Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Бъдещето на Superb...


Recommended Posts

В брой №19 на Auto Bild, на стр. 26, в статия "Сравнение" между Dacia и Skoda се натъкнах на следния обезпокоителен текст:

" От своя страна следващото поколение на Octavia (от 2013) ще стане още по-голямо, ще се доближи до Superb, която постепенно ще отпадне от програмата". Есенцията на цялата статия е, че на практика Skoda дишат във врата на VW и това изнервя управата във Волфсбург. Най-вероятно това ще са и мотивите за преориентирането на моделната гама в по-ниския ценови и компактен клас, за да се даде път на флагманите Audi и VW. Ако всичко това е вярно... ще е много жалко. Надявам се някой от вас да ме опровергае аргументирано...

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса е интересен, спорен и обезпокоителен.

 

Интересен е, защото Супърб достигна достатъчно високо ниво във всяко отношение, за да бъде предпочитан избор в сравнение с Пасат например. Ако погледнете ценовите листи на двата модела, веднага ще стане ясно, че при идентично ниво на оборудване Пасат е по-скъп с между 3 и 5 хиляди лева, а реално не предлага повече - точно обратното - Супърб грабва око и тяло с обема на купето. Пасат само може да мечтае за удобството, което предлага Супърб, вкл. и за задно пътуващите, където Шкода е №1 в класа си. Същото важи и за А4, но не ми се занимава в момента да гледам и техните ценови листи, но е сигурно, че Супърб е по-удобния автомобил.

 

Спорен е, защото АутоБилд имат навика не винаги да представят нещата обективно. Общо взето не съм чел техен брой, в който да няма изкривена истина, било заради пристрастие на автора или заради други фактори. Така че не бих се учудил мухата, която пускат да не е точно толкова крилата, колкото я представят.

 

Обеспокоителен е, защото има вероятност от АутоБилд да са прави. Причината е, че напоследък малките автомобили и тези от среден клас доста "пораснаха" като размер и кофорт. Мини вече не е толкова мини. Голф също порасна значително. Но си мисля, че най-нагледен пример за това е Опел. Астра вече е с доближени размерите на старата Вектра, Вектра, а сега и Инсигния вече е голяма като Омега. А Омега вече ... няма. Така че не бих се учудил ако Октавиа порасне още малко и заеме мястото на Супърб. Което наистина би било тъжно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да ама по този начин няма ли да се отвори дупка м/у Фабия и Октавия за нов модел, от който VW бягат 10 години за да няма конкуренция на Голф?

Другия вариянт е да порасне и Фабия и да се пръкне някав мъник от рода на А1, С1 и тем побобни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да ама по този начин няма ли да се отвори дупка м/у Фабия и Октавия за нов модел, от който VW бягат 10 години за да няма конкуренция на Голф?

Другия вариянт е да порасне и Фабия и да се пръкне някав мъник от рода на А1, С1 и тем побобни.

 

Точно това беше загатнато в статията...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да ама по този начин няма ли да се отвори дупка м/у Фабия и Октавия за нов модел, от който VW бягат 10 години за да няма конкуренция на Голф?

Другия вариянт е да порасне и Фабия и да се пръкне някав мъник от рода на А1, С1 и тем побобни.

 

Точно това беше загатнато в статията...

 

Загатват за новата Фелиция ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Загатват за новата Фелиция ?

 

Ще използвам основно цитати.

"Skoda отново ще се завърне към изгодните модели...Подготвя се опростена версия на VW UP като отговор на малкия автомобил за 10 000 лева на Dacia. Следващото поколение на Roomster ще се лиши от красивия си дизайн и също ще бъде опростено...А конструкторите на концерна VW ще разработят и триобемна лимузина, позиционирана под Octavia, която да привлече пестеливите клиенти..."

За имена на модели нищо не се споменава. Дали ще бъде Felicia или някоя студия, не знам. Единственото, което според мен би могло да се случи в тази посока е да "качат" новата Octavia на платформата на A4, като по-голямото междуосие ще позволи да настигнат почти в пълни обеми купето и габаритите на Superb.

Но както много често се споменава в тази, а и не само в тази, статии е фактът, че Skoda отдавна не е нискобюджетен автомобил - нито по отношение на първоначална инвестиция, нито на последваща поддръжка. Отдавна е задминала този санитарен минимум...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ги скиците на VW Up в тялото на Skoda. Намерих ги тези снимки в нет-а преди известно време и не мислех, че ще ми потрябват, но все пак ги свалих.Сега правя връзаката...

post-1063-138453218114_thumb.jpg

post-1063-138453218116_thumb.jpg

post-1063-138453218118_thumb.jpg

post-1063-13845321812_thumb.jpg

post-1063-138453218122_thumb.jpg

post-1063-138453218124_thumb.jpg

post-1063-138453218125_thumb.jpg

post-1063-138453218127_thumb.jpg

post-1063-138453218129_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В брой №19 на Auto Bild, на стр. 26, в статия "Сравнение" между Dacia и Skoda се натъкнах на следния обезпокоителен текст:

" От своя страна следващото поколение на Octavia (от 2013) ще стане още по-голямо, ще се доближи до Superb, която постепенно ще отпадне от програмата".

