Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Геометрия, май...


stefan l

Recommended Posts

  • Отговори 58
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • ognjano

    13

  • stefan l

    13

  • bega4kata

    9

  • legaltk

    5

Най-много писали в темата

...

Цената му е до към 150-160 лв. някъде.

 

Само да вметна нещо относно актуатора. При едно от посещенията ми в ЕТ Стара Загора , докато ми сменяха маслото се заприказвах със сервизния инженер , който стържеше заварка по един актуатор на извънгаранционна октавия. Амчи аз вика ги режа , оправям ги и ги заварявам , след това го монтира на колата и закача на техния " ВАГ КОМ " , мени обороти на двигателя и регулира резбата излизаща от актуатора. Явно им разбира човека т.к. ми  каза , че докарва идеално настройката. При тях тази услуга беше 80 лв с труда. Тъй като не се предлага като резервна част, а върви заедно с турбината  естествено , че ще има интерес към ремонт на самия актуатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напръсках го актуатра. 

Аз гледам в канала отдолу, а синът рязко дава пълна газ - не помръдва! Обаче след 10тина км каране, май се поотпуши вървежа...

Преди това покарах с изключен дебитомер и разлика не усетих :eusa_think:

Димо, и актуатори и дебитомери се намират на прилични цени http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=u1439568200717614 ,       http://kanex.bg/shop/avtochasti/p/datchik-temperatura-debitomer-lambda-sonda-impulsen-datchik/SKODA/OCTAVIA/OCTAVIA+%281Z3%29+%5B02.2004+-+today%5D/2.0+TDI+16V+%28140hp+%40+103kW%29/%E4%E0%F2%F7%E8%EA%7C+%ED%E0%EB%FF%E3%E0%ED%E5+%E2%FA%E2+%E2%F1%EC%F3%EA%E0%F2%E5%EB%ED%E8%F2%E5+%F2%F0%FA%E1%E8 Въпросът, разбира се, е колко са читави. А за услугата в Ет Стара Загора - евала!

Пепи, и аз не доливам масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Актуатора не се пробва на място с даване ма газ;)

 

На вага има един режим който го кара да мърда. Така можете да го видите. Другия вариант е сваляне...

 

Като цяло актуаторите на бкд живеят по дълго щото не се мокрят. Освен него може да е спекла геометрия или вакумен проблем.

 

Закарай я при някой с ваг и направете лог. Другото е мятане на боб.

 

П.с. незнам защо въобще дискутирате масло. Голямата част скапани турбини са основно от пренадуване, а то основно е от геометрия-актуатор-егр. Всичко това би било предотвратимо ако колите имаха манометри. Като го видиш че работи като оборотомер, значи е време за профилактика.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата неделя Пепи го прави на зет ми на голфа този тест! На него му сменили турбото и му настроили актуратора на по-високо налягане да отваря и пренадуваше. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как се стига до тоя режим, дет го кара да мърда?

Ми не помня, а и нямам при мен ваг да го пробвам. Пепи го знае със сигурност.

 

Така или иначе, истинския тест е в движение с лог файл. Направете по-добре това, не се занимавайте с глупости.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След много обилно напръскване, тази сутрин, раЛтата се оправи - отново колата си има ряз и в ниски обороти. Обаче, така или иначе, актуаторът си е за смяна. Отново много благодарности за Pepino!

Като цяло актуаторите на бкд живеят по дълго щото не се мокрят. 

Не е баш така - сутринта минахме през няколко локви и по актуатора ясно личаха водни пръски, а всичките ми капаци са си оригинални - и отдолу и подкалници :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.