Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Искам да си купя нова шкода Фабия


bobibg

Recommended Posts

Здравейте,

Решил съм да си купя нова шкода фабиа.

Точния модел е Шкода Фабиа Комби Амбиенте с двигател 1.4 MPI 16 v/86 к.с.

Въпроса ми е заслужава ли си?

Това е най-новия модел. Вече има в България на склад. Ходих гледах и ми хареса но реално нищо не разбирам от коли и наистина не мога да преценя.

Има ли смисъл да си направя удължена гаранция за 4 години и 120 000 км.

 

Колата ще я взема на лизинг. Нямам толкова пари на куп но имам желание да е нова.

-Има ли проблем с гаранционния сервиз?

-Кое влиза в гаранцията?

-Обслужването добро ли е докато колата е в гаранция?

-Бързо ли работят?

-Скъпо ли е?

- Застахователите какви са и как обслужват щетите на коли на лизинг?

- Този модел добър избор ли е или просто е най-евтин?

Има ли нещо за което трябва да внимавам при сключване на договора?

 

Въобще каквото може да кажете ще е добре за мен да го знам от хора, които карат такива коли.

Знам, че всички сте любители на шкода и бих искал да чуя мнения и на хора, които са купували чисто нови коли и какви проблеми са имали или пък нямали .

 

Благодаря на всеки, който пише.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята фабия не е с този двигател и не мога да ти кажа нищо за него, но ще ти дам съвет...не че фабиата не е хубава напротив даже, но ако трябва събери още малко парички и се прицели във октавията..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята фабия не е с този двигател и не мога да ти кажа нищо за него, но ще ти дам съвет...не че фабиата не е хубава напротив даже, но ако трябва събери още малко парички и се прицели във октавията..

 

Твоята нова ли е? От кога я имаш?

Наистина не смятам да събера повече.

Това е макса 24000 лв. половината на от тях на лизинг.

Питам най-вече за гаранционното обслужване и обслужването на колата по време на това гаранционно обслужване.

Четох някакви не много хубави неща в нета за непризнаване на гаранции на автомобили на по една година, прекалено скъпо обслужване на консумативи (смяна на масла и т.н.) .

И качеството на самта кола също.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвет относно двигателя-ако трябва лиши се от някоя екстра но избери 1.2 ТСИ (105кс) няма да съжаляваш, двигателя е нов, модерен, с ниска консумация на гориво, висок вътящ момент, и добра динамика, все неща които са леко чужди на 1.4 (86кс) а разликата в ценовата листа между двата мотора не е голяма.

Относно обслужването няма какво да се притесняваш 200-300 лева годишно за смяна на масло и консумативи не са нещо фрапиращо. За удължената гаранция - нямам на идея, попитай търговеца в ЕТ да обясни подробно.

Застраховател-Алианц-нямаш никакви проблеми при щета (поне с моя опит)

За мен колата е много добра, но всичко зависи от твоите нужди-колко и къде се кара, с колко багаж и т.н

 

Успех и да се похвалиш с новата шкода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвет относно двигателя-ако трябва лиши се от някоя екстра но избери 1.2 ТСИ (105кс) няма да съжаляваш, двигателя е нов, модерен, с ниска консумация на гориво, висок вътящ момент, и добра динамика, все неща които са леко чужди на 1.4 (86кс) а разликата в ценовата листа между двата мотора не е голяма.

Относно обслужването няма какво да се притесняваш 200-300 лева годишно за смяна на масло и консумативи не са нещо фрапиращо. За удължената гаранция - нямам на идея, попитай търговеца в ЕТ да обясни подробно.

Застраховател-Алианц-нямаш никакви проблеми при щета (поне с моя опит)

За мен колата е много добра, но всичко зависи от твоите нужди-колко и къде се кара, с колко багаж и т.н

 

Успех и да се похвалиш с новата шкода.

 

Благодаря за отговора.

Проверих за този двигател 1.2 ТСИ на 86 к.с. и той също е бил 4-тири цилиндов както и 1.4.

