Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Проблеми с чистачките на Октавия 1


venll

Recommended Posts

Проблема ми е, че като подам контакт чистачките се включват и започват да се движат. Свалих капаците на волана и изключих буксата на чистачките, но те продължават да се движат. Свалих предпазните кори под волана и при изключване на реле №377 спряха, но дали това е релето на чистачките или е друго не зная. Скоростта с която се движат е на първата степен, след интервала. Ако включа на втора степен се вижда, че се движат по-бързо. Степента с интервала е няма, но смятам, че дава някъде накъсо и при контакт се включва първата степен. Сега карам с изключен бушон, но не си е работа при тези дъждове. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да сподели как да го реша. Благодаря Ви предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ми е, че като подам контакт чистачките се включват и започват да се движат. Свалих капаците на волана и изключих буксата на чистачките, но те продължават да се движат. Свалих предпазните кори под волана и при изключване на реле №377 спряха, но дали това е релето на чистачките или е друго не зная. Скоростта с която се движат е на първата степен, след интервала. Ако включа на втора степен се вижда, че се движат по-бързо. Степента с интервала е няма, но смятам, че дава някъде накъсо и при контакт се включва първата степен. Сега карам с изключен бушон, но не си е работа при тези дъждове. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да сподели как да го реша. Благодаря Ви предварително.

 

един приятел имаше същия проблем и при него проблема беше в релето

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ми е, че като подам контакт чистачките се включват и започват да се движат. Свалих капаците на волана и изключих буксата на чистачките, но те продължават да се движат. Свалих предпазните кори под волана и при изключване на реле №377 спряха, но дали това е релето на чистачките или е друго не зная. Скоростта с която се движат е на първата степен, след интервала. Ако включа на втора степен се вижда, че се движат по-бързо. Степента с интервала е няма, но смятам, че дава някъде накъсо и при контакт се включва първата степен. Сега карам с изключен бушон, но не си е работа при тези дъждове. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да сподели как да го реша. Благодаря Ви предварително.

 

един приятел имаше същия проблем и при него проблема беше в релето

 

 

:smt017 Един познат с голф му правеше същия проблем и се оказа релето! Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.