Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Изгоряла крушка на стопа и отказващ темпомат


Baj Vylcho

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Изгоря ми крушката на левия стоп. Незнам дали има връзка с този факт, но ми притрябва темпомат този уикенд и установих, че не работи. Пробвах пак в неделя и докато беше още студена колата, темпомата сработи. Но само един път. Следващите опити отново бяха безуспешни. Имате ли някаква идея? Колата е О2 2007.

 

Поздрави,

Тони

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За темпомата - може да е проблем в бутона на лостчето. И моят чат пат не загрява и трябва да натискам копчето по-здраво. Предполагам контактната му система се е износила или замърсила. Някой ден ще си купя ново лостче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, едва ли е от лостчето, защото единия път когато сработи го натиснах съвсем леко и нямаше никакви проблеми. И аз мисля, че изгорелия стоп е съвпадение, но да си питам :) Според мен е някакъв проблем с елемент, който, когато загрее и се разшири, не прави контакт. Това разбира се е само предположение. Благодаря за мненията. Явно ще се ходи в Еуратек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коя година е колата?

Първите години (докъм 2007) има чест дефект в лоста на темпомата.

Новият лост не дава проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На един приятел А4 -та каза , че и е проблем бутона на педала на съединителя ( отчита постоянно натиснат съединител ) и с 30 лв. от Юнитрейд темпомата пак работи .

 

П.П. Тез коли всичко си казват само ВАГ - КОМ да има човек ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя темпомат отказа преди 3-4 месеца. След кратка справка с VAG-COM се оказа датчика в педала (26лв от ЕТ и за 10мин си го смених сам). При мен дефекта беше, че показваше вечно натиснат съединител. След разглобявнето видях проблема - ами кофти е направен и просто е въпрос на време да се скапе. Новия има доста различен външен вид та се надявам да е по-добре. След разговор с приемчик в ЕТ ми споделиха, че това е сравнително често срещан проблем.

 

За стоповете - нямат общо ... освен ако и двата не спират да работят заедно.Тогава най-често се оказва стоп машинката...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах същия проблем с този бутон. Явно определено им е слабо място, но засега се държи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес я гледах с VAG-COM. Оказа се че волана дава някаква грешка от типа Max limit exceeded. Според момчето това е причината да отказва темпомата. Сигурен съм, че не е лостчето, защото някой път за момент светва индикатора, че е активиран и веднага след това изгасва. Колата е 2007. Ще си запиша час в Еуратек да я погледнат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като я закачихте проверихте ли датчиците на спирачкат и съединителя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи точно лостчето на мигачите/темпомата е за смяна.

Някой от бутоните прави "дребезг" и софтуера хваща ненормално честа промяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защото някой път за момент светва индикатора, че е активиран и веднага след това изгасва.

 

А къде е този индикатор? Аз нямам такъв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защото някой път за момент светва индикатора, че е активиран и веднага след това изгасва.

 

А къде е този индикатор? Аз нямам такъв.

И аз се замислих :-k и дали DSG има общо с това .....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като я закачихте проверихте ли датчиците на спирачкат и съединителя?

Не. :roll: Но ще го имам предвид ако пак я закачам.

 

Значи точно лостчето на мигачите/темпомата е за смяна.

Някой от бутоните прави "дребезг" и софтуера хваща ненормално честа промяна.

Хм. Ще го проверя като се върна в София и ще пиша последно какво се е оказало.

 

защото някой път за момент светва индикатора, че е активиран и веднага след това изгасва.

 

А къде е този индикатор? Аз нямам такъв.

 

Когато е включен темпомата светва този индикатор (при мен е в жълто). Ето тук на VW се вижда в зелено (на километража):

mk5+cluster.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май излиза, че О2 с DSG няма индикатор

Има, има - същият е като на снимката от Голфа, но е разположен горе в лентата с индикаторите за светлините.post-1302-13845323282_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не отварям нова тема, че и моят темпомат стачкува по някога:

 

005784 - Please Check DTC Memory of Steering Wheel Electronics

P1698 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 9

Mileage: 64581 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 08:46:08

 

 

Грешката от 2000 км си седи и ако може някой по-запознат колега да ме упъти, къде да я търся тая DTC Memory of Steering Wheel Electronics, че да й спретна една проверка.

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Здравейте колеги. Днес отидох да сменям масло и филтри, та погледнаха и с VAG-COM. Проблемът изглежда, че все пак е в лостчето: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00895

 

Някой има ли представа, колко ще струва да се оправи?

 

Имам и друг въпрос: възможно ли е горивния филтър на Октавия 2 4х4 да е различен от този на Октавия 2 с предно задвижване и да струва 105-115 лева?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи и моят проблем е в същия....кой каза че си е сменил датчика на педала на съединителя, наистина ли е за 10 мин. и само от ЕТ ли мога да го купя,аз съм в търговище а тук няма ЕТ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес бях отново на диагностика и тези датчици ми работят говоря за датчика на съединителя и този на спирачката..... давайте акъл каде да тарся проблема другаде

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.