Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

(Хроничен) проблем със съпортите на задните спир. апарати


dude_BG

Recommended Posts

Автомобилът е Октавия II 2.0 TDI DSG на 46 000 км и на почти 2 години.

Колеги, помагайте с акъл, щото вече ми се реве :cry:

Преди по-малко от 2500 км и един месец ми смениха съпортите на задните спирачни апарати гаранционно, защото тропаха като за световно. Днес отново се появи абсолютно същото тропане в задницата (като празна тенекия от сирене) при ниска скорост на паваж. Като натисна леко спирачката, изчезва. За мен няма съмнение, че са отново съпортите, ама възможно ли е за толкова кратко време да се скапе, каквато и да е част.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 79
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    14

  • chavdarlk

    14

  • димон

    12

  • dude_BG

    9

Най-много писали в темата

Аз подобно ромолене си го имам още от първия ден, не съм предполагал, че може да е от съпортите.

Със зимните гуми на 15-ки обаче нищо не се чува.

Още утре ще пробвам дали изчезва при натискане на спирачката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми изчезна като ги смениха и днес тропането се появи изведнъж, както си карах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомобилът е Октавия II 2.0 TDI DSG на 46 000 км и на почти 2 години.

Колеги, помагайте с акъл, щото вече ми се реве :cry:

Преди по-малко от 2500 км и един месец ми смениха съпортите на задните спирачни апарати гаранционно, защото тропаха като за световно. Днес отново се появи абсолютно същото тропане в задницата (като празна тенекия от сирене) при ниска скорост на паваж. Като натисна леко спирачката, изчезва. За мен няма съмнение, че са отново съпортите, ама възможно ли е за толкова кратко време да се скапе, каквато и да е част.

 

Ми,не карай по паваж,то и без това вече почти го няма,само по Цар Борис остана!

Там като карам,всичко ми тропа!Немско окачване е все пак! smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми,не карай по паваж,то и без това вече почти го няма,само по Цар Борис остана!

Там като карам,всичко ми тропа!Немско окачване е все пак! smile021

Де да можеше така, ама не :evil:

Аз карам почти непрекъснато всеки ден по павета и направо не ми се говори за това :evil:

Преди две седмици започнаха ремонт по ул.Кукуш и познайте какво направиха...

Вдигнаха всичкия асфалт и сега подреждат паветата, които бяха отдолу.

Там имах около 300 метра асфалт по трасето си, сега останаха около 50.

Честито на печелившите smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

съпортите [-X не точно те тракат

 

А кое? Защото миналия път бяха те.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно по Цар Борис ми се разтропа вчера, но днес нищо не чувам и не ходих до ЕТ, щото няма кво да им покажа (засега....).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дупките в съпорта (ако така и се вика на тая отливка) са малко по-широки от необходимото и водачите (т.нар. "плаващи болтове") играят. Луфтът е необходим заради температурното разширение, но в нашия случай идва в повече и от там и тропането при по-студено време.

Оправията е или яко грес (молибденова - през 5000 км, а имало и някаква бяла, още по-термоустойчива и гъста :?: ), или някакви ламаринки на накладките, или ... нови спирачки. :?: :?: :?:

Ето с какво се занимавах преди малко (за втори път тая година) :

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно там е луфтът. И предишния път майсторите в ЕТ казаха точно - "Разбити са ти съпортите". Е*аси, всички луфтове ли ше оправяме с гилзи като Димон?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На някои им тропа отзад - на други отпред ! Проблемът е все един и същ - ЛУФТОВЕТЕ са "малко" по-големи ....

Нещо като правено, правено - недоправено !!!!!

Идва ми наум следния въпрос - Дали брака на някои изделия на производителите не идва в БГ и Русия , а самия производител да се оправдава с нашите дупки ...??? :-k

За ваше успокоение ще кажа , че тези дни си подлагах едни неща на предния десен носач тъй като беше с 0,5 мм !!! по-тънък в диаметър от левия !!! За к'во качество говорим тогава - НЕ ЗНАМ !!!

