Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Подобряване на устойчивоста на ОК2


Recommended Posts

При кола с предно предаване,задницата поднася когато в завой върнеш газта/намаляйте преди завоя/ Още се влошават нещата ако натиснеш и спирачките!!!

Друг проблем който води до поднасяне на задницата /при висока скорост/ е че задното окачване е многораменно с носачи и щанги които са с гумени тампони закрепени за купето.Те допринасят за добър комфорт,НО СА ОПАСНИ според мен.Много е "ГУМЕНО" ЗАДНОТО ОКАЧВАНЕ.Колелата мърдат и се усукват.Друга причина е че колите са доста височки и центъра на тежеста е високо.И не на последно място са балонните гуми.

Трябват пружини,17-ки,тампони на задните носачи и щанги,......ИНАЧЕ НЯМА ОПРАВИЯ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно втулките на предните носачи:Оригиналните втулки не са от най здравите и устойчиви.При поставянето на оригинални такива,закупени от Еуратек,често се случва предните втулки да се закъсват при поставянето им.Ако се скъсат изцяло се налага да се купят нови и така.И живота им не е много голям.

Препоръчвам тези на снимките по-долу.Предните са направени от 2 части именно заради факта посочен от мен по-горе-/закъсват се като се слагат/.Тези от 2 части няма просто как да се скъсат :D .Задните втулки на предните носаче са също изработени от 2 части,които лагеруват една в друга и по този начин се подобрява значително комфорта ,устойчивоста на автомобила и надеждноста им/на самите втулки/

Цената им е 300лв за двата носача!!!!!тоест за 4 втулки.Добра алтернатива е и поставянето на тампони /задните на предните носачи/ от Купра.КОЛЕГАТА РАДО-rgc ГИ ПРЕДЛАГА В МАГАЗИНА СИ.Аз от там ги взимам.

post-2454-138453216961_thumb.jpg

post-2454-138453216965_thumb.jpg

post-2454-138453216969_thumb.jpg

post-2454-138453216973_thumb.jpg

post-2454-138453216978_thumb.jpg

post-2454-138453216982_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега относно предните:Нямам думи просто.Волана стана супер отзивчив супер приятно за каране,замо задницата дето закъснява,но и нея ще я излекуваме.Много стабилна и послушна/мигновенно реагираща/предница.Мислех че ще се получи много твърдо поемане на неравностите,но странно че комфорта се запази и дори подобри,защото го няма неприятното извибриране при преминаването в дупка с по-вис.скорост :!: Явно добре са сметнали смесите от които са изработени ,тампоните гасят много по-добре вибрациите при преминаване през дупка и подобряват устойчивоста.Чесно супер приятно се получи наистина.Струва си всеки паунд.Всичко пасва супер перфектно.Качеството на изработка е брилянтно.

Ето и процедурата по поставянето:

post-2454-138453217027_thumb.jpg

post-2454-138453217033_thumb.jpg

post-2454-138453217037_thumb.jpg

post-2454-138453217039_thumb.jpg

post-2454-138453217043_thumb.jpg

post-2454-138453217045_thumb.jpg

post-2454-138453217048_thumb.jpg

post-2454-13845321705_thumb.jpg

post-2454-138453217055_thumb.jpg

post-2454-138453217058_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 месеци по-късно...

Наклоните на задното окачване се регулират!!!!Не износва гумите от това че не е регулирано добре!Износва ги защото в завой тампоните на носачите подават,носача се разпъва и наклона се променя.За да провери всеки който иска колко са аланкатни и халтави тампоните,трябва само леко да подритне гумата в направление надлъжно по колата и сам ще се убеди какво прави колелото.Колелото постоянно трепти и вибрира по време на движение и назъбва гумите/както като при изтървал амортисьор.

 

Пауърфлексите са голяма работа :D Оправдаха очакваниятя ми.Странното е ,че са много по-твърди от стоковите,а колата поема добре дупките и неравностите.Обират по-добре от стоковите вибрациите.Стабилноста се подобри значително.Вече е възможно контролирано плъзгане на задницата,без да прави камшици и да се усуква задницата.Преди беше немислимо и страшно,сега се кара по-спокойно.Цифра са,но си струват.Препоръчвам,не понижават комфорта.

post-2454-1384533122_thumb.jpg

post-2454-13845331221_thumb.jpg

post-2454-138453312212_thumb.jpg

post-2454-138453312215_thumb.jpg

post-2454-138453312217_thumb.jpg

post-2454-138453312219_thumb.jpg

post-2454-138453312221_thumb.jpg

post-2454-138453312224_thumb.jpg

post-2454-138453312226_thumb.jpg

post-2454-138453312229_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

Естествено тампоните задължително се комбинират с пружини Айбах!Колата започва да вози по-комфортно/колко и странно да звучи това на някой/ и е изключително стабилна!!!!За да не претоварвам темата с многото подобни мнения на колеги на които сме поставяли пружини Айбах,копирам само 1 най-прясното :lol:

Obi-Wan

Заглавие: Re: Günter Service Варна

МнениеПубликувано на: Сря Май 11, 2011 22:21

Аватар

Регистриран на: Вто Апр 28, 2009 20:15

Мнения: 3

Местоположение: Варна

 

Гараж: Шкода октавиа II 2.0 TDI (DSG)

 

Още подобрения от Günter Service Варна! Дето се вика свалиха ме от облаците и стъпих здраво на земята \:D/

Айбаха е голяма работа , не съм предполагал че ще има толкова положителна промяна в поведението на колата.

