Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Придръпване


far_seer

Recommended Posts

Добър вечер,

обръщам се към вас за съвет, тъй като аз си блъсках главата и не знам какво да правя точно...

историята е следната:

от благоевград съм, колата е Фабия, 1.4 mpi, 50 kW, ATZ, 2000 г., на ~77 000 км.

започна се с малък проблем - сутрин рано при студен старт трябва да поизчакам докато позагрее колата, защото иначе забива муцуна за няколко секунди и тогава вдигa до 2200 оборота и се изстрелва... при самото палене се усеща лееко разтрисане, а като не е на скорост леки вибрации, които се усещат ако се съсредоточиш.

Ако не е в движение и с педала вдигна оборотите до 2000 и ги задържа за секунда-две, после падат до 400-500 и колата едвам не загасва, след което си ги вдига до нормалното

От 1 седмица започна от време на време да се усещa придръпване на ниски обороти, най-често на 3-та предавкa.

2 пъти ходих да я качат на компютър, на различни места - и 2та пъти няма никакви грешки.

Преди дни ходих до местния Шкода Сервиз поради друга причина, там, ей така, за всеки случай я качиха и изникна грешка на температурен датчик.

 

Призивът за помощ ми е следният: тъй като в момента съм ограничен финансово, не разполагам с големи средства

По мое мнение и такива на познати с фабии, първо трябва да погледна свещите

Тук е момента да кажа, че колата е взимана на старо, сменени са масло, филтри(които впрочем си бяха оригиналните)

Та въпросът ми е, тъй като нямам възможност да обикалям всички сервизи, доволни ли са , ако има колеги от Благоевград от тукашния Шкода сервиз и кое да погледна и евентуално сменя 1во - свещите или този датчик, понеже не мога да сменя и двете сега.

 

Благодаря предварителнo и се извинявам, че темата се получи толкова дълга, просто исках да дам максимално много информация :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

засега поне ще е само едно от двете ... ако са свещите, би ли могъл някой да ми предложи какви точно?

също така няма ли някой от благоевград, да каже свестен сервиз :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е в движение и с педала вдигна оборотите до 2000 и ги задържа за секунда-две, после падат до 400-500 и колата едвам не загасва, след което си ги вдига до нормалното
погледни си и дроселната клапа
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе те са без пари и двете неща бе човек....кви неща говориш smile175

жив и здрав да си ми, приятелю, щом не са пари за теб :)

аз обаче съм студент, който в момента не работи и вярвай ми, 50 лв. са си парички за мен

fabia_man9533, клапата преди няколко месеца я чистих и обучавах, не е тям проблема

 

днес пак бях на майстор, пак даде грешка на този темп. датчик, проверихме свещите - те са си ок

значи ще се сменя датчика и това е

макар че не виждам как колата ще придръпва, ако в него е проблема... :?

сега се чудя дали да си купя и да ми го смени някой майстор или да ходя в шкода сервиз :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

макар че не виждам как колата ще придръпва, ако в него е проблема... :?
ако дава че е топла -е бедна сместа
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе те са без пари и двете неща бе човек....кви неща говориш smile175

жив и здрав да си ми, приятелю, щом не са пари за теб :)

аз обаче съм студент, който в момента не работи и вярвай ми, 50 лв. са си парички за мен

fabia_man9533, клапата преди няколко месеца я чистих и обучавах, не е тям проблема

 

днес пак бях на майстор, пак даде грешка на този темп. датчик, проверихме свещите - те са си ок

значи ще се сменя датчика и това е

макар че не виждам как колата ще придръпва, ако в него е проблема... :?

сега се чудя дали да си купя и да ми го смени някой майстор или да ходя в шкода сервиз :-k

Това, че си студент, съвсем не те оправдава да мислиш като богат. Има ли проблем с датчик,термостат или свещи, значи голям разход на гориво, значи всяко мотане е плащането им без да са купени. smile150 Право ти е казал майстора...без пари са.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

от Благоевград съм и ходя само в сервиза на Шкода. Мога да кажа добри думи за тях.

 

Смяната на този датчик не е сложна работа и всеки сервиз може да го направи. Няма смисъл да ходиш в Шкода, ще ти излезе много по-скъпо. В Благоевград има сервизчета и майстори на всяка крачка – кои пишман, кои добри!?

 

Искам само да ми кажеш къде си ходил на диагностика?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

от Благоевград съм и ходя само в сервиза на Шкода. Мога да кажа добри думи за тях.

