Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Лигавене на масло от бензиновата помпа


divo_la

Recommended Posts

Здравейте колеги,

стегнах всичко по шкодата си 105L и сега остаха само 3 проблема.

1.От бензиновата помпа лигави масло, много малко можеби по литър на 3-4000 км. Смених(майстор ги смени) гарнитурите на бензиновата помпа, но теча си го има. Предполагам че лигави някъде при закрепянето си към двигателя...наистина съм много некомпетентен за сега.

2.Системата за мерене на нивото на бензина(не само поплавъка) е в мн лошо състояние, като пружината или тела на който е вързан поплавъка е клеясал...от къде мога да си намеря нов комплект?

3.На таблото ми свети червената лампичка (!), която трябва да е за ръчната...но незнам къде и се намира датчика за да мога да го оправя.

Благодаря ви много, че отделяте време на такива невежи като мен...но след като се справя с тези 2 проблема, ще и сложа и музика и ще я снимам да я покажа:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3. ако наистина има индикация на ръчната, то това представлява едно бутонче под лоста на ръчната, в задната му страна...

2. откъде си? Погледни по-надолу във форума има раздел магазини - избери си някой от твоя град (ако има там) и .. късмет

1... несъвпадащи/неравни/криви повърхности на челото на бенз. помпа и блока? :-k по скоро на помпата де...

 

дай повече инфо за шкодето :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи,

1.87ма година е

2.На 81 000км, дуржана е в гараж и доста малко карана както забелязвате. Има малко ръжда, но само на задния десен калник и на предния десен калник под капака.

3.От Благоевград съм, но сега живея в Банско. За комплекта за мерене на нивото на бензина проверих и няма такъв в наличност.

4.Майстора ми каза, че лигавенето е от крива повърхност на помпата(като я отвориш на две, махнеш гарнитурите и една плочка около 6мм като пластмасова). Та пробваха и със силикон, но пак си лигави...Не може ли да я закарам някъде където да я оправят помпата или да си търся нова такава.

Еми това в за сега, благодаря за бързия отговор:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

(!) лампа на таблото трябва да е за спадане нивото на спирачната течност, за ръчната спирачка би трябвало да е (Р). Не съм 100% сигурен, понеже моята е от старите и тия екстри ги няма.

Сигурен ли си, че теча е от бенз. помпа, понякога идва от датчика за маслото? Ако все пак е помпата, аз бих опитал с друга такава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

(!) лампа на таблото трябва да е за спадане нивото на спирачната течност, за ръчна би трябвало да е (Р). .

[-X не е точно така, няма такъв датчик уви... но за знаците съм съгласен :mrgreen:

стр. 225 на зелената книга:

"..Спирачната уредба има предимството, че при повреда в единия кръг не отказва цялата уредба, а остава спирачното действие върху колелата от единия мост. Освен това, отказът на единия кръг се сигнализира от контролна лампа на арматурното табло. Лампата се задейства от включвател на педала, защото в такъв случай педала потъва повече от нормалното. "

 

оттук следват два варианта -

1. колата е с един повреден кръг на спирачната с-ма

или

2. прецакано е включвателчето под педала - почни с проверка на това, по-лесното е.

 

в раздел литература има книгата, ако не разполагаш с нея можеш да я свалиш оттам ;) полезно четиво е

УСПЕХ! и пиши какво става

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че беше нещо като ламаринка в близост до включвателя на стоп-светлините това, с едно щракване на правилното място и лампата изгасва, ако пак светне трябва да се търси проблема, най- често въздух в системата, или заминала помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че беше нещо като ламаринка в близост до включвателя на стоп-светлините това, с едно щракване на правилното място и лампата изгасва, ако пак светне трябва да се търси проблема, най- често въздух в системата, или заминала помпа.

:smt017

Ключето наистина е близо до включвателя на стоповете и е с две крайни положения. Т.е. ако сработи, може да се върне в изходно положение само на ръка.

Ако сработва отново - колегата е писал какво да се прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че беше нещо като ламаринка в близост до включвателя на стоп-светлините това, с едно щракване на правилното място и лампата изгасва, ако пак светне трябва да се търси проблема, най- често въздух в системата, или заминала помпа.

:smt017

Ключето наистина е близо до включвателя на стоповете и е с две крайни положения. Т.е. ако сработи, може да се върне в изходно положение само на ръка.

Ако сработва отново - колегата е писал какво да се прави.

Евала пич! Написал си го. А ако сработи пак се изтръгват кабелите му и вече не сработва :mrgreen:

 

 

Индикация за смукач, ръчна, колан, има само Skoda estelle 136L и Rapid 136. Това много добре се знае! Не знам защо толкова дълго разисквате нещо кристално ясно?

 

по другия въпрос

 

- сондата я има в магазина и струва 25лв, но щом бензиновата помпа ти я сменя майстор, препоръчвам ти и това да ти смени той, 'щото трудно се вади и поплавъка може да падне в резервоара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя и моята Шкода беше с диагноза "клеясал или пробит поплавък", понеже майстора беше убеден, че проблема може да е навсякъде, но не и в уреда на таблото (изобщо не мърдаше стрелката за горивото), понеже бил много здрав и никога не изгарял :lol: Вади седалки, поплавъка проверява, мери токове инакрая я се оказа оказа, че уредчето не работи, смени го и \:D/ А трябваше да почне от него, като най- лесно :-k Пиша го колегата да има едно наум, че проблемът може и да не е в резервоара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.