Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фаворит макс 110-120


jordanph

Recommended Posts

здравейте колеги имам фаворит 1.3 моноинж. с обикновена газова ланди до около 100 колата има добра динамика ускорява и върви добре на 4 та изцеждам до около 90-100 и като закача 5 следва едно бавно плато ... с изненада установявам че повече от 110-120 на равно не може на газ и бензин едно и също даже на газ върви по добре като държи спокойни обороти а на бензин оборотите на празен са неравномерни като изключа от скорост и подам газ пълни оборотомера до критичния и има добър звук сменил съм кабели свещи по книжката ланда контрол фланец на инжектора проверил съм маркучи за евентуално засмукване на въздух....от търново съм ако имате предложения ще съм крайно благодарен и още колата не гори масло не пуши в никакви цветове отзад

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веригата сменяна ли е скоро ?

Колкото и странно да ти звучи предвид , че датчика на Хол е на маховика неправилното газоразпределение от разтегнатата верига може да ти докара такива главоболия . Катализатора ако е задръстен също няма да иска да върви .

Аз не съм теаствал моя Фаворит до колко се цеди , но на равно спокойно стига до 140 ( за наколко километра ускорение :mrgreen: ) това все пак е кола с около 60 магарета под капака ;)

 

Видях , че си писал за някакъв странен разход от 8.5 в града ... е аз за две години по - малко от 11/100 не съм успявал да сваля т.е. може и да и е малко горивото на газ специално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря вижда ми се съвсем логично ходих при един познат монтьор и той разви да пуска повечко газ но нямах време да тествам а що се отнася до разхода той наистина е 8.5-9 като карам в Търново и по планините като зареждам карам до изпразване и отново може наистина колата да е удушена не ми правеше впечатление защото карам около 80-90 до 100 в зеления сектор но при изпреварване се получава проблем а не искам да стигам до критична ситуация иначе от колата съм много доволен всичко останало е просто перфектно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си с катализатор е време да го махнеш.На мен същите постановки които описваш ми правеше това на снимката на аватара.

Накрая го избуших този проклет катализатор и колата побегна smile117 .

Средно животът на един катализатор е 150000-200000км.

edit:

Гена,моя фаворит със скапана верига и центровка "на уше", вървеше за страх smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти пример. Моя фав е карбуратора, с газова. Като тръгна на дълго всяко изпреварване при което колата отпред се движи с около 80 е кошмар, тромава ми е бричката и това си е. Почва се 3-та, 4-та, 4500 оборота, ужас. С двама души в нея бяга до около 100 и от там умира. Дига и повече ама с 4-5 км място за засилка, попътен вятър и нанадоло. В града напоследък взе да ми предърпва една такава на под 2000 оборота. И настройки да правя по изпарителя все тая, промяна никва.

Преди около 3 седмици отиваме в Румъния на екскурзиика, качваме се 5 човека вътре. Мисля си аз, мале сега почва ад за мен. 500км пробег, кво ще правя с 5 человека вътре. Издухвам българкста газ и зареждам в Румъния на ПетроРом. Колата с 5 човека върви с 130-140 без абсолютно никакъв проблем. Разхода спадна с 1 литър под този в бг. От газ-та там даже ми остана, после една седмица карах в града. Върти гуми от 1-ва до 3-та smile092

 

А преди това тъкмо се бях бъзнал да сменям мембрани на изпарител и т.н. Зареждах само на Еко, харесваха ми и пратят отстъпка от 5вт на литър. Сега обиколих всички газ станции за проба и установих, че единствено с газ от Петрол, BueForce, колата ми се доближава на поведението в Румъния.

 

В крайна сметка са слаби моторчета от по 60 коня, и ми се струва, че колите са ни здрави, а просто не вървят заради боклуците който ни сипват на бензиностанциите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затова си купуваш нещо да не е под 100 коня и няма да ти пука каква е газта- българска или румънска..

Да и си плащаш данък 200лв. годишно и щракаш с пръсти. На моята фела данъка е 25лв. пък нищо че не дига 180. smile117 150 вдига на магистралата без много зор, но тази скорост не е за нея и повече не съм натискал. Аз над 130 рядко вдигам, а с газ блу форс наистина върви по-добре и държи 100 оборота повече на празен ход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Сега обиколих всички газ станции за проба и установих, че единствено с газ от Петрол, BueForce, колата ми се доближава на поведението в Румъния...