Хубав е наистина явно но имат само една комби с този двигател и цвета е някакъв бежов . Ако поръчам да ми докарат губя 10% отстъпка за наличните и цената скача доста.

Може би ще взема тази дето е 1.4, защото цвета и екстите са ок (климатик, аудио, рейки на покрива, металик цвят сив, тъмна тапицерия)

Цената е на ръба, който мога да си позволя.

Аз искам нова кола за пътуване в провинция с жена и 2 деца. Като ходим по морета и почивки да има място за багаж.

 

Просто ме притесняваше качеството на колата .

Дава ли чести и повтарящи се дефекти? Слаба ли е ходовата част?

И обслужването от ЕуроТек.

200-300 лв. не са проблем разбира сеза обслужване на година.

Но дали са коректни или не когато опре до гаранция и дефекти?

 

Донякъде ме успокоихте но все още се притеснявам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега аз съм със фабия комби 1.6 16в закупена чисто нова от ЕТ относно обслужване цените са перфектни а за застраховането ако е купиш от ЕТ задължително е в алианц.Моята е на 23000 км и до сега не е давала никакъв дефект имат малко слабо окачване но иначе е перфектен семеен автомобил(имам две малки деца и знам какво е да тръгнеш на море например)не знам много за този мотор но ми се струва малко слаб аз гледах в ЕТ варна на промоция шкода фабия 2 с всички възможни екстри(климатроник лети джанти подлакътник рейки на покрива гуми гууд иеар) на цена 30000 лв -20 процента на 26000

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже говорим за кола на склад, няма да предлагам какво да си поръчаш допълнително.

Моята не е комби, но е със същия двигател - 1,4/86кс, оборудване Амбиенте + няколко допълнителни екстри.

До момента нямам оплаквания или забележки към колата като цяло и към двигателя в частност.

За цената на обслужването вече имаш информация.

ПП.Ако все пак разглеждаш и друг модел, имай предвид границата от 101кс в данъка за колата.

Разликата е доста голяма (в пъти).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам колко ви е данъка на 1.4 ама на 1.6 е 283 лева малко множко ми се струва(споделете колко е данъка)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да.

Предупредиха ме за данъка още преди седмици.

Аз не знаех в интерес на истината, защото старата кола ми е 70 коня (ама е на 20 години и сигурно вече не е и толкова) и плащам малко и не знаех, че е скъпо над 100 но вече знам. То си било в пъти по-скъпо.

За ходовата част казвате е слаба. Ще внимавам по дупките пък ще видим.

Надявам се хората от ЕТ да са коректни.

Аз от 20 години съм шофьор и карам само стари коли ( и шкода 120 съм карал) искам един път да се кача на нова с децата да не се притеснявам дали ще стигна до морето или до село.

Иначе не ходя на работа с колата из София, защото работя в къщи . Много рядко излизам по центъра но обичам да пътувам събота и неделя.

Колата на вид е наистина супер. Може и аз да съм предубеден, защото сегашната ми кола е 20 годишна и тази ми изглежда направо ес класа.

За застраховката разбрах. Ок. Алианц.

Колата ще я взема. Не търся мощност. Карам бавно, набирам бавно и по магистралата може да дигна преко сили 130 км/ч. Мога да се оправя и с двигател 60 коня сигурно, защото в момента съм с толкова на ауди 80 пък и то не е леко като го натоваря. Върши работа идеална.

86 коня ми се струват направо ракета за мен. Не знам де. Но се съмнявам да тръгна на дърти години да се състезавам по улиците.

 

Мерси за коментарите. Да сте живи и здрави. Ако някой има да каже още нещо нека го сподели.

Ще съм благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Варна - 63kW -> около 115лв.

 

ПП. За нашите пътища не знам каква ходова част трябва да имаш...

Ама това е друга тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята фабия не е с този двигател и не мога да ти кажа нищо за него, но ще ти дам съвет...не че фабиата не е хубава напротив даже, но ако трябва събери още малко парички и се прицели във октавията..

 

Твоята нова ли е? От кога я имаш?

Наистина не смятам да събера повече.

