Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Skoda: Характеристики


godji3

Recommended Posts

Аз съм на 15 години и искам след няколко години да си купя такава кола (кякой от тези модели) но преди това бих искал да науча:

най-вече здрави ли са

Изгодни ли са за поддръжка

И как се изявяват на пътя (Стабилност и Бъезина)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей! Добре дошъл в нашия форум. Шкодите не са здрави автомобили, нито пък са евтини за поддръжка. За сметка на това са едни много стабилни и бързи автомобили. Шкода не е кола за хора който не я уважават. (тоест не е на дядо ти ладата на село)

 

Вземайки предвид твойте въпроси, бих те посъветвал да се насочиш към нещо друго пак в този ценови клас - рено клио, голф 2ка, рено 5, опел корса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше,

 

Стига с тия глупости! Нееднократно ти писах - това че ТВОЙТА Шкода се чупи, не означава, че всички се чупят! И какво означава "не са евтини за поддръжка"? Кое е "евтино" и кое е "скъпо"? И къде набута Шкода 120 в ценовия клас на Голф и Рено?!?!?

 

най-вече здрави ли са

Сравнително безпорблемен автомобил, ако се гледа добре. Издевателствата в/у него се връщат бързо под формата на ремонти (за справка - maxrpm)

 

Изгодни ли са за поддръжка

Няма изгодна поддръжка smile049 Но на тия модели е сравнително евтина.

 

И как се изявяват на пътя (Стабилност и Бъезина)

Като динамика е от едно друго време (52 коня няма как да са динамични).

Стабилноста куца доста (с тая лека предница няма как да е другояче)

Возията е прилична имайки предвид времето в което е произвеждана.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше,

 

Стига с тия глупости! Нееднократно ти писах - това че ТВОЙТА Шкода се чупи, не означава, че всички се чупят! И какво означава "не са евтини за поддръжка"? Кое е "евтино" и кое е "скъпо"? И къде набута Шкода 120 в ценовия клас на Голф и Рено?!?!?

 

най-вече здрави ли са

Сравнително безпорблемен автомобил, ако се гледа добре. Издевателствата в/у него се връщат бързо под формата на ремонти (за справка - maxrpm)

 

Изгодни ли са за поддръжка

Няма изгодна поддръжка smile049 Но на тия модели е сравнително евтина.

 

И как се изявяват на пътя (Стабилност и Бъезина)

Като динамика е от едно друго време (52 коня няма как да са динамични).

Стабилноста куца доста (с тая лека предница няма как да е другояче)

Возията е прилична имайки предвид времето в което е произвеждана.

 

Поздрави

:smt017

 

Само за возията искам да допълня, че е много по- добра и вози меко, за разлика от повечето автомобили, да не говорим пък за Голфа.

Има много добра проходимост на заснежен и хлъзгав терен, дължаща се на задноразположения мотор.

Много леко управление и безпроблемна предница.

Всъщност е един прекрасен автомобил с много малко слаби места и фрапиращи недостатъци, за които аз не се сещам.

Но все пак зависи в какво състояние ще го намериш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вижте сега - момчето казва че е на невръстните 15г. и след няколко години иска да си купува шкода - в това няма нищо лошо.Ама хайде да не се спираме в препоръките си за Естел и Фаворит,защото особено на естелките отдавна им мина времето,Фавото и то взе да одъртява...А какво да говорим след 2-3 години,когато ще купува кола - тогава може би ще има много малко останали читави коли от споменатите модели smile049 А и цените на колите доста паднаха - докато вземе книжка кой знае по колко ще вървят фелициите ;) Та мисълта ми е че по-надолу от фела момчето няма смисъл да слиза smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип си прав, но колегата може да има мерак точно за такъв автомобил.

Не прочетох в поста му да иска мнение за други марки и модели. Ако е така, става много сложно. Изборът е много голям. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако наистина има мерак за Естел - моите поздравления!Един автомобил,изпреварил времето си smile126 С желание всичко се постига - колата от аватара ми е 4-тата шкода със задноразположен двигател.В момента пиша от гаража и същевременно регулирам клапаните на фаворитовия мотор.Още малко остава да му чуя гласа,ама без гърне :smt033 smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Ама хайде да не се спираме в препоръките си за Естел и Фаворит,защото особено на естелките отдавна им мина времето,Фавото и то взе да одъртява

...

