Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Лагер на главина, или какво...?


Recommended Posts

Здравейте!

Пускам си въпроса тук, понеже не става дума за шкода smile049

От известно време колата има странен шум в предно ляво колело - на всеки оборот който направи колелота се чува нещо като пристъргване... Мислех че е от крив диск примерно който да остъргва накладките, обаче не е - звука на всеки оборот на колелото си остава и при натисната спирачка :-k Чувал съм как вие лагер на главина - по спомен беше постоянно, не като при мен ...

Вдигнах колата на крик, за да завъртя и да огледам за нещо което да опира някъде - нищо не опира :-k Като разклатя цялото колело (натискам в най-горната точка на гумата в посока коша) напред-назад има може би половин-един милиметър ход - хлопа... :-k

та .. идеи някакви?

мерси предварително...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е влязло някакво чуждо тяло между спирачния диск и ламарината отстрани :-k На 120-ката имахме такъв случай. Аз бих проверил с махнати накладки дали ще го има звука.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като разклатя цялото колело (натискам в най-горната точка на гумата в посока коша) напред-назад има може би половин-един милиметър ход - хлопа... :-k

та .. идеи някакви?

мерси предварително...

Според мен, ако е лагер, трябва да имаш луфт независимо по кой диаметър "клатиш" - вертикален, хоризонтален или друг...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лагера вие. ти имаш стържене в оборот. имаш триене.

да де, именно... обаче при натисната спирачка си остава триенето... и звука не се променя...

карето също не ми се вярва да е - стърже си и направо и в завой..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже се досещам каква е колата евентуално, да кажа, че на Мазда например се оказа, че не е рядко явление да клеясат спирачни апарати, трябва да се раздвижат там водачи и глупости и няма проблеми.. Изключи тази възможност първо. Разгледай как ти е устроен спирачния апарат, ако има разни пружинки и пластинки, които са изпаднали, набави си ги. За мазда комплекта беше някакви грошове, под 10лв.

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да локализираш лагера извади накладките, стегни джантата с 2 болта и врътни отново. Ако не се чува нищо значи някоя накладка трие у диска съвсем леко, но достатъчно за да ти досажда. Може би затегнал във водачите апарат или нещо подобно. Апарата без накладки трябва да може да се плъзга наръка без голямо усилие навътре и навън.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като разклатя цялото колело (натискам в най-горната точка на гумата в посока коша) напред-назад има може би половин-един милиметър ход - хлопа... :-k

та .. идеи някакви?

мерси предварително...

Според мен, ако е лагер, трябва да имаш луфт независимо по кой диаметър "клатиш" - вертикален, хоризонтален или друг...

 

Не е задължително това!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.