Това е макса 24000 лв. половината на от тях на лизинг.

Питам най-вече за гаранционното обслужване и обслужването на колата по време на това гаранционно обслужване.

Четох някакви не много хубави неща в нета за непризнаване на гаранции на автомобили на по една година, прекалено скъпо обслужване на консумативи (смяна на масла и т.н.) .

И качеството на самта кола също.

 

чисто нова я взех, сега ще стане на 2 годинки лятото..гаранционно ми смениха само някакви лагери на амортисиорите без никакъв проблем, друго оплаквания нямам нищо не ми се е налагола да сменям. консумативите са си скъпи в шкода но доста по евтини от другите алтернативи, една тоиота примерно е мн по скъпо да и смениш масла и филтри. обслужването на моя 1.9 тди е малко под 300 лв. ако слушаш какво ти говорят в шкода, че филтрите се сменяли на две смени на маслото демек на 30 000км ще плащаш и по малко... имаи предвид че 1.4 бензин е по евтино от 300 лв и такива работи. добра е фабииката но аз лично малко съжалявам че не се напънах още малко за октавия =)) дано вземеш правилното решение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега. Знам, че за хубаво ми даваш съвет за Октавия но и Фабията ми е доста над бюджета.

Благодаря ти за информацията за твоята кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според сайта на ЕТ - отстъпките за автомобили на склад са 18-20-22 % в зависимост от нивото на оборудване, скоро ми дадоха ценова листа в шоурума им и имаше до някой си май 10 % ТО на фейслифта при поръчка, не знам само дали не е минала датата, не пазя офертата за жалост но по спомен разликата в цената на 1.4 мпи и 1.2 тси (105 кс) беше пренебрежително малка.

Щом ще пътуваш основно извън града помисли за по-силния двигател, освен по-нисък разход той е и по безопасен и носи удоволствие от шофирането. Недостатъците са по-високия данък и малко по високата първоначална цена.

Ако аз купувах 1.2 тси щеше да е моят избор (но този със 105кс) още повече, че е със 6 степенна скоростна кутия.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора, ако може да се регистрира като товарен автомобил на фирма, данъкът е смешен. Аз за Октавия 2.0 TDI 140 к.с. плащам по-малко от 20 лв. Фабия комби би трябвало без проблем да се регистрира товарен. А и връщането на ДДС 20% не е малка помощ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Решил съм да си купя нова шкода фабиа.

Точния модел е Шкода Фабиа Комби Амбиенте с двигател 1.4 MPI 16 v/86 к.с.

Въпроса ми е заслужава ли си?

Това е най-новия модел. Вече има в България на склад. Ходих гледах и ми хареса но реално нищо не разбирам от коли и наистина не мога да преценя.

Има ли смисъл да си направя удължена гаранция за 4 години и 120 000 км.

 

Колата ще я взема на лизинг. Нямам толкова пари на куп но имам желание да е нова.

-Има ли проблем с гаранционния сервиз?

-Кое влиза в гаранцията?

-Обслужването добро ли е докато колата е в гаранция?

-Бързо ли работят?

-Скъпо ли е?

- Застахователите какви са и как обслужват щетите на коли на лизинг?

- Този модел добър избор ли е или просто е най-евтин?

Има ли нещо за което трябва да внимавам при сключване на договора?

 

Въобще каквото може да кажете ще е добре за мен да го знам от хора, които карат такива коли.

Знам, че всички сте любители на шкода и бих искал да чуя мнения и на хора, които са купували чисто нови коли и какви проблеми са имали или пък нямали .

 

Благодаря на всеки, който пише.

 

Направо я взимай, не му мисли :)

Аз карам Фабия 2 хетчбек 1.4 80 коня дизел и съм много доволен. Карал съм и Фабия 1 хетчбек 1.2 60 коня (или от сорта), бензин - с жена, дете, багаж, перфектно си вървеше даже до Гърция.