Мое мнение !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че си абсолютно прав и по-некачествените сглобки идват при нас!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси,само мойта кола ли е перфектна???? :D smile049

Я се замислете,кое трябва да обере неизбежния технологичен луфт във водачите.....и защо аджеба се увеличава луфта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами , ай изплюй камъчето и разкажи какво върви в комплекта с накладките и как се сменят , че хората ще се поболеят бре smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси,само мойта кола ли е перфектна???? :D smile049

Я се замислете,кое трябва да обере неизбежния технологичен луфт във водачите.....и защо аджеба се увеличава луфта.

 

Абе , ей !!!

Ти няма ли да проговориш най-накрая или само догадки ще пускаш !!!!

Я се замисли и кажи тогава кое трябва да се обере на левия шестограм на предния носач за да стане тънък колкото десния ??? Може би трябва да го ритна в МЪ@ЕТЕ , а ? smile004

....Добре , че не съм ти се загледал в колата да ти намеря поне 13 забележки !!!!....ааааааааа!!!! smile159 smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси,само мойта кола ли е перфектна????

 

след полиуретана и мойта е !!!

 

п.п.гледам да карам по дупките и по паваж,че много се кефя от тишината smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси,само мойта кола ли е перфектна????

 

след полиуретана и мойта е !!!

 

п.п.гледам да карам по дупките и по паваж,че много се кефя от тишината smile091

 

ох аман от вас вече smile168

покараите си колите и не сменяите части които са здрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси,само мойта кола ли е перфектна????

 

след полиуретана и мойта е !!!

 

п.п.гледам да карам по дупките и по паваж,че много се кефя от тишината smile091

 

Полиуретана гърмял както силикона !!! Внимавай на завоите , не влизай рязко ! smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Имам чувството, че карам в багажника кутия пълна с топки за билярд, и това още от първия ден :evil: .

Вярно, че след поставянето на битумната лента нещата позатихнаха, а със зимните гуми направо нищо не се чува.

Днес опитах да пораздвижа апаратите с ръка, за да видя има ли луфтове.

Отпред не усетих луфт, но отзад... само да ги пипна с един пръст и веднага потропва :o .

След няколко дена, като се оправи времето, ще приложа трика с тефлоновата лента.

Казват, че решението е доста трайно, хората карат без проблеми десетки хиляди километри, някои даже по 50000.

Пък да видим...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от завода е предвидено луфтовете между накладки,спирачни апарати и суппорти да бъдат подсигурени против тракане чрез пластини,пружини на накладките и точна изработка на основата на спирачните накладки.

В 99% от случаите накладките са виновни за тракане на спирачните апарати и по точно омекващите им прушинки с следствие на многократните температурните аплитуди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,ама няма как водачите да са изработени плътно!!!!Няма такава кола просто.Вземете чисто нова на 5км и проверете да видите че ще трака като разклатиш с ръка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има такива, при повечето френски и италиански автомобили няма и не може да има тракане.

Имат си канали във водачите с уплътняващи пръстени.

Толкова ли е сложно да се направи така при всички автомобили :-k .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви са тези пръстени на Рена и Фиати/поне аз не съм срещал smile049 / ;) smile091 бъркаш се с японските коли- те имат такива

то почти няма Ренде да не му тракат спирачните апарати :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко дни натегнах фиксаторите на накладките (стоманени пластини закрепени в горната и в долната част на съ(у)портите, в които влизат "ушите" на накладките).

Помислих си, че съм решил проблема, ама днес пак чух леко потропване на паваж, при много ниска скорост.

Айде сега колегите с О2 (и по-запознатите) да кажат, кой тип накладки ползват отзад.

Тези:

Или тези:

Чавдаре, ако дадеш подробности за тефлона, няма да е лошо :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.