Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпрос от общ характер - термостат


Recommended Posts

Термостата, самата ламарина с пружината, от 1,3mpi (пластмасовото тяло) става ли на старото тяло от 1.3 карб (алуминиевото)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сменяш всичко от глата до маркуча ще стане , но ако смяташ да сложиш само термостата няма да стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок ясно, благодаря ти и аз подозирах, че на пластмасовото тяло ламарината е с по - малък диаметър, но викам - дай да питам знаещите ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок ясно, благодаря ти и аз подозирах, че на пластмасовото тяло ламарината е с по - малък диаметър, но викам - дай да питам знаещите ;)

 

Освен това идеята да преминеш към по новия термостат като цяло е лошо, те хората обикновено обратното правят :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз исках да мина от новия към стария модел, с идеята да ползвам термометър с един извод и наличния термостат от пластмасовото тяло, защото термометри за старото тяло имам бол а за новото е 19лв. (1 стек цигари по - малко за събора )

Същата ще ми дойде и цената ако взема термостат за стария модел тяло което да речем монтирам. После ако не е Wahler няма да работи хубаво, ще прегрява или пък обратното (ще ползва смукач) и ще излезна виновен после аз, за качеството на частите.

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Moля някой пичага да ми премери термометъра на фелицията си от стария модел с мултицета, и да ми даде резултата.

Благодарение на Krankenstein се сдобих с тялото, но датчика който ми даде отчита 620 ома, а този на 120 ката ми 304, става дума за студен мотор ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Moля някой пичага да ми премери термометъра на фелицията си от стария модел с мултицета, и да ми даде резултата.

Благодарение на Krankenstein се сдобих с тялото, но датчика който ми даде отчита 620 ома, а този на 120 ката ми 304, става дума за студен мотор ?

Нормално е при различните модели, датчиците да са с различно съпротивление.

Те са съгласувани с уреда на армат. табло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Te и 2та са 120 кови, аз намерих данни по номера http://webcache.googleusercontent.com/s ... clnk&gl=bg пише че е за 120. Утре ще го тикна на обяд поне да отчита нещо и ще пиша резултата какъв е

 

За този пише 20C - 700om 100C - 40om

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиша за протокола резултата:

 

от начало Ок, след това показва температурата при която включва перката като - 130C тоест над последната черта. -> не става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сашо, да напиша и аз, първо не намирам датчика, за който ти казах вчера, че ще проверя. Второ - даже да го намеря - той е от 100С -ката. Както казаха колегите - съвсем друга бира е - МПИ-то - то сигурно е с 2 извода - един за таблото и един за компа. Да няма индикация на таблото е гадно, ама компа да получава грешни данни, там вече става по-неприятно. Не вярвам да е толкова уникален тоя датчик, нали беше там на "Махнете марели" системата мисля, предполагам става и от други коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.