Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Предно стъкло на О2 2008г. - ПРОБЛЕМ


dude_BG

Recommended Posts

Колеги, имам гаден проблем с предното стъкло, който адски много ме дразни! Помагайте с идеи и предложения.

 

Купих си колата Юли месец 2008 г. Предното стъкло стана цялото на миниатюрни цъкчета още в началото на 2009 и при каране срещу слънцето и на фарове не се виждаше почти нищо. На края на лятото 2009 г. го смених с чисто ново в сервиз на КОБРА. Много внимателно огледах новото и бях доволен, че няма никакви дефекти и се вижда идеално през него. Сега (Май 2010г.) и то е цялото на малки цъкчета и пак нищо не се вижда.

Според вас нормално ли е за една зима да се прецаква до неузнаваемост чисто ново стъкло? До сега на никоя, от колите, които са минали през семейството (около 20 вече), не съм виждал такъв проблем.

 

Вашите стъкла как са? Възможно ли е да се полира?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За кобраджийското е повече от нормално. :)

 

За оригиналното... какво да кажем, колите не са това което бяха. Лошо, много лошо.

 

И да го полираш - все тая, новите драскотини ще са там след същия период.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За кобраджийското е повече от нормално. :)
:smt017

моето оригиналното вече е на 10 години и такива язвички има само на 2-3 места

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е. Полиране мисля, че е единствения вариант. Но ако имаш каско направо го минавай през застраховката.

Но сега като се замисля - казваш, че нищо не се е виждало при определени обстоятелства - предполагам и предното с което си взел колата не ти е било оригинално.

На галаксито ми освен, че беше цялото в шупли бях го лепил на 5-6 места и пак нямаше проблем с видимостта.

 

Във фирмата вече сме свикнали да го имаме това за консуматив. Първо зимата посипват не пясък а чакъл... и на всичкото отгоре половината камиони няма кой да ги санкционира, че не им е укрепен товара.

 

В момента нямаме кола на която да не сме сменяли стъклото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

'ба ли мааму! Каското знае колко пари беше. Жижомама, купих си колата чисто нова, т.е. първото стъкло си беше оригиналното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За кобраджийското е повече от нормално. :)
:smt017

моето оригиналното вече е на 10 години и такива язвички има само на 2-3 места

 

Явно нещо се е сговнясало с новия модел.

И какво друго да е, ако не Кобраджийско? smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

'ба ли мааму! Каското знае колко пари беше. Жижомама, купих си колата чисто нова, т.е. първото стъкло си беше оригиналното.

 

Това е странно - моята е купена чисто нова 01м 2008г и няма шупли. Но приятеля, който я караше избягва да се забива плътно зад някой преди да го изпревари..

 

За това щом си с каско свиркай и чакаш да ти се пропука някоя от шуплите - бягаш да ти го сменят.

Но мисля, че трябва да държиш да ти го сменят с оригинално. Виждал съм какво се случва от менте стъкло - мазало е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са шупли бе... съвсем дребни и повърхностни цъкчета от камъчета, но достатъчно, за да пречупват светлината по гаден начин и са нагъсто по цялото стъкло. Вярно, че аз бая си я карам и през зимата, но редно ли е стъклото да е меко като масло на слънце (и оригиналното, и кобраджийското).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са шупли бе... съвсем дребни и повърхностни цъкчета от камъчета, но достатъчно, за да пречупват светлината по гаден начин и са нагъсто по цялото стъкло. Вярно, че аз бая си я карам и през зимата, но редно ли е стъклото да е меко като масло на слънце (и оригиналното, и кобраджийското).

 

е да де и аз това имам предвид - "цъкчета" а тези цъкчета са добре ама като започнат да се цепват е тогава е весело.

Явно така са решили да правят колите.. Както по-горе ти писах приели сме, че това е консуматив. - на таурега на 2-та година го сменихме беше станало леш от чакъла, на РАВ4 на 1-та година го сменихме. На авенсиса ми на 4-тата година го смених. А на деу-то дето ми е 11 годишно е още с оригиналното стъкло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са шупли бе... съвсем дребни и повърхностни цъкчета от камъчета, но достатъчно, за да пречупват светлината по гаден начин и са нагъсто по цялото стъкло.

 

И моето е на абсолютно същото дередже! Шофиране на тъмно е гадна история. Явно стъклото е долнопробно като производство.

 

Ти като си сменял стъклото защо си сложил от Кобра? Каското би трябвало да покрие оригинално?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са шупли бе... съвсем дребни и повърхностни цъкчета от камъчета, но достатъчно, за да пречупват светлината по гаден начин и са нагъсто по цялото стъкло.