Оня ден ми се случи доставката на газ да е по време на моята смяна. Шефа се обади и ми каза на 3800 л газ да сложа 1 мярка (2 л) добавка Блу Форс (мали тва ква е отрова не е истина). Аз сложих 2 л, ама после си викам - абе аз трябва да пълня, че ми празна бутилката. Я още 1/2 мярка. Да ви кажа тези капки в морето (3 л добавка на 3800 л газ) си оказаха влияние. След мен имаше няколко клиента, които споделиха, че нещо се отпушила колата и тръгнала кат хората. Проблема е в съотношението пропан / бутан, което би трябвало да е 60 / 40 %, но тъй като бутана е по-евтин съответно неговото съдържание е по-голямо за сметка на пропана. Като се вземат предвид и октановите числа на двата въглеводорода (пропан - 110, бутан - 95) ето ви причината за по-лошото поведение на двигателя. Блу Форс добавката е на керосинова основа, действаща като почистващо вещество, непозволяващо отлагания, разгражда тежките фракции (все пак пропан-бутана е петролен продукт за разлика от метана) и подобрява изгарянето на сместа, т.е. действа като октан подобрител. Но поради доста фактори мненията са противоречиви. Един е безкрайно доволен, друг не. От прочетеното по форумите мога да обобщя две неща:

1. Добавката си е една и съща. Лошото е, че се слага в различна газ. Всички знаят, че в България пропан-бутан не се произвежда. Горивото влиза от Румъния (най-добър вариант), Гърция, Украйна (ужасТ) и може би от още места. Случвало ми се е да съм крайно недоволен от OMV и невероятно доволен от Шел. И двете неща за мен си противоречат, но това е факт. Като цяло горивата в България са трагедия и всички разчитаме на добавките в тях, но това е мнооого дълга тема за разискване.

2. Тва дето го направих с 1 и 1/2 мерки от Блу Форса не трябва да става. Добавката трябва да се слага още при товарене на газта. Взема се проба, изследва се и съответно се слага необходимото количество добавка. Така ще се избегнат спекулации от типа "Ама забравих да сложа", "Абе дай да сложа по-малко, че ще съм по на далавера" и т.н, а качеството на горивото ще бъде (почти) винаги еднакво.

Във форума на Опел един от директорите на Петрол г-н Светодар Йосифов обяснява подробно идеята за разработката на продукта. Наред с потребителската плява има и доста конструктивни мнения и въпроси към него, но за съжаление никой не може да определи аджеба каква е газта и има ли смисъл от тази добавка. Една част от въпросите остават без отговор.

За това, сипвате газ от там, където най-добре върви колата ви и най-малко харчи (то тоя компромис рядко се среща де). Аз напоследък съм доволен от Blue Force Gas и за мен със и без добавката има разлика. Разбира се очаквам да видя камара недоволни, но в крайна сметка разни хора, разни автомобили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

фаворита е здрав и надежден до 120 е добре но явно зависи и от газта от петрол съм разочарован за търново става въпрос напълниха повече от вместимоста и колата не вървеше тръгнах към троян и едва качих севлиевския баир определено ме излъгаха брутално не зареждайте на петрол търново в града лъжат и наливат боклук няма да си познаете колите при празна бутилка наливам 20 л. навсякъде и изключва минавам около 230-240 км градско и планинско до 80 90 100 км скорост имах 20л и бях минал 170 км отивам на петрол да заредя до изключване понеже ми предстоеше дълъг път до чифлика троянско реших да допълня и тези говеда пи допълниха в кавички 20 л при положение че имах поне 5 л остатък 20 л като това ми е вместимоста на празна бутилка много се ядосах псувах ги наред по цялата бензиностанция говедата мръсти бяха гузни и нищо не казаха от там почнаха мъките колата просто умря на магистралата по зле от москвич осмак за пръв път ми се случва отидох в севлиево заредих от някаква газ станция за 10 лв защото се на патих и колата се оправи НИКОГА НЕ ЗАРЕЖДАЙТЕ КАКВОТО И ДА БИЛО ОТ ПЕТРОЛ ТЪРНОВО В ГРАДА

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.