Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda Fabia Super 2000 днес в ЕТ София - купон


Recommended Posts

Много добре беше организирано всичко (малко закъсняваха с 15 минути обявените събития, но това е нищо), не бяха пожалили средства. Имаше музика, песни, викторина с награди, ядене и пиене на корем на барбекюто, и разбира се състезателната Skoda Fabia Super 2000. Самият шампион Митко Илиев беше на събитието до Шкодата си.

Цената на машината според представителте на Шкода е 270000 Евро без ДДС.

Днес, а и утре може би, имаше безплатен преглед в сервиза на ходовата част. Ако намерените проблеми се ремонтират до края на Юли, се ползва 15% отстъпка от части и труд. След прегледа се подарява шишенце концетрат течност за чистатчки. Аз си купувам такива от тях и цената им е 3 лв едното, но днес ми подариха и на мен едно шишенце. Даже в безплатния преглед на ходовата част влиза и проверка и регулиране на фаровете. Безплатно. =D>

Аз се бях записал за тест драйв на бензиновия Суперб V6 260 к.с., и след теста, бях очарован. Настъпих го колкото може и тия 260 коня наистина звучат мнооооого яко. Дърпа страшно, макар и с лек финес, а не брутално, както исках. Окачването не го разбрах защо е толкова твърдо на легналите полицаи. Тропаха си пластмаси някъде в задната част, все едно че не беше кола за 60000 лв. Дупките не ми хареса как ги минава също. Но с удоволствие бих карал тази кола на дълъг път.

post-3342-138453223987_thumb.jpg

post-3342-138453223991_thumb.jpg

post-3342-138453223995_thumb.jpg

post-3342-138453223998_thumb.jpg

post-3342-138453224002_thumb.jpg

post-3342-138453224005_thumb.jpg

post-3342-138453224008_thumb.jpg

post-3342-138453224011_thumb.jpg

post-3342-138453224014_thumb.jpg

post-3342-138453224017_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай малко повече инфо за тест драйв-а . Смисъл някви изисквания за години стаж и т.н. И колко време караш или колко километра ? Сам ли си ? Те ли ти определят маршрута :) Мерси предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само книжка трябва да имаш. Подписваш декларация че не си употребил наркотици или алкохол преди да качиш в колата и това е. Около 15 минути се кара, около ЕТ по улиците. Аз карах до гробищата и обратно. Има човек от ЕТ в колата с теб.

Аз автоматик не бях карал и малко ми беше странно че трябва постоянно да натискам спирачката за да стоя на едно място ако не съм на неутрална. :)

Ама свикнах много бързо. Хубаво е преживяването, макар че тези 3,6 литра не могат да се развъртят в София, трябва им магистрала. Или не трябваше да е автоматик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Окачването не го разбрах защо е толкова твърдо на легналите полицаи. Тропаха си пластмаси някъде в задната част, все едно че не беше кола за 60000 лв. Дупките не ми хареса как ги минава също. Но с удоволствие бих карал тази кола на дълъг път.

Пробвай един Ситроен С5, или какъвто и да е с хидравлично окачване, пък да видиш как минава "легнали полицаи" и др. неравности. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голем дзвер Фабийката. :mrgreen: smile035 Благодаря за снимките. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се бях записал за тест драйв на бензиновия Суперб V6 260 к.с., и след теста, бях очарован. Настъпих го колкото може и тия 260 коня наистина звучат мнооооого яко. Дърпа страшно, макар и с лек финес, а не брутално, както исках. Окачването не го разбрах защо е толкова твърдо на легналите полицаи. Тропаха си пластмаси някъде в задната част, все едно че не беше кола за 60000 лв. Дупките не ми хареса как ги минава също. Но с удоволствие бих карал тази кола на дълъг път.

Аз карах бензиновия Супърб 1.8 ТSI и нямаше никакви потропвания, хлопания и т.н. А вътре колко е широко, особено отзад. Нямам никакви забележки, удоволствие е да се кара тая кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фабиата е яка smile035 Ама най-много ме изкефиха вътре лостчетата за отваряне на вратите - от 120-ка :smt017

download/file.php?id=19997

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хепънинга (гаси сложната дума) беше на ниво. Имаше и хапване, и студена бира, и тест драйв (тва Супърб V6....мааалииииии) и преглед на колата.

За вас не знам ама на мен Йетито ми хареса много. Покарах малко едно бяло дизелово 140 к.с. Не съм майстор шофьор и не твърдя, че съм разбирач, но от това, което видях като поведение на колата останах с много приятни чувства. После малко V6, така за разнообразие (там няма какво да обяснявам, положението е много сериозно) и с изпробване на паркирането без мое участие (на паркинга на Централните гробища покрай стената имаше доста опулени погледи, като излязохме от колата и тя се монтира сама между други 2) и после се качих на още "по-бързата" Фела. Аве какво да ви разправям. Фелата си е Фела. Прекрасна кола, но кат порасна ше си купа Йети, че за V6 няма да мога да порасна чак толкова.

Тва в кръга на шегата разбира се. Но беше приятно. Всички много учтиви. Тръгнахме си даже с подаръци - Антонио получи Супърб комби, аз течност за чистачки концентрат 1:100 (!!!) и нова подложка за предния номер, на която вече гордо седи лайстната skodaclub-bg.org.

 

П.С.- Преместих си поста на правилното място

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.