Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпрос относно прекалено шлайфане на главата на Фелиция


Recommended Posts

Здравейте!Един мой приятел се зариби от мен и скоро ходихме до Горна Оряховица да му купим един фелициев двигател 781.135,който ще слага на 105-цата си.Дотук добре.Обаче като махнахме главата се оказа,че мотора е каран с много гаден антифриз и цялото й лице е с много дълбоки язви.Съответно днес ми каза,че първо главата е минала на фреза и са отнели 1.0мм,а след това са шлайфали няколко пъти и накрая чрез шлайф са отнели още 1.3мм.Тоест общо стават 2.3мм отнети,това е на 781.135 карбуратор.Оттук насетне казвайте какво трябва да прави,на мен ми се струва много това 2.3мм(на моя 781.136 отнех 0.4мм),щото един майстор му казал,че тези 2.3мм не били страшни :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:o Освен да подлага медна гарнитура не виждам решение. Това ще се скъса от детонации.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета главата не се отнема толкова! При големи язви първо се наваря на аргон главата и после се шлайфа!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

:smt017

Ако не са в областта на пръстените на гарнитурата няма смисъл да се пипа ( аз така карам вече 5 -та година ) ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неговите са по цялата глава,включая и в близост до камерите,докато моите бяха далече от там и затова отнеха 0.4мм по мое настояване за да стане сгъстяването 10:1(моя мотор е 781.136 с валче от 136Х).Майстора му казал,че може да се компенсира с по-голям ъгъл на запалване,ама на мене не ми се вярва да стане както трябва - статичното предварение ако стане 15 - 20 градуса,то си представям какво ще е примерно при 3000 об/мин.В един момент може да се окаже,че запалването става прекалено рано и действа спиращо на движещото се нагоре бутало :roll: Отделно сигурно ще трябва да кара с високооктанов бензин,по-голям от 98.А колата я ползва като ежедневка,просто искаше нещо малко по - пъргаво smile049 .......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално на 136Х мисля , че е 12 градуса аванса , но при това снижаване на главата по - притеснително е да не се сращнат буталата с клапаните ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А каква е тази медна грнитура,за която спомена ikonoma - по поръчка ли се изработва като копие на оригиналната?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е стандартна гарнитура, трябва да се изреже по поръчка и кой знае колко пари ще глътне. Ако имате познат, занимаващ се с лазерно рязане или нишкова ерозия действайте.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за спорта ли? да се занимавате? Колко да струва една глава втора злоупотреба? 40-50лв ?? И тогава - шлайфане на воля до петите само обаче. Незнам дали си заслужава да се борите. ..Иначе - 2 гарнитури една върху друга.. може да се пробва, ама то сумата пак натам отива, а няма никаква гаранция колко ще издържи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купи си друга глава, не се занимавай с глупости. Да беше някъв рядък екзотичен мотор дето няма части ,тогава да правите такива упражнения...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента има вариант да сменим главата с друга,много изядена от вода,но все пак нешлайфана толкова много.Тия дни ще стане ясно какво ще се прави - дали смяна на главата или гимнастики с някакви гарнитури...което според мен е безпредметно.Но все пак не аз решавам какво да стане,а един авер,дето си мисли че много ги разбира нещата... :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.