 

- няма проблем с гаранционния сервиз, даже сега май дават удължената гаранция - 4 г като подарък (при мен така беше)

- в гаранцията влиза всичко, което не се води консуматив най-общо казано

- в сервиза са много точни

- никакви грижи със застрахователите, особено като е на лизинг

- фабията е надеждна, здрава, не бих казал, че окачването е слабо, а новата й муцуна е направо неустоима

 

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мнението.

Не е безплатна удължената гаранция но мисля да платя за 4 години и 120000 километра (560 лв.).

Сигурно и половината километри няма да мога да направя ама за всеки случай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично гледам при немците...примерно тук се вижда, че този двигател, който си на път да си закупиш нещо ми е съмнителен - изобщо не се предлага в Германия...има 1,2 от 60 до 105 коня, но 1,4 няма. Което ме навежда на мисълта, че този, 1,4, е или нещо кофти агрегатчето или просто е на края на жизнения си цикъл. А да взимаш екзотичен двигател не е най-добрата идея. Поне според мен.

 

 

Ето линка към немския сайт на шкода: http://www.skoda.de/index.php?e=1-29-5-2

 

 

Успех с избора!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено двигателя не е екзотичен (има го от "сто" години в поло, ибиза, голф, фабияи т.н в различни варианти на мощност) но наистина е в края на жизнения си цикъл.

Пред мен е ценова листа на ФВ разликата между 1.4 МПИ (86 кс) и 1.2 ТСИ (105 кс-за поло не се предлага 1.2 тси 86 кс)

е около 500-700 лв в зависимост от нивото на оборудване а това е смешно малко- според търговеца на ФВ изчистват складовете от всички 1.4 и след това ще са 1.2 ТСИ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено двигателя не е екзотичен (има го от "сто" години в поло, ибиза, голф, фабияи т.н в различни варианти на мощност) но наистина е в края на жизнения си цикъл.

Пред мен е ценова листа на ФВ разликата между 1.4 МПИ (86 кс) и 1.2 ТСИ (105 кс-за поло не се предлага 1.2 тси 86 кс)

е около 500-700 лв в зависимост от нивото на оборудване а това е смешно малко- според търговеца на ФВ изчистват складовете от всички 1.4 и след това ще са 1.2 ТСИ.

 

 

Има тестова кола в ФВ която е 12 тси (86 коня).

Намерих човек, който е карал и двете и казва, че това 1.2 тси наистина върви повече но е нов за шкода двигател.

Според него обаче моя двигател не екзотичен.

Напротив точно обратното. Макар и стар е познат на всички и е добър и тестван достатъчно за да си заслужава да се заложи на него.

Човека ми каза да си помисля но според него е добре да избера старият двигател

макар, че наистина тси е по-пъргав и може би по-икономичен.

Вече тотално се обърках, но ако Шкода ще е моята марка, то няма да има значение толкова какъв точно ще е двигателят. Важно колата да е надеждна.

Искам да се кача с децата и да карам. Бавно и спокойно.

 

Благодаря на всички за мненията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100 % няма тестова поло 1.2 тси, инфо от 2 дни от порше -изток, няма и да има скоро.

засега не се предвижда поло с 1.2 тси 86 кс, този двигател е само при шкода за поло е 105 кс (при шкода има и двата)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100 % няма тестова поло 1.2 тси, инфо от 2 дни от порше -изток, няма и да има скоро.

засега не се предвижда поло с 1.2 тси 86 кс, този двигател е само при шкода за поло е 105 кс (при шкода има и двата)

 

 

Май ви обърках нещо без да искам.

Поканиха вчера да тествам

1.2 тси Шкода комби амбиенте в Шкода - надежда, защото имат такава тестова там.

Но аз дори да тествам няма как да преценя прямо другата каква е разликата затова говорих с човек който я е тествал и също е карал и същата шкода със стария двигател.

 

Благодаря на всички за коментарите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но аз дори да тествам няма как да преценя прямо другата каква е разликата затова говорих с човек който я е тествал и също е карал и същата шкода със стария двигател

 

Не можеш ли и двете да тестваш, за да направиш разликата във вървежа най-малкото? :-k Иначе и аз гласувам за 1,2 TSI :smt017.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.