Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Нов член octavia II 2.0ТDI DSG


JIJOMAMA

Recommended Posts

Следващия път си проследи моментния разход като бутнеш от D на N.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво точно ще пробвате?

Защото ако моторите не са пипани и става въпрос за драг, DSG ще бие.

Повечето скорости са предимство, отделно и превключването е по-бързо...

 

Ако моторите не са пипани ще има 140 срещу 90 коня [-X

 

Що се отнася до биенето на DSG - спор няма ... след 2ра smile049 Освен ако няма launch control, което серийно на Шкода май не се слага smile001

 

Ще дам и друг пример. Караме си нормално и настъпваме рязко. DSG-то сменя мигновено ... ако е подготвил правилната предавка. Но на 1800 оборота обикновено е подготвена по-ниска, а не по-висока предавка. И при горната ситуация се получава едно замисляне, което хич не е добро.

 

Както и да е. Който обича автоматика ще се влюби в DSG, който не го обича и с DSG няма да го заобича smile004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм живото опровержение на последното ти изречение, Пепи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също :smt017

Допреди шкодата бях карал няколко пъти архивни 4-скоростни автомати като технология от времето на WWII и се бях зарекъл кола с автомат никога да не пипна повече. Но DSG е уникален хай-тек и удоволствието е неизразимо. Повече на кола с ръчни скорости няма да се кача smile045

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е аре да не се заричаме, но ако ще карам в София, ще е автомат (DSG или друга с два съединителя-естествено) smile049 Аз до скоро карах една служебна чисто нова Астра с 4 степенен Хамерикански автомат с 1,8 бензин - е нема такъв умрял кон, все едно карам камион Краз с мотор 1,2 моноинжекцион smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм живото опровержение на последното ти изречение, Пепи!

 

След 30к на аФтоматици ги ... намразих още повече smile091 Както и да е. Явно има и "обратни" на мен smile049

 

Пожелавам на всеки да кара каквото му е по душа smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следващия път си проследи моментния разход като бутнеш от D на N.

 

Проверявал съм го колега.Даже и снимки имам.

post-3949-138453224183_thumb.jpg

post-3949-138453224185_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми слиза от 1.1 на 0.9, а гледам, че сме с еднакви двигатели. Разликата ми се вижда невероятна! Кав постигаш 0.5 на час?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми слиза от 1.1 на 0.9, а гледам, че сме с еднакви двигатели. Разликата ми се вижда невероятна! Кав постигаш 0.5 на час?

 

Всъщност наистина как става? При мен е от 0.9 без климатроника и стига до 1,4 с включен.

 

Но това, което ми прави впечатление е - при спиране автоматика си минава през предавките до 1-ва. а на 2-ра оборотите се вдигат при което и моментния разход се увеличава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди година и половина, при цитиране на точно този текст, бях наречен лъжец от "колега" от форума, насред ЕТ, пред приемчиците в сервиза и пред жена ми. Явно някои хора не четат, ми бързат с определенията. :(

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът с мъглявата гаранция през третата година ми е много забавен. Когато купуваш buy-back кола от ЕТ ти обясняват на дълго и на широко, че върнатите след 2 години коли ИМАТ СЪВСЕМ РЕДОВНА 3-ГОДИШНА ГАРАНЦИЯ, която покрива двигател и скоростна кутия. Обаче ако отидеш и се интересуваш от нов автомобил, същите тези дилъри ти обясняват, че автомобилът си има СТАНДАРТНА 2-ГОДИШНА ПАНЕВРОПЕЙСКА ГАРАНЦИЯ smile091

 

Явно гаранцията на 3-тата година е на принципа на фейсконтролите по заведенията - ако те харесат, я имаш

 

Булгаристан

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми слиза от 1.1 на 0.9, а гледам, че сме с еднакви двигатели. Разликата ми се вижда невероятна! Кав постигаш 0.5 на час?

Аз нищо не постигам , колата си го прави.Снимките са без климатик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следващия път си проследи моментния разход като бутнеш от D на N.

 

Проверявал съм го колега.Даже и снимки имам.

При мен пада и на 0,4 и малко мн се учудвам на разходите които посочване изобщо. 8-9 градско са ми много на мен с около литър надолу а за извън градско от Сокола до Варна 4,3. Това е мое мнение - наблюдение.

Поздрави!

 

 

И карам само на климатроник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен пада и на 0,4 и малко мн се учудвам на разходите които посочване изобщо. 8-9 градско са ми много на мен с около литър надолу а за извън градско от Сокола до Варна 4,3. Това е мое мнение - наблюдение.

Поздрави!

 

 

И карам само на климатроник.

 

Казах че при мене е нормално заради "валяците" 235/45/17 , сложа ли 15-ките нещата придобиват съвсем друга картинка в посока надолу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен пада и на 0,4 и малко мн се учудвам на разходите които посочване изобщо. 8-9 градско са ми много на мен с около литър надолу а за извън градско от Сокола до Варна 4,3. Това е мое мнение - наблюдение.

Поздрави!

 

 

И карам само на климатроник.

 

Казах че при мене е нормално заради "валяците" 235/45/17 , сложа ли 15-ките нещата придобиват съвсем друга картинка в посока надолу.

 

вярно че караш валяци, забравих. Аз съм със СТОК гуменки и съм в КОСМОСА, както казва един уважаван от мен колега. smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DSG-то отделя и двата съединителя на място, независимо дали на D или N.

Разликата е, че в единият случай при пускане на спирачката автомобила тръгва, а в другият - не.

Втората разлика е, че на N може да се стои на ръчна, а на D - не бива.

Нормално ми се вижда да харчи еднакво в двата случая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.