлика - на прав път си. Но Сами ти е казал най-точно. Диагностика с VAG-COM.

Привет, проблемите се изразяват в едно единствено нещо - колата не върви така, както би могла и както доскоро ускоряваше. Дори съм забелязал, че при повече подаване на газ се "дави" и не ускорява добре. При по-балансирано и по-нежно натискане педала нещата се случват, макар и бавно. Говоря за обороти около 2 000 и нагоре.

А това изваждане на буксата и влизането в сервизен режим обратим процес ли е, т.е. след закачането отново на дебитомера ще бъде ли съпътствано с някакъв проблем и нужда от зануляване на грешките?

 

абе аз съм си играл да бъде раздела в който съм модератор да е полезен....ама няма кой да чете

Прав си, бегачка, но всеки един от нас смята, че е с уникален проблем и при възникването на такъв първосигнално и без много да мисли, с цел по-бързата реакция на съфорумците или просто от мързел, пуска нова тема и за съжаление обезсмисля труда на такива като теб. Жалко е наистина. Чета най-редовно всички теми, но тази може би ми е убягнала. Ценя всички "включвания" на колегите, включително и твоите, защото винаги са били кратки, но изчерпателни и компетентни.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

провери горивния филтър аз вчера източих 200 грама тъмно-жълто непрозрачно вещество а филтъра е на 4000км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В обедната почивка свалих буксата, която съвсем не беше в добро състояние, но не мисля, че не е давала контакт до този момент. Вървежът на колата като че ли се подобри, както и самото ускорение. Има го моментът с недостатъчната мощност, но не мога да бъда сигурен, че това не е естествено без нормалната работа на (да кажем нов) изряден дебитомер. Възникна у мен въпроса "какво като махна буксата, нали пътищата на практика са ненарушени и не би следвало да идва повече или по-малко въздух?", но пък при липса на управлението на притока може би идва едно константно количество, което в даден момент става недостатъчно и т.н. Освен в сервиз къде и как бих могъл да затвърдя непрофесионалното ми мнение, че този агрегат е за подмяна? Нямам кабели и софт, но ако това е вариант, бих прибегнал и до него.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори ако сметнете мнението ми за спам, но имам същия проблем с дебитомера на корейката... И аз съм стигнал като човека до там че знам че е от дебитомер. Въпроса ми е - оттук нататък какво правим - как се чисти (ама наистина чисти) тая джиджавка, са какво се смазва .... Може и за колегата чиято е темата да е полезно да научи...

Питам щото имам спомен за на един друг колега ВАГовия дебитомер, дето все го чистиха и мазаха във ЕТ, и той все след седмица пак се предобряше... Докато накрая май го смени съвсем, не помня... Но за мен нов дебитомер няма, освен от морга, ама там ще е яко клеясал...

Та... как в домашни условия да си оправим дебитомера?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега allroad ако си свободен тази събота или неделя може да се видим и да пробваме с моя дебитомер,колата е 99г 1,9 110кс.AHF е кода на мотора.Казвам се Пламен тел.0898509747

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, развитието на този етап не е в посока диагностициране на дебитомера. Колегата от форума Пламен установи, че имам неработещ актуатор. В процес на търсене съм и евентуално след подмяната му, както и на всички маркучи, свързани с него, ще мина на преглед и за дебитомер. Не съм сигурен дали ще мога да намеря маркуч "на метър", за да сменя всички накуп, а не да ходя и за всяко маркуче да питам в ЕТ или да търся в ЕТКА. Това е на този етап.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, не съм се сблъсквал с този проблем, дори не знам какво е актуатор, но четох във форума на ФВ, че същия върви в комплект с други части и не е евтин. Също така там има един пич Вальо с ник "Вентоман" , в последния пост на колега, четох че Вальо е успял да му намери, така че пробвай да се обърнеш към него. Виждали сме се веднъж, според мен е коректен.

 

А за маркучи, ако не са го затворили има един магазин с всякъкви размери в Младост 1, до кортовете.

 

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявайте, че се отклонявам, но темата се върти около ВАГКОМ-а и искам да попитам ОКТАВИЯ 1 110 к.с. 2001 г. ТДИ, какъв й е куплунга - нормалното OBD || или трябва да има и CAN-BUS протокол?

Сами?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.