Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Нещо повече от реклама за Шкода


Recommended Posts

:!: Чуйте още едно признание за качествата на Шкода и то от авторитетното списание "Auto bild", което номер едно в Европа. В последния брой № 17 от 29ІV-5V н астраница 55 анализаторът Хедрик Дикман казва: "Автомобилите на Шкода изглеждат по-внимателно монтирани в сравнение със своите технически събратя от VW. Те се представят по-добре в продължителните ни тестове, не събират оплаквания в кутията на "Auto bild", а клиентите са много доволни."

 

Страхотно признание, нали? Браво на братята славяни! =D>

Дерзайте, шкодилаци!

 

Митко - шкодопочитател

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
няма оплаквания защото всички са сектанти като нас smile091

[-X Хайде, хайде, сектанти, а почитателите на Фолксваген не са сектанти, така ли? Истината е, че чехите работят прецизно и че умеят да използват нивото достиганто от германците и дори да го подобрят. Освен това в Аутобилд се казва не само, че няма оплаквания от клиентите, а е Шкода дава по-добри резултати на продължителните тестове от Фолксваген - тук вече няма сектантство или субективен фактор тук има факти, а когато фактите говорят, и боговете мълчат... :!: :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не събират оплаквания в кутията на "Auto bild", а клиентите са много доволни

аз имах предвид това, но както и да е smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
няма оплаквания защото всички са сектанти като нас smile091

... не само, че няма оплаквания от клиентите, а е Шкода дава по-добри резултати на продължителните тестове от Фолксваген - тук вече няма сектантство или субективен фактор тук има факти, а когато фактите говорят, и боговете мълчат... :!: :)

 

Не е че няма оплаквания, шкодите са коли който изключително много се трошат, сами те предупреждават за повредата най-малко 2-3 седмици преди тоталния краш, но просто като изключим 3 цилиндровите модели, са толкова бързи когато са в движение, че 85% от хората са склонни да пренебрегнат горния факт

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше,

 

Айде стига глупости! Откакто се помня Шкода на път НЕ МЕ Е ОСТАВЯЛА! Един път сме оправяли бензинова помпа (на 100S) на път и толкова. И баща ми веднъж е закъсвал - скъсана полуоска! И до там. А това, че при теб колата се чупи непрекъснато, най-вероятно се дължи на самия теб. Не си ли се замислял по този въпрос?

 

И още нещо - за 100 000км съм сменил два тампона на двигателя! Имах и една ФАБРИЧНО не-добре сглобена ключалка на задния капак. Дай-боже все такива "чупливи" да ми се падат smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наш роднина имаше още 80 и някой година 120 ка ,и от малък имам наблюдения ,а и той твърди че не е закъсвал с нея.

Май вие зорна си ги чупите-особено твоята ,Матилда и Маргарита

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ме разбрахте, те се чупят много, но не те оставят на път.

Примерно при мен от октомври месец знам че втулката на десен преден носач е скъсана - колата ме предупреждава да сменя

Дясна полуоска нещо чука като се заклати много силно колата - пак ме предупреждава да сменя.

 

Проблема не е там, тя си предупреждава от рано, въпроса е че много неща ме предупреждават за много кратко време. Аз доколкото си спомням PRR беше споделил в подобна тема че и полуоската на 100с много време е предупреждавала.

 

Дразни ме това, че при други коли хубаво чука - може да се кара. При шкода чука - трябва да се смени за да не ти отлети гумата...

 

Много ме е срам с какво ще дам пример и искам да се знае че за мен това, с което ще дам пример, не е кола а детска играчка, но РЕНО КЛИО 1.2 енерджи, с адски свирещ лагер в предницата - свири лагера едва се чува радиото - отиде до морето и се върна, после до горни окол и обратно и после на работа ходи с него 2-3 дни и отиде и до майстора на ход...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И още нещо - за 100 000км съм сменил два тампона на двигателя! Имах и една ФАБРИЧНО не-добре сглобена ключалка на задния капак. Дай-боже все такива "чупливи" да ми се падат smile001

Това е поредното потвърждение, за Октавия 1 специално съм чувал от доста хора, че е изключително здрава кола. И днеска в Еуратек се загорихме с един от служителите за Октавия 1 и той каза, че Шкода нямало да се прецакат да направят втори път такава кола. (толко здрава имаше впредвид).

Иначе 105-цата, която карам за 23 години, не е имала сериозен ремонт (да не са и уроки), нито по окачване, нито по мотор. Е вярно, че вече ми се поразтропа леко предницата от известно време, ама то няма нищо вечно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.