Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Полуоски


epihin

Recommended Posts

пулуоските на шкодата всички ли се късат или само на по старите модели моята е от 1997г на поновите да речем от 1987г нагоре дали са по добри или и :-k :-k :-k те се късата така

 

Колега, пиши грамотно.

Почти нямаш вярно изписани думи...за пунктуация да не говорим.

Срамота е!

Odin

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се късат. По принцип ако са стегнати както трябва НЕ се късат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... каква ли е причината за това

Свалял ли си задни барабани?

Иначе, основната причина е недобре стегнат барабан и луфт, който се получава в конуса.

Виж мнението на Galliard33.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... каква ли е причината за това

Свалял ли си задни барабани?

Иначе, основната причина е недобре стегнат барабан и луфт, който се получава в конуса.

Виж мнението на Galliard33.

може ли от твърди прожини да се получи също

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може ли от твърди прожини да се получи също

[-X

 

Луфта, който остава в конуса, къса полуоската и нищо друго!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оставяш колата на 1-ва предавка без вдигната ръчна спирачка,разбутваш я напред-назад - ако откъм задните колела се чуе щракане,прищракване - имаш луфтове и рано или късно ще става мазалат :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оставяш колата на 1-ва предавка без вдигната ръчна спирачка,разбутваш я напред-назад - ако откъм задните колела се чуе щракане,прищракване - имаш луфтове и рано или късно ще става мазалат :evil:

Тази проба е подвеждаща, щото така се чува луфта на камъните, където влиза полуоската в дифа, а това не е такъв проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,Жоро,прав си - забравих да спомена че може да се чуят камъните как се местят в страничното отверстие на дифа :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пулуоските на шкодата всички ли се късат или само на по старите модели моята е от 1997г на поновите да речем от 1987г нагоре дали са

 

 

Усетихте ли уловката smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пулуоските на шкодата всички ли се късат или само на по старите модели моята е от 1997г на поновите да речем от 1987г нагоре дали са

 

 

Усетихте ли уловката smile092

Мисля, че колегата е допуснал поредната /правописна/ техническа грешка. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво е ос/полуос? - ВЪОБРАЖАЕМАТА ПРАВА,минаваща надлъжно през центъра на вала :!: :!: :!: В интерес на истината няма как да се скъса нещо въображаемо(единствено можеш да скъсаш въображаемо бикините на някое маце ,а и не само въображаемо де smile091 ).Това което се къса се нарича ВАЛ/ПОЛУВАЛ,той е плод на материята и се върти около оста си,докато самата ос не се върти :smt034

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, Ясене! Правилното е да се каже полувал, но ние така сме свикнали. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е Жоро,това го написах единствено за да обърна внимание на тези,които не се замислят всъщност какво говорят,казвайки ''полуоска" ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема е тъпа.

 

Но все пак, полувал се къса от луфт в конуса, който се получава от

 

Преебан лагер

Износен полувал, които има аксиален луфт спрямо лагера

Използване на барабан или полуоска по който има неравности

Барабан който вече веднъж е летял и отпреди си има луфт

чул съм че става и от не сменяне на подложките между ръкава и носача

недостягане на полувала (1ва + ръчна - колата трябва да се заклати напред )

 

Полуоските са абсолютно еднакви като качество от 1966 до 1990 до края на производството на тоя недомислен детайл, а на тебе Шкодата ти НЕ Е от 1997 Като дължина са 1966- 1983/4 къси; 1984/5 -1990 дълги. Като разликата е 3см

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имах проблема със скърцащи незатегнати конуси и очаквах да скъсам полуоска

решението беше просто : перфектно изчистване на конусите (мъжки и женски-на барабана) до блясък ... и яко стягане разбира се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имах проблема със скърцащи незатегнати конуси и очаквах да скъсам полуоска

решението беше просто : перфектно изчистване на конусите (мъжки и женски-на барабана) до блясък ... и яко стягане разбира се.

И така никои не може да каже конкретна причина за късането на Полуоските на прословутата шкода 120 значи ще има още много скъсани маи причината е самата направа на полуоските

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.

И така никои не може да каже конкретна причина за късането на Полуоските на прословутата шкода 120 значи ще има още много скъсани маи причината е самата направа на полуоските

Това за късането са митове и легенди, моята 30 годишна 105-ца още са и здрави полуоските. Предполагам, че в някои изолирани случаи може да се случи при фабричен дефект в полуоската, но и при други марки има такива случаи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.