Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Бърз въпрос -Ангренажна верига 105L


maxrpm

Recommended Posts

Искам да проверя на един мотор 105 правилно ли е зацепена ангренажна верига.

Въпроса е когато клапаните на 4ти цилиндър се колебаят, клапаните на 1ви се регулират. Това на 0градуса ли трябва да е или на 5.

 

Има ли друг начин да се засече, без да се види наживо веригата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай, че изтрих. Реших че е ясно и да не се излагам :oops:

 

Сега една приятелка има изпит, и ще си диктуваме след 5-10 мин, та затова не спя ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да проверя на един мотор 105 правилно ли е зацепена ангренажна верига.

Въпроса е когато клапаните на 4ти цилиндър се колебаят, клапаните на 1ви се регулират. Това на 0градуса ли трябва да е или на 5.

 

Има ли друг начин да се засече, без да се види наживо веригата?

Сваляш капака и гледаш белезите. Кантар на клапаните не е в ГМТ- тогава двата клапана след такт компресия са затворени а кантар е когато са едновременно отворени. Клапаните на 1 с 4 и обратно и 2 с 3 и обратно при всякакво зацепване на веригата става реглаж, а зацепването /точно или грешно/ влияе на връзката с коляновия вал.

-Изхождам изключително от теоретични постановки, скоро не съм си играл с ангренажи на стари коли. Може да има някой трик, на който да те светнат колегите.

п.с. Всъщност когато 1 цилиндър е в ГМТ, т.е. скалата на коляновия вал за центровка на тока е на 0 двата клапана трябва да са затворени а не колебливи. И все пак мисля, че това е груба сметка и може да те подведе с поне 1 зъб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека каза, че ако му е прескочила зъб, ще изхвърли мотора, а аз искам да се науча от какво е проблема, за да оправя после и на жорето Odin шкодата.

 

Проблемите са сходни до вчера не палеше - грешно зацепено делко. Днес вече пали трудно и щом се подаде малко газ връща или пламък или гориво - въздушна смес. Не поддържа високи обороти а ниски се закрепват само на смукач трудно. карба е 100с мотора 105 главата 120. Мотора видимо има хубава компресия при въртене на ръка на коляновия вал, и не пропуска цилиндри. При по - дълго въртене на стартер НЕ се забелязва мокрене на свещите, също и ускорителната помпа е извън строя.

 

Днес мисля да пробвам това с отверката и 0 градуса на ГМТ след това ново чукче, регулиране на клапаните и най - накрая слагане на друг карбуратор.

 

ЕDIT: Изпита го минахме с поне 3, заслужаваше си усилието :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

човека вчера не ми се обади да я правим, най - вероятно не е намерил ускорителна помпа за 100с карба. Ако се обади ще пиша от какво е било

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.