Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Не ще да върви


spartanez

Recommended Posts

Вчера на магистрала Хемус на тунелите намалих на 80 някъде и след тва давам газ на 4та и няма никой. Включих на 3та на около 3000оборота и пак газ и оборотите не се мръдват ама изобщо. Едвам набираше, на моменти съвсем леко, докато не дойде наклон. Моля ви дайте некви идеи какво може да й има на колата - фабия 1.9 тди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Силно се съмнявам съединителя да има нещо общо със невървенето на колата.

 

Колега, по-добре върви в сервиз, т.като за дизел причини да не върви може да има много и най-различни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединител не е при тези симптоми.

Двигателят най-вероятно е минал на авариен режим, на таблото не светна ли лампа?

За да се разбере проблема трябва да се прочетат грешките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чакай да хвърля пак боба: :-k

 

Ха, ми то сега ми го дават като на турбина.... ;)

 

Може да е от много неща, но трябва да отидеш първо на диагностика и чак тогава да пишеш как най-безболезнено да се разреши проблемЪТ ти. Съжалявам за спама ама тази тема има развитие само в сервиз но не и тук!

 

Успех колега!

ПП: Споко, по стара кола и по ново гадже все си има работа! Ще я оправиш. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На О1 1.9 ТДИ така в движение и спираше турбото, както си караш. В даден момент натискаш педала и няма никой, оправяше се по следния начин. В движение загасяш двигателя, и после като запалиш, проблема е изчезнал. Това спиране на турбото го правеше при много голямо натоварване. До колкото си спомням, но не съм сигурен проблема се появавял, защото турбината прегрявала или нещо подобно и някаква защита я спирала ( цитирам чужди думи, за които не гарантирам, а и неразбирам smile004 ). Само споменавам, ако може да ти е от полза тази информация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, това го прави, когато турбото влиза в АВАРИЕН режим за да се предпази. Получава се от:

-пренадуване

- в топли и горещи дни натискане на макс и то продължително време.

 

Ако турбината му е каталясала- ще пафка яко и може да хвърли масло.

Ако е в авариен режим- досега да се е оправила. А и в авариен режим на ниските си върви почти нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, колеги. На таблото нищо не светва. Явно ще трябва VAG COM. Но наистина все едно турбината не се включва. Бе кво да се прави - дезел, все нещо някога каталясва. :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, това го прави, когато турбото влиза в АВАРИЕН режим за да се предпази. Получава се от:

-пренадуване

- в топли и горещи дни натискане на макс и то продължително време.

 

Ако турбината му е каталясала- ще пафка яко и може да хвърли масло.

Ако е в авариен режим- досега да се е оправила. А и в авариен режим на ниските си върви почти нормално.

Мдаа най-вероятно си прав, като се има в предвид, че е чипосвана и карана така вече 3-4 год.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен дебитомера е доста зле в комбинация с климатика след 2400об мотора почва да набира тромаво и да бучи задължително си провери дебитомера !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега аз имах 1.9 тди 110 к.с. ауди а4 и два пъти ми стана така и се оказа че е спукан маркуча на турбото и след закупуване на нов около 140 лв. се оправи.дано да съм повмогнал малко.Колата не можеше да вдигне повече от 40-50 км в час(за сведение беше автоматик и се форсираше до 4000 об и вървеше с 40-50 км в час)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега а като натискаш педала пуши ли много ?

 

Изобщо не пуши :( Или поне не съм забелязвал. Най - много леко да изхвърли дим, когато тръгне да изпреварва, но доколкото съм чувал, това е в рамките на нормалното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако не си сменял горивен филтър скоро бих ти препоръчал да го направиш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дебитомер?

При мен като правихме магарии с Есто първия път така с еполучи-хич не вървеше и не пушеше!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай пак да хвърля боб-а:

"Шах". нищо не излезе, освен че трябва намесник-VAG COM!!!

 

Моля ви спрете да гадаете и насърчете човека да отиде в сервиз, а не да го забатачвате повече.... Благодаря.

 

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЧЕ ще се ходи у сервиза, тва ясно. Притесняват ме тия "майсторите" в Еуратек. Че сигурно ще ми кажат, че трябва да се смени и резервната гума :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затова исках да ви питам това-онова, да бъда предварително зареден с евентуални причини за този проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля ви спрете да гадаете и насърчете човека да отиде в сервиз, а не да го забатачвате повече.... Благодаря.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И,аз залагам на дебитомер smile092

Силно се надявам,колегата да е направил вече една диагностика,че да спрат залаганията smile159

 

 

Скоро определено ще се прави диагностика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЧЕ ще се ходи у сервиза, тва ясно. Притесняват ме тия "майсторите" в Еуратек. Че сигурно ще ми кажат, че трябва да се смени и резервната гума :D

Е пък не ходи там, вече всеки втори колега сигурно има ВАГ КОМ и на цената на една бира ще ти се притече на помощ(бирата щото е жега все пак тия дни).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Днес бях у ЕТ - момчето каза че дебитомерът е заминал - 230 лв. бил нов :( . Някъде да се продават на по ниска цена, че ще се ходи на море, но да има с какво все пак :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених дебитомера с некъв куче марка за 117лв :( Като го поставиха в сервиза на Бош бях попарен от ония, че е пълен боклук. Но като си тръгвах и се качих на околовръстното, по навик дадох газ до дупка, за да тръгна нормално. Този път обаче колата направо излетя smile152 Стигнах до надлеза на симеоновско шосе и навръщане - газ до дупка. Малко преди новото кръгово на Драгалевско шосе бях вече на 180 км/ч :D Pure diesel power smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.