Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Съвет за покупка на Октавия I - поредната тема


qwerty

Recommended Posts

Здравейте колеги! smile159

Надявам се в най-скоро време да се присъединя към клуба като горд собственик на "нова" стара Октавия. Насочил съм се към фейслифтова Октавия I, хечбек, старото TDI - 110 или 90 к.с. с оглед на по-лесната поддръжка и по-голямата поносимост към "качествената" ни нафта. За съжаление предлагането в момента е доста ограничено и не може да се намери почти нищо читаво.

Този уикенд имам път към Русе и искам да попитам колегите от там дали имат някаква информация относно следните два автомобила:

 

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details - На пръв поглед се вижда,че е внос от Германия, каран в България поне 2 години. Километрите май се връзват с годините, но все пак са повечко от колкото ми се иска. Какви проблеми мога да очаквам от автомобил на тези километри - турбо, съединител, маховик?

 

http://www.car24.bg/pcgi/car.cgi?act=3& ... da_Octavia - Комби е, но пък изглежда запазена (поне на снимките). Освен това е със 110к.с. двигател, което си е + отвсякъде. Приятелката ми го хареса веднага след като го видя... искрено се надявам, че не е заради бебешкото столче на задната седалка... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 та ми харесва повече на вид с изключение на предната броня която е за боя,защото е боядисвана мърляшката,но салонът изглежда по-запазен

2 та е по мърляшки карана,сланът е два пъти по захабен а уж е на по-малко километри а човекът даже не си е направил труда да зачисти багажника а и цената е доста по-висока

като цяло колите са почти еднакви,но и при двете не може да са каже,че са на реални километри и двете са за дискове и накладки отпред,предниците им изглеждат като нови (фарове,маски,решетки,брони,калници) огледай ги добре за челен удар нови радиатори итн

като първоначално ще трябват 1000лв за обслужване (ремъци,ролки,масло,филтри,тампони по окачването и др) но също бъди готов с още толкова ако съединителят е заминал

успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на втората се загледай във волана колко е изтрит. За справка - една тема по-надолу как трябва да изглежда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите. Учудвам се колко много неща забелязахте при тези размазани снимки smile126 . От комбито май се отказах, но мисля да хвърля едно око на хечбека - все пак са доста рядко срещани в обявите. Някой може ли да ми препоръча сервиз в Русе, където могат да ми направят диагностика?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, Комбито си е перфектна, а за багажника, аз мисля, че това е паднал сняг пре отварянето му, но това не е толкова важно. Аз карам такава, ако можеш да спазариш по-приемлива цена я взимай - доволен ще останеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Шкода фенове, smile056

Реших , че е по добре да използвам стара тема вместо да отварям подобна.

От няколко месеца съм в процес на купуване на дизелово комби и сериозно се заглеждам по Октавия като вариант. Естественно не съм наясно с подръжката и , цените на резервните части и т.н. Ще съм Ви много благодарен ако споделите своя опит.

Инак ще използвам колата като семейна но тъй като често ходя на планина и др. подобни искам да мога да я карам по черни пътища. Четох че Октавията е ниска отпред- дали ще опира предницата?

Сега видях една интересноа обява http://www.cars.bg/u159550 и даже говорих с човека. Въпросите които си задавам са по отношение на визията. 2006 г. не трябваше ли да е О2 и двигателя да е 105 к.с.. Продавача твърди, че е внесена преди 1,5 г от Чехия и там все още правят Октавии с такива визии а двигателя е 74 kW/101 к.с.Каза ми също че има забележки по външния вид които са отстраними но е на реални км.

Ще се радвам да ви чуя мнението за колата за да реша дали си струва да се разкарвам до Варна.

Предварително Ви благодаря и дано скоро да се включа във Вашият клуб!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инак ще използвам колата като семейна но тъй като често ходя на планина и др. подобни искам да мога да я карам по черни пътища. Четох че Октавията е ниска отпред- дали ще опира предницата?

 

О1 във стандартното си изпълнение е ниска и определено не е за черни пътища. Това се коригира с подложки и евентуално нови пружини, аз го направих, има тема във форума. Не съм сигурен, но някъде ми се мерна, че повдигането на О2 не било толкова тривиална задачка, така че ако ще повдигаш, по добре търси О1 купе.

 

Въпросите които си задавам са по отношение на визията. 2006 г. не трябваше ли да е О2 и двигателя да е 105 к.с.. Продавача твърди, че е внесена преди 1,5 г от Чехия и там все още правят Октавии с такива визии а двигателя е 74 kW/101 к.с.

 

Колата най-вероятно е TOUR изпълнение. T.e купе от O1 само с малко по нов мотор. Такава кола все още можеш да си купиш и нова в БГ, даже седи изложена в Еуратек, мисля, че даже е същия мотор. Аз лично повече харесвам визията на O1, ама това е щото съм пристрастен собственик на такава. Така че е съвсем възможно да е 2006г. Всъщност това много лесно се проверява по документите и VIN кода.