 

Аз пък не смятам, че някой, който е постигнал вече някакво ниво ще се върне назад, натам от където е дошъл. Може да предложат по "голи" базови нива на по-изгодни цени, които да конкурират дачия и др., но няма да занижат екстри, качество и др.

Супърба тепърва ще има успехи.

Цитат:

Положителната тенденция към нарастване на продажбите на Йети и Супърб Комби, доведе до увеличаване на тяхното производство в завода на Шкода Ауто в Квасини.

Със стартирането на производството на тези модели, започна и увеличаване на персонала в завода, като понастоящем той се състой от 3500 служители. За да запази положителния растеж на производството, Шкода Ауто обмисля прехвърляне на сглобяването на Шкода Румстер от завода в Квасини, в този в Vrchlabi.

А когато нещо се продава и е успешно, то не се спира от производство. smile175

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, убеден съм, че няма дори и само един колега от форума, желаещ приключването живота на модел като Superb. Та кой не мечтае за автомобил от този клас?! Аз съм оптимист, но реших да споделя с вас прочетеното, и то не от къде да е, а все пак в сериозно и авторитетно европейски списание, дало на мен и феновете си много повече от картинки и сравнителни таблици, събрани на едно място за 1,99 (с ДДС). Но именно в това списание преди няколко години бях прочел как Ф. Пийх е решил, че проектът Фаетон на VW е провал и след изключително слабите продажби единственото, което смята да направи е да затвори тази черна страница. А в момента сме свидетели на точно обратното - дали вследствие промяна на собствеността на компанията, новите маркетингови решения или Бог знае какво, но през тази година ще излезе изцяло обновения флагман на марката. С още по-високо вдигната летва. С още по-големи очаквания. И то на цена, някак неприемлива за тези "вълчи" години. За VW...

Надеждата умирала последна. Хората го казват. Аз съм убеден, че Superb е лимузина, която тепърва ще завзема все по-голям пазарен дял в своя сегмент и ще набира нови почитатели на марката. Но само времето ще покаже.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://news.automedia.bg/read/9646.html

Незнам доколко е достоверна новината.

 

Ето и на френски. ;)

http://www.automobile-magazine.fr/actua ... _monospace

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://news.automedia.bg/read/9646.html

Незнам доколко е достоверна новината.

 

Ето и на френски. ;)

http://www.automobile-magazine.fr/actua ... _monospace

Изглежда повече от отлично! Дано не е само photoshop... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Skoda ще прави и евтин седан на базата на Octavia, който ще бъде предназначен за пазари като Индия и Китай.
Ако вземат и България да я включат към евтините пазари..... :-k Много ще им се радвам.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди А4 може да е малко по-луксозно, но е много по калпаво от супърба, разваля се, имам 3 живи примера около мен с А4-ки, едната до 35 хиляди километра има две влизания в сервиз, вярно че за дребни неща но влизането си е влизане ако си с начинаещ бизнес и разчиташ на тази кола си е гадно!!!

Просто VW не бяха планирали такъв отличен пазарен старт на новия супърб, и се получи така, че сами си изядоха голяма част от пазарния дял на пасат-а.

Вяро че пазарното правило е нещо което се продава да се произвежда в повече, но в случая това "нещо" (разбирай супърба), пречи на друго малко по-скъпо нещо да се продава (пасата).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Skoda ще прави и евтин седан на базата на Octavia, който ще бъде предназначен за пазари като Индия и Китай.
Ако вземат и България да я включат към евтините пазари..... :-k Много ще им се радвам.

Ето някаква алтернатива http://news.automedia.bg/read/9713.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всяка медия разпространява слухове, пише и си измисля на килограм, на кое да вярваме, да му се не види: ](*,) http://autoblog.bg/Skoda-vazrajda-imeto ... d6574.html

 

Пак са цитирани французите, на тия май ич не им е кеф, че Шкода им яде продажбите на Рено и Дачия и не спират да злобеят: http://www.automobile-magazine.fr/actua ... da_felicia - "L'anti-Logan"???!!! Трябва да си много зле психически, за да сравниш ръбестия фургон Логан или хечбека Логан, дет в тълпа от две Лади мож се загуби, със който и настоящ модел на Чешката марка.

 

Това отдолу щяло да бъде новия голям мъник на Шкода от 2012 натам, да се казва Фелиция и щял да замени Октавия Тур:

 

018948372-big.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Май бъдещето прако зависи от тази новина http://news.automedia.bg/read/9914.html

Демек свалят Файтона на мястото на Супърб, Октавията пораства и се позиционира след ФаЕтона, а Супърба ... smile150, Пасата става бегачка smile117 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.