Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Нейде из Люлинските дебри...


Recommended Posts

Предистория:

Преди няколко дни ми хрумна да се разходя из люлинските дебри за да опозная района около новото си работно място. Добра идея - като се има предвид че междублоковите пространства са пълни с изоставени интересни коли...вкл. и много шкоди разбира се.

 

Сюжетно действие:

Изобилието от експонати обаче надмина очакванията ми. Люлинската тунинг инженерна мисъл е просто ненадмината. Сред не до там интересните автомобили бяха една огромна сина Варшава в състояние на полуразпад, Ланчиа спортна двуврата не знам точния модел но май беше бета. Уникално красива но почти съсипана...Забележете съчленен мерцедес от типа 124. Под съчленен разбирайте удължен със средни врати и три реда седалки задните два от които обърнати един срещу друг. Уникална изработка. Черен - като кола на някой наркобос. Освен всичко това няколко 100С и естелки в отчайващо състояние...

 

Колуминация:

Но едно произведение, едно уникално творение на люйинския гении ме потресе и ме провокира да напиша тази уникално дълга тема. Там вече не се сдържах и снимах. Уникално достижение на Люлинската тунинг школа. Представям ви Шкода 1000С ЕВО1.

Треперете завистници!post-9-138453222765_thumb.jpgpost-9-138453223045_thumb.jpgpost-9-138453223054_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре, що не снима и другите изрУди? А по отношение на синия дзвер, вече го знаем, бат Мишо Старата ракия ни запозна преди време: :mrgreen:

 

Заглавие: малко не красоти

 

Бях малък, когато беше произведен тоз хибрид, който между другото е все още в движение. Това е единствената Шкода, а за времето си първата кола в България със прибиращи се фарове. Наслаждавайте се.

015637778.jpg

015637777.jpg

015637780.jpg

015637779.jpg

 

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак сега забелязах, че оригиналният дизайн на 100S всъщност е краден от Porsche 911 smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време ви запознах наистина. Но вчера вечерта си направихме път един друг с комшията и се поздравихме. Т.е. колата е все още в движение. А самия тунинг е изпълнен през далечната 1983 г. Тогава тази кола изглеждаше наистина уникално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак сега забелязах, че оригиналният дизайн на 100S всъщност е краден от Porsche 911 smile048

В това изчадие няма нищо оригинално!

Най - малкото това е 100S./Всъщност и аз не знам кво е!/ :mrgreen:

Така, като я гледам купе, предни калници, капак, фарове и врати - от 1000МВ.

Стопове, мигачи и брони - от японка. Само задните калници, задната маска и капака са от 100S.

Абе, голям сбирщайн е! smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...........

Абе, голям сбирщайн е! smile048

ЗбирЩАЙН е ...спор няма,ама къф е тоя извратен вкус бе д@@ба :evil:

 

едит:

Има и по отвратителни неща:

http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=3011631

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

едит:

Има и по отвратителни неща:

http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=3011631

На Арди да му дадат да пуши Арда smile092 , пък ще видим дали ще иска по 2 кутии на ден!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е хуо де, 100с-ка 100-ска, ами какво правят тези предни калници от Трабант там ?!?!?!?!

 

Точно сбирщайн си е. Току що гледах темата на Коко в продава...

viewtopic.php?f=14&t=19150

 

И ми се набива много ярко разликата.. То и онова е сбирщайн, ама без щайн(камък) :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е хуо де, 100с-ка 100-ска, ами какво правят тези предни калници от Трабант там ?!?!?!?

Къде са предните калници от Трабант? :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е хуо де, 100с-ка 100-ска, ами какво правят тези предни калници от Трабант там ?!?!?!?

Къде са предните калници от Трабант? :-k

тОа въпрос и я си го задавам у мумента smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да се заблуждавам . може и да са от 1000Мб, но на мене поне ми приличат повече на трабантовски..