 

Мотора ако наистина е 74 kW за мен е по-добре, защото падаш в ниския данък. При 105 коня заради едни 4 коня плащаш двоен данък (то всъщност това е възможно най-нежелателния мотор според мен). А тъй като става дума за кола под 5 години, сумата е сериозна. После го ъпгредваш, имаш си конете, но данъка ти е наполовина :) Куцото за мен е, че е помпа дюза, т.е. по скъп и капризен, а е само 10 коня отгоре пред класическия TDI. Но такава година класическо TDI така или иначе няма. :)

 

Иначе така по снимки, никой не може да ти каже нещо смислено за състоянието на колата. Трябва да я видиш на живо, да я закараш в сервиз...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен не тр да я взимаш.на мн км е.....тази дет е 191000...другата няма снимки. Имам поло дизел на тия километри,а съм го взел на половината от тази цена преди 3 години. Не бързай! Карал ли си дизел? Ако не си, вземи някой който е карал идентична кола, за да ти каже какво да се очаква.Поздрави и успех в правилния избор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Шкода фенове, smile056

Реших , че е по добре да използвам стара тема вместо да отварям подобна.

От няколко месеца съм в процес на купуване на дизелово комби и сериозно се заглеждам по Октавия като вариант. Естественно не съм наясно с подръжката и , цените на резервните части и т.н. Ще съм Ви много благодарен ако споделите своя опит.

Инак ще използвам колата като семейна но тъй като често ходя на планина и др. подобни искам да мога да я карам по черни пътища. Четох че Октавията е ниска отпред- дали ще опира предницата?

Сега видях една интересноа обява http://www.cars.bg/u159550 и даже говорих с човека. Въпросите които си задавам са по отношение на визията. 2006 г. не трябваше ли да е О2 и двигателя да е 105 к.с.. Продавача твърди, че е внесена преди 1,5 г от Чехия и там все още правят Октавии с такива визии а двигателя е 74 kW/101 к.с.Каза ми също че има забележки по външния вид които са отстраними но е на реални км.

Ще се радвам да ви чуя мнението за колата за да реша дали си струва да се разкарвам до Варна.

Предварително Ви благодаря и дано скоро да се включа във Вашият клуб!

спазари я смело на 10 000 лв.Смятам че и купувача ще е доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

Нашата семейна кола е такава - комби О1 Тур (4х4), 2005г., 74kW, 101к.с. Имаме я от около месец, на 200 000км. я купихме за 9600лв. с много забележки по външния вид.

Мисля, че понеже е Тур, е една идея по-висока от другите модификации О1. Също обичаме да ходим по планини и язовири, за което се надявам да не закача отдолу, до сега няма легнал полицай, на който да е закачила (на 2-ра без газ).

Късмет в избора!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

(4х4)

Мисля, че понеже е Тур, е една идея по-висока от другите модификации О1.

 

Понеже е 4х4 е по-висока smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

(4х4)

Мисля, че понеже е Тур, е една идея по-висока от другите модификации О1.

 

Понеже е 4х4 е по-висока smile049

 

Абе не съм 100% сигурен. Зависи от изпълнението, има и ниски 4-краки. Същото важи и за Тура, тоя в магазина в Надежа изглежда по висок. Може да е щото не са му омекнали пружините още :)

 

Абе какво да ви кажа, нали минах през смяна на пружини, в ETKA-та има поне 6 вида "стандартни" пружини, поне още толкова "heavy-duty" пакет и още толкова за "4x4". Общо са към 15 вида и има всякави комбинации от твърдост, височина и пр. Зависи от къде е купувана колата най-вече. За Източния пазар са стандартно по твърди и високи, за Западния са полегнали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комбито е със сменян AirBag на волана! Което не означава непременно челен удар, може да са го гръмнали без да искат на място :mrgreen:

 

Височината им зависи и за кой пазар са произведени. За България са по-високи от нормалното, дори да не са 4х4. В шоурума някои са изложени с транспортните втулки и затова са по-високи. В Предпродажбена подготовка после ги махат ;).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Redline за кое комби казваш,че е със сменян еърбег на волана? Това от обявата във Варна ли? Ти виждал ли си го?Някакви отзиви за него да знаеш, че аз още се колебая дали да пътувам 400 км ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Redline за кое комби казваш,че е със сменян еърбег на волана? Това от обявата във Варна ли? Ти виждал ли си го?Някакви отзиви за него да знаеш, че аз още се колебая дали да пътувам 400 км ?

 

Сребристото комби с регистрация "СА". Не съм я виждал на живо, но няма и нужда ;) ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.