 

Момчето си е пуснало поста в раздел 105, 120, 130. Ако искаше нещо по-ново щеше да го пусне в друг раздел, нали? Да не говорим, че ако имах възможност (разбирай достатъчно голям и свободен гараж) бих си взел една 120ка, а дори и 1000MB! Но имам проблем с мястото ... и времето smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей! Добре дошъл в нашия форум. Шкодите не са здрави автомобили, нито пък са евтини за поддръжка. За сметка на това са едни много стабилни и бързи автомобили. Шкода не е кола за хора който не я уважават. (тоест не е на дядо ти ладата на село)

 

Вземайки предвид твойте въпроси, бих те посъветвал да се насочиш към нещо друго пак в този ценови клас - рено клио, голф 2ка, рено 5, опел корса.

Аз имам много добро мнение за Шкодилаците.Карах 120л 73г 14г .Аз и навартях 193х км .Купих я 94г на 23х след ремонт и никога не съм вдигал капак по пътя.Веднъж смених полуоска заради кадърен майстор ; / смених си я сам със зелената книга/ два пъти съединител ; тампони на мотора и скоростната кутия ; свещи; чукче ;наковалня ; ремък и масла и филтри; накладки ; кабели ...... основно консумативи и всичко си правех сам / или с приятел за съеденителя / .Има лесен достъп до мотора , лесна и евтина потдръжка и при малко по-добро желание основното обслужване можеш и сам да си го направиш.Сега карам Пежо 106-1.4д ;сравнение за цени немогат да се правят . Разделих се с Шкодата след като в наводнение попаднах в улична шахта без капак .Налагаше се сложен и скъп ремонт и след 3 месеца двоумене я постегнах и на собствен ход я закарах в автоморга . Мнението ми за Шкодаците е много, много добро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Избрал съм точно тези модели от Skoda защото както един от колегите отбеляза

 

 

двигателя е отзад и е с задно предаване което улеснява излизането от локви и по лесно придвижване в зимни условия

 

 

Моделите са малко старички и са само механика без много много електроника и ще мога да си я оправям сам smile152

 

 

И доста ме кефи външния му вид

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Избрал съм точно тези модели от Skoda защото както един от колегите отбеляза

 

 

двигателя е отзад и е с задно предаване което улеснява излизането от локви и по лесно придвижване в зимни условия

 

 

Моделите са малко старички и са само механика без много много електроника и ще мога да си я оправям сам smile152

 

 

И доста ме кефи външния му вид

На 15г., а какво мислене само! =D>

Ще станеш истински Шкодаджия!

Желая ти успех ! И да си намериш хубава Шкодичка! :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих казал че имам такова мислене благодарение на това че съл живял малко на село и от това че не раста в някое от най-богатите семейства ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше,

 

Стига с тия глупости! Нееднократно ти писах - това че ТВОЙТА Шкода се чупи, не означава, че всички се чупят! И какво означава "не са евтини за поддръжка"? Кое е "евтино" и кое е "скъпо"? И къде набута Шкода 120 в ценовия клас на Голф и Рено?!?!?

 

 

На всички им се чупят, просто другите не си признават. Единственото което ги спасява е, че са изключително бързи коли.

Частите са им по - скъпи от тези на соц автомобилите, дори и от тези за голф 2.

 

Защо ги слагам в този ценови клас ?

Шкода 120 -650лв

рено клио 800лв

голф2 700лв

рено5 500лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На всички им се чупят, просто другите не си признават...