Верно че да минеш от пакет "лоши пътища" на Айбах си е голяма разлика, но си струва определено. Няма я вече :smt004 на задницата и колата си стъпва мъжката. Благодарско на екипа на Günter Service smile126 живи и здрави, че съм ви запланувал още работа в скоро време smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Извинявам се, че след толкова много време, подновявам темата, но все пак.

 

Честно да си призная тези носачи и тампоните им ме побъркват - струва ми се, че сменям тампони твърде често (горе-долу една идея повече от на една смяна на масло).

 

Та идеи какъв може да е проблемът? А тази кола продължава да тропа като преминавам през "равните" софийски трамвайни релси.

 

Това, което е посочено по-горе ми изглежда доста добре. Някой да знае къде в София има някой дето да е съгласен да го прави?

 

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен също е така . Всяка година сменям задните тампони на предните носачи, даже веднъж и предните ( набити втулки в носача). При всяка смяна се получава известно намаляване на тропането , но не на 100% . Мисля си, че нещо кара тампоните да се разбиват бързо . Има колеги на по 100 000 , които за пръв път сменят тампони. Нещо ме кара да си мисля, че имам луфт в амортисьорите още по рождение. Поне при мен си тропа още от 0 км. Скоро ще проверявам тая работа , само да се постопли. :) Спрял съм се на Bildstein .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво са Bildstein и Koni?

 

Аз последния път си сложих оригинални тампони в Еуратек. Имат си и лого на Ауди. Мислех, че ще са the best и няма да има повече проблеми....

 

В ЕТ тогава ми казаха, че онова шестоъгълното с което завършва носача и което влиза в тампона се било изхабило и имало съвсем малък луфт. Получавало се, защото носачите били алуминиеви. Препоръчаха ми да си ги сменя със стоманени - тропането може би било от това. Назлъндисвам се, защото колата хем си тропа, хем майсторите (не съм ходил само в ЕТ) казват, че всичко е ОК или не са сигурни и не съм убеден, че инвестицията си струва.

 

Всъщност не ме притеснява, че похлопва тук-таме. Притеснява ме, че не знам колко дълго мога да карам така. Не е натрапчиво тропане и си го заглушавам с музиката :P

 

Иначе като се замисля тампоните са гумени и е нормално да се развалят бързо - гумата е податлива на атмосферни влияния. Само че ако ще бъдат с функция на консуматив, би трябвало да са по-евтини.

 

Димон, би ли споделил, като провериш и откриеш какъв е проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кони и Билщайн са марка амортисьори.

Няма алуминиеви носачи.Има ламаринени и чугунени.Износват се повече ламаринените в областта на шестограма и особено ако е карано дълго с разбити втулки.Влиза мръсотия и луга между гумата и ламарината и я износва като я шкури и ръждясва.

Трябва да се подбират тампоните внимателно -при поставянето да са много плътни.Майсторите/някои/ знаят какви трябва да се слагат за да няма проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега като каза се сетих - моите били чугунени^^ А препоръчвали стоманени (сигурен съм за "стоманени"). Може би имат ламаринените за стоманени?

 

В крайна сметка чугунените ли са по-добри?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Всичко хубаво но аз имам пасат б6 до колко видях е с същото окачване като на

октавията проблема при мене е ,че аз ги смених вече с на марката

Ленфйордер и ми стъпъха двата предни ... на цената около 400 лева .

Истината е ,че искам и аз да сложа полеретанови обаче наистина ли са

по-надежни от обикновените и ако да кажете цената на която излизат тия тампони или кой както им казва s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карах 1 година с плътни тампони, но нещо не ми се понрави много комфорта на возията. Става дума за минаване през малки неравности - получава се едно твърдо претръпване на предницата. Оригиналните тампони с 4-те пера са по-комфортни , заглаждат неравностите, само дето бързо се разхлабват по шестограма на носача и трябва да им се набиват втулки от гилзи 12-ти калибър. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

И аз от вчера съм с Powerflex на задните носачи и мога да кажа, че просто карам друга кола 8)

Благодаря на момчетата от Günter сервиза :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 месеци по-късно...

От няколко дни карам друга кола , благодарени на  Гюнтер сервиз . Сменихме тампоните на предните носачи, предстой смяна на всички тампони и на задните носачи с  POWERFLEX-ве. Опита които Сами и Васко имат относно окачването е много ценен и това се отрази на моята кола : стабилна, комфортна, податлива и отзивчива на управление. представям си какъв ще е резултата като сменим всичко. Нямам търпение! Най после намерих грамотни майстори на който мога да се доверя !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.