 

Смяната на този датчик не е сложна работа и всеки сервиз може да го направи. Няма смисъл да ходиш в Шкода, ще ти излезе много по-скъпо. В Благоевград има сервизчета и майстори на всяка крачка – кои пишман, кои добри!?

 

Искам само да ми кажеш къде си ходил на диагностика?

Първоначално бях до Шкода сервиз. Там някакъв човек ме посрещна с думите: "Ааа, ние тука повече дизели оправяме, иди до Фолгсваген..."

На диагностика ходих първо в сервиза, който е до Метро, там нищо .. само някаква грешка, която изчистиха (колата била в сервизен режим). Промяна нямаше.

След това отидох с ясната нагласа този проблем да се отстрани във VW сервиз, до този на мерцедес, зад Мототехника... пак нищо, тия 2мата там се качиха, направиха едно кръгче на детелината около Шел и ми казаха : ето гори 5.7 извънградско... поне там ми почистиха дросела.

Сега мисля да ходя до Евро07, май така се казваше магазина, за да проверя дали имат датчик.

 

stoyanz, не съм го казал като оправдание, просто в момента нямам стотина лева да сменя и 2те. На какъв език да го обясня това???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега отиди при г-н Тахтаджийски и му кажи че Пигов те праща!? smile096

Въобще не работят скъпо. А пък и няма по-добър сервиз в Благоевград, който да се справя добре с Фалве групата... Успех! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, къде в София мога да отида на читава диагностика, като изключим официалния сервиз?

 

Поздрави!

 

Р.С. Няколко пъти откачах акумулатора. Трябва ли да се "обучава" дроселовата клапа и по принцип има ли видими признаци, че такова нещо е необходимо? Например - придърпване, разход и т.н?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

от Благоевград съм и ходя само в сервиза на Шкода. Мога да кажа добри думи за тях.

 

Смяната на този датчик не е сложна работа и всеки сервиз може да го направи. Няма смисъл да ходиш в Шкода, ще ти излезе много по-скъпо. В Благоевград има сервизчета и майстори на всяка крачка – кои пишман, кои добри!?

 

Искам само да ми кажеш къде си ходил на диагностика?

Първоначално бях до Шкода сервиз. Там някакъв човек ме посрещна с думите: "Ааа, ние тука повече дизели оправяме, иди до Фолгсваген..."

На диагностика ходих първо в сервиза, който е до Метро, там нищо .. само някаква грешка, която изчистиха (колата била в сервизен режим). Промяна нямаше.

След това отидох с ясната нагласа този проблем да се отстрани във VW сервиз, до този на мерцедес, зад Мототехника... пак нищо, тия 2мата там се качиха, направиха едно кръгче на детелината около Шел и ми казаха : ето гори 5.7 извънградско... поне там ми почистиха дросела.

Сега мисля да ходя до Евро07, май така се казваше магазина, за да проверя дали имат датчик.

 

stoyanz, не съм го казал като оправдание, просто в момента нямам стотина лева да сменя и 2те. На какъв език да го обясня това???

Когато и аз бях студент, се сдобих с един прекрасен автомобил, който като теб не можех да поддържам и от немотия го съсипах. Когато вече имах възможност, разбрах колко излишни пари съм хвърлил от незнание, а автомобила вече беше толкоз зле, че ако не беше ВОЛВО нямаше никакъв шанс да докара до 30г. и до той си знае колко хиляди километри.

Повярвай ми, щом нямаш 100 лв. за тез неща, не знам с какво гориво задвижваш автомобила си, но то ти излиза двойно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок, вече може да спрете с критиките

опитвам се да поддържам автомобила максимално, следя масла, антифриз и т.н.

ако съм имал проблем, веднага съм отивал в сервиз

целта ми беше да сменя това, което със сигурност е проблема, а не просто така, just in case ....

свещите са си наред, оказа се температурен датчик

край

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...
Колеги, къде в София мога да отида на читава диагностика, като изключим официалния сервиз?

 

Поздрави!

 

Р.С. Няколко пъти откачах акумулатора. Трябва ли да се "обучава" дроселовата клапа и по принцип има ли видими признаци, че такова нещо е необходимо? Например - придърпване, разход и т.н?

 

 

Здравейте, следващата седмица съм в отпуска и мисля да водя фабията на диагностика. Моля, кажете къде в софия мога да свърша тази работа освен в ЕТ.

 

Също така - дроселовата ми клапа още не е обучена :oops: а до колкото четох е необходимо след откачане на акумулатора :-(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.