Саше, голЕм инат си! :mrgreen:

Не съди по твоята кола и за останалите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това момче ме връща 5 години назад, когато и аз бях на 15 и имах някакви проблясъци Шкода фен... и ето, че след 5 години имам (не, че се фукам) една от най-добрите 120-ки в клуба. Така, че давай смело пич. Имаш ли желание всичко се постига. :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това момче ме връща 5 години назад, когато и аз бях на 15 и имах някакви проблясъци Шкода фен... и ето, че след 5 години имам (не, че се фукам) една от най-добрите 120-ки в клуба. Така, че давай смело пич. Имаш ли желание всичко се постига. :smt017

 

Така като гледам твоята (кола) си дал доста парички за да я докараш в това състояние

 

 

(претапициране, пребочдисване, и още доста неща който не се забелязват на пръв поглед)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм на 15 години и искам след няколко години да си купя такава кола (кякой от тези модели) но преди това бих искал да науча:

най-вече здрави ли са

Изгодни ли са за поддръжка

И как се изявяват на пътя (Стабилност и Бъезина)

Имаш поне 2 години и половина до тогава. Кой дявол те накара да си тормозиш главицата с характеристика на застаряващи модели. Бъди пич на новия век. Карай кола от 90те! Айде пиши ми след 3 годинки, ще ти продам моята Фелиция ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ще изброя по сериозните ремонти за 140000 км:

-сменени задни спирачни апарати

-смяна на бутало на помпата за съединителя

-смяна на конзолата със скоростния лост

-смяна на водна помпа

-смяна на кормилна кутия (рейка). Износени бяха само накрайниците и маншоните, но просто имах цял нов комплект и смених всичко.

-предстои смяна на задни амортисьори

Дреболии:

-гърне - 2 пъти

-чукче и наковалня

-дистрибуторна капачка и кабели - профилактично

Неизбежни неща - челюсти на задни спирачки - 1 път. Предни - няколко пъти.

Проблеми - странно поведение на "тоците". Причина - замърсен контактен ключ. Наложи се разглобяване и почистване

За друго не се сещам.

ПП. Имаше един по сериозен ремонт, но той се наложи поради удар във висок бордюр с пълен багажник. Сменени греда, горен и долен носачи и шенкелен болт. Това на 15000км. Ще отбележа, че смяната я направих сам пред блока, без особени упражнания.

В заключение - много съм доволен от колата. Притеснява ме само това, че вероятно все по трудно ще се намират части за поддръжка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм на 15 години и искам след няколко години да си купя такава кола (кякой от тези модели) но преди това бих искал да науча:

най-вече здрави ли са

Изгодни ли са за поддръжка

И как се изявяват на пътя (Стабилност и Бъезина)

Имаш поне 2 години и половина до тогава. Кой дявол те накара да си тормозиш главицата с характеристика на застаряващи модели. Бъди пич на новия век. Карай кола от 90те! Айде пиши ми след 3 годинки, ще ти продам моята Фелиция ;)

ууууууууууууууууууууууууу безсрамник !!! момко карай кола от 60-те 70-те и 80-те и бъди газар smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не съм много голям но мога да кажа ,че шкода са много добри коли.Аз имам на село скода 105Л на 25 години преди да я остави на мене чичо ми и е сменял само гърне,свещи,скоростна кутия и предни спирачки.Но преди 1 година с мойто каране и прецаках двигателя та сменях двигател преди 1 месец и от тогава немога да я запаля :lol: имам искра в чукчето в делкото ама в свещите няма. Та ремонта зависи и как е карана колата. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

боцко, МИСЛИ ЛОГИЧНО има6 искра на бобина няма на свещи - капачка, палец, кабели, свещи.

всичко до тук е ново е 10 +8+20+12лв

 

ето тук съм описал кое как се проверява! Чети и действаи viewtopic.php?f=11&t=16020&start=615 Палеца се мери с мултицет, ако нямаш мултицет си вземи един нов палец , ако е с високата капачка делкото палеца става от ауди 80 1,8S, мисля че капачката и тя става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

боцко, МИСЛИ ЛОГИЧНО има6 искра на бобина няма на свещи - капачка, палец, кабели, свещи....

Колегата си има спец. тема по въпроса и предлагам да се коментира там!

Никаде не видях да пише, че има ток от центр. кабел на бобината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.