P.s. Уф аз сигурно се заблуждвам... нещо недоскив вече.. smile048 smile048

А и до работата има едни трабант-фенове и по цял ден лъскат и чистят точно един такъв син траби и правя неправилни асоциации... smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да се заблуждавам . може и да са от 1000Мб, но на мене поне ми приличат повече на трабантовски..

P.s. Уф аз сигурно се заблуждвам... нещо недоскив вече.. smile048 smile048

А и до работата има едни трабант-фенове и по цял ден лъскат и чистят точно един такъв син траби и правя неправилни асоциации... smile049

Аре стига ве! Тоя грозник и на Трабант стана! Колега, май трябва да си лягаш вече :lol:

Еее, шегувам се! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1180931408.jpg

Това е 110R от който е произлязал Рапида, а от него и естелката.

 

Като бях много малък и едва опознавах интернета през телефон, видях снимка на Шкодата на krankenstein и Porsche 911 на центъра в Елин Пелин и си мислех "Ето знаех си че шкодата е пройзлязла от Порше"

Никога не съм си мислил, че ще познавам човека и ще сме приятели или че може би ще дойде ден в който ще се возя в такова на живо.

 

В последствие малкия ме светна преди около 5-6 месеца, че Порше е душата на умряла Шкода smile035

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1180931408.jpg

 

В последствие малкия ме светна преди около 5-6 месеца, че Порше е душата на умряла Шкода smile035

 

Явно добре се преражда :D Дори тасчетата са станали джанти =D>

 

Иначе, като се абстрахираме от всичко (най-вече от стоповете), синьото чудовище е интересен екземпляр

и заслужава нужното уважение :D

 

617_model_1975.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е хуо де, 100с-ка 100-ска, ами какво правят тези предни калници от Трабант там ?!?!?!?!

 

от мб са сигура

 

Точно сбирщайн си е. Току що гледах темата на Коко в продава...

http://skodaclub-bg.org/forum/viewtopic ... 14&t=19150

 

И ми се набива много ярко разликата.. цвят ли кво?То и онова е сбирщайн, ама без щайн(камък) :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хаха, взехте ме за мезе нещо. Скука..

smile091 smile091

 

аре лаф да става

не си падам по тунинга, сток нещата ме кефят, та не ми е меродавно мнението. От обща култура знам - като е гарга да е рошава. Та значи - щом ще е тунинг - да е Елри си е по-добре. То има много даровити инженери дизайнери у нас, има и в тайгата, Коми и т.н.(това съвсем сериозно е така, не се шегувам, запознавал съм се - когато са трезви са гениални, но това е много рядко, за ония от тайгата става въпрос). Та допускам, че "синята веявица", може да е разработена от гениален човек и че за времето си да е била черешката на тортата.

Щом казвате, че са от 1000МБ калниците, спираме да коментираме :) тва ясно. Понеже съм имал 100С, който дълги години е служил вярно на баща ми и на мен, имам сантимент към този модел. Мисля, че никога не бих сложил стопове от 120-ка.. по-добре да съм с кородиралите оригинални стопове. Пнякога много лошо впечатление създава да се слага нещо от друг модел на същия производител. Има и друго - като ще е хибрид -нека е от различни коли, не от различни модели. А сега някой да каже една Шкода с ладов мотор Шкода ли е или Лада?? Не е ясно. И всичко е наред - просто е "нещо средно между". А тук имаме претенции, че това е Шкода, защото има части само от Шкода? Е - не е Шкода..."нещо" си е пак.

Много ми е странно как се регистрират тия коли, става дума в КАТ. Нали нямаш право да променяш конструкцията..Или - ако те хванат - бецален.? Тъпо така..Или технотест..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай да Фана да се цитирам.

Преди време ви запознах наистина. Но вчера вечерта си направихме път един друг с комшията и се поздравихме. Т.е. колата е все още в движение. А самия тунинг е изпълнен през далечната 1983 г. Тогава тази кола изглеждаше наистина уникално.
Друг факт е, че колата е все още в движение и се кара почти ежедневно!!!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.