 

И моето е на абсолютно същото дередже! Шофиране на тъмно е гадна история. Явно стъклото е долнопробно като производство.

 

Ти като си сменял стъклото защо си сложил от Кобра? Каското би трябвало да покрие оригинално?

 

според мен проблема не е в стъклото а в ъгъла под който стои и въздушната струя вдига пясъка от предните коли и го забива в стъклото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са шупли бе... съвсем дребни и повърхностни цъкчета от камъчета, но достатъчно, за да пречупват светлината по гаден начин и са нагъсто по цялото стъкло. Вярно, че аз бая си я карам и през зимата, но редно ли е стъклото да е меко като масло на слънце (и оригиналното, и кобраджийското).

 

Предишната ми кола беше Ауди А6 2005г. и нейното стъкло беше така. Много кофти история. А се предполага , че Аудито е по-висок клас кола, но щом и нейното е така, значи проблема не е само при Шкода, а при всички. Мисля, че полиране в толкова напреднал стадий няма да свърши много работа. Може би едно по-редовно полиране на 2месеца...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По интересното е дали фабричните стъкла на колите продавани в Германия са такива говна като тия при нас. Говоря за нови коли. Защото нещо ми се чини, че пак само ние сме прецаканите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Germany няма толкова мизерия по пътищата и затова няма да са толкова засегнати стъклата им . По същата логика няма да им тропат предниците понеже не живеят на "ЛУНАТА "... smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята кола е от Германия. Явно опесъчаването зимата и мръсните пътища са виновни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Germany няма толкова мизерия по пътищата и затова няма да са толкова засегнати стъклата им . По същата логика няма да им тропат предниците понеже не живеят на "ЛУНАТА "... smile056

 

Абе принципно си прав, тука е страшен говнарник, ама чак пък за една година да замине оригиналния джам... явно и той е турски боклук някакъв. Защото кобраджийските са точно такива - или китайски или турски, затова и си мислех че човек ако се понапъне да смени с оригинален.... ама явно и оригиналните вече са турски.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минавай го през "Каско" и не му мисли. Влизай за смяна в ЕТ. Каското ти покрива до 3-тата година обслужване в официален представител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама там е работата, че не искам и оригинално да слагам, щото е същия кенеф - и то за една зима си замина! И къф е извода - трябва да слагаме някакви спойлери като на Хамерикански камион отпред на капака, за да завихря пясъка нагоре? smile009

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Allianz нямам идея. Аз съм в ДЗИ да ми е мирна главата.

 

А колото до пясъка, не им се лепи толкова. И предницата ще ти стане такава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И в Алианц могат да те пратят във фирмен сервиз, въпреки че е изтекла 3тата година.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не им се залепяш и те си кибичат в лявата лента с 90 км/ч smile004 Най-готино е през пролетта, когато пясъка още си седи на пътя и някой камион излезе по-вляво и ти нахвърля 5 кила на предницата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязал съм че когато се лепна на някоя кола по близо и когато тя няма задни калобрани направо ги чувам камъчетата как тропат по стъклото. Колкото и да не ги харесват някои колеги калобраните според мен е добре да ги има. Понеже всяка седмица си пътувам до Девин, а на там се строи язовир и пътищата са в далеч по окаяно състояние от колкото в София никои нищо не поддържа понеже строят нов път и явно са решили стария да го оставят на призвола та забелязах че когато сложих предни калобрани при преминаване през пясък не се чува вече гадното тропане на камъчета по праговете а и когато е кално колата се цапа по малко. На опела ми стъклото няма да го коментирам само ще кагажа че след 2 години каране по маршрута Девин - София капака в предната си част и бронята е все едно са стреляли по тях има и видими вдлъбнатини а какво остава за стъклата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато вали не карам с повече от 100км и винаги съм на далечна дистанция от предния.Така не само не се начуква предния капак,маска,броня с камъчета ,но не се захабяват и фаровете.Когато ми е прашно или с исъхнала мръсотия предното стъкло,го измивам с мека гъба с вода и тогава пускам чистачките.Не отварям страничните стъкла ако не са идеално чисти и си почиствам уплътнението под стаклото с влажна кърпичка при свалено странично стъкло.СВАЛЯЙТЕ И С ТОПЛА ВОДА И ВЕРО СИ ИЗМИВАЙТЕ ЧИСТАЧКИТЕ ПЕРИОДИЧНО

ЕЛЕМЕНТАРНИ НЕЩА!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.