Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

FABIA 1.2 HTP 12V/51kW срещу 1.2 TSI/63kW


qwertyuiioop

Recommended Posts

Здравейте

 

Реших и аз да се присъединя към вашето общество т.е. да си купя Фабия, но в момента съм изправн пред дилемата HTP vs TSI . На хартия има доста разлики и всички в полза на TSI с изключение на една - цената. Но не това ме притеснява най-много.

До колкото съм разбрал TSI е нов двигател и още няма много "дългосрочни" мнения за него а за HTP намерих доста и все добри отзиви.

Та затова и се колебая.

Ако някой може да каже нещо повече най-вече за TSI ще съм много благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога само да цитирам (Wikipedia):

1.2 HTP 2008– I3 12V BZG 1198 cc 51 kW (69 PS; 68 hp) @ 5400 rpm 112 N·m (83 lb·ft) @ 3000 rpm

1.2 TSI 2010– I4 8V 1197 cc 63 kW (86 PS; 84 hp) @ 4800 rpm 160 N·m (120 lb·ft) @ 1500-3500 rpm

Цифрите определено са в полза на TSI. Що се отнася до впечатления, чел съм само хубави неща за него. Прекалено нов е обаче, за да се правят генерални заключения за качествата му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм чувал доста добри и доста лоши мнения за HTP.

Ако аз щях да избирам,бих избрал TSI. Има си гаранция- поне първите 2 години копче не могат да ти кажат, а и за следващите има опция.

Разбира се, въпрос на принципи е. Въпреки, че ще е по-гаранция, на никой няма да му е приятно да губи време и колата му да виси в сервиз.

Не бях много полезен....

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен турбокомпресора новия мотор има още едни голям плюс - има си четири цилиндъра , а мощността както може да се види при Йети достига до 105 к.с. демек има достатъчно запас и поне на теория би могло да се мисли , че ще има и по - голям ресурс ... аз поне бих избрал него ( тоз вартбургов аналог нещо не ми се нрави още откакто излезе )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.2 няма достатъчно запас по мощност. Като пуснеш климатика, запалиш фаровете, и седнете трима души.....то мощност за колелата няма достатъчно..... :).

за другия двигател не мога да коментирам. Нов е. Не е "дебъгнат" в реални условия....

поздрав.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен основният минус на трицилиндровите са вибрациите. Всичко мога да понеса, ама да се тресе двигател от 21 век като вартбург на празен ход - не smile096

 

Аз също гласувам за TSI - последно поколение двигател с 4 цилиндъра и турбина :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че трицилиндровия двигател тресе като вартбург въобще пък не е верно, аз карам с такъв вече 5та година, намясто като е запалена колата даже не се чува - а ти гледам си и с октавия така че как го чу че тресе незнам - без лоши чувства колега smile027 - иначе и аз гласувам за 1.2 tsi

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1,2TSI ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!!!

После ще има пуфтене, мятане, съжаляване и пр., а за да се чувстваш в крак с времето ще ти кажа една "тайна":

То не се знае кое ще излезе по-читаво във времето, може пък да се окаже по-здрав и с повче ресурс дори и от атмосферен 4 цилиндров.

 

Аз ако си купувах в момента кола бих инвестирал в една РС-ка Комби... няма такъв весел за каране автомобил!

 

Добре дошъл в клуба и успех. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че трицилиндровия двигател тресе като вартбург въобще пък не е верно, аз карам с такъв вече 5та година, намясто като е запалена колата даже не се чува - а ти гледам си и с октавия така че как го чу че тресе незнам - без лоши чувства колега smile027 - иначе и аз гласувам за 1.2 tsi

 

Колега, основно се усеща, а при 1.4TDI се чува и за глухите. Гледахме 10 фабии за един роднина - стари и нови в ЕТ, и бензинови 1.2 60/70 коня, и дизелови 1.4 - всичките тресяха безобразно на празен ход. Накрая роднината си взе нов хюндай 1.6 дизел... почти за същите пари. Може би си свикнал и не ти прави впечатление, друго обяснение нямам. За мен трицилиндровият двигател е голям компромис на тема КОМФОРТ, въпреки че го водят за гениална инженерна разработка. Като динамика сигурно е супер, защото вече 2 пъти ми се случва поло и фрабиа 1.2 HTP да ме издухат на магистралата, докато си карам кротко със 130 :)

 

Нищо лично и без лоши чувства също smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми може и защото съм свикнал да е както казваш ти - иначе да бързо развърта обороти двигателчето не е лошо никак и за кубатурата си е много динамично стига да няма много багаж и пуснат климатик + пълно купе с хора :) но този най-новият с турбокомпресора 1.2 ми се струва по надеждна и издръжлива работа, на едно такова Йети се возих

а то новото ХТП дето е на новите фабиики е и повече коне от тва на старите

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички Ви за отговорите. Резултата - 9:0 за TSI :-) е категоричен.

Но сега всичко зависи от другарите от Еурaтек и по-скоро каква цена ще ми съобщят. Утре съм при тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.