Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Маса на двигателя О1 1.6 MPI


Боби Доктора

Recommended Posts

Колеги, задавам конкретен въпрос и Ви моля за директен и конкретен отговор (без догатки). Интересува ме КЪДЕ ТОЧНО се замасява двигателя за купето при О1 (AKL - 1.6 i). Питам, защото имам известни подозрения, че имам проблем там от известно време. А именно - колата не зарежда акумулатора както трябва (понякога). Стартера - както си върти - спира изведнъж, сякаш съм пуснал ключа.

А, и още нещо - когато колата работи (пак понякога) се чува едно свистене на радиото (като при не добре изправен ток) и светлините вътре в купето примигват.

На всичкото отгоре на VAG непрекъснато си пише грешка "клема 30".

Ако някой знае със сигурност - да пише. Мисля, че там не стоят добре някак си нещата с кабела. Ако ли не (за да не се навирам сто пъти отдолу и да ровичкам) най-накрая ще си пусна един кабел (12 квадрата) където намеря за добре и това е.

Поздрави! :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Догатка

В Шкода, а и при всички други автомобили, ел. системата "-" нали е вързан към корпуса? Следователно всяка метална свързваща част играе ролята на връзка/замасяване. Така си спестяват двойни кабели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един е кабела от минусовата клема ,има кербовка първо за рога да се хване и после продължава към ск.кутия 2 пръста над стартера -единия болт който държи кутията към блока е със шпилка за гайка 13

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ Ивчо, принципно си прав, но - нали се сещаш, че двигателят "виси" на гумени тампони... Така, че - има винаги по един дебел кабел, който свързва двигателя и купето.

 

@ Сами, Икономе - безкрайно благодаря за разясненията. Доста работа ми свършиха.

 

Да споделя и с останалите колеги: не е зле от време на време да проверявате дъното на пластмасовата "кутия" на акумулатора за насъбрал се окис от течове на електролит. Навременното почистване ще ви спести доста упражнения, които аз направих днес. След като свалих кутията - отдолу се показаха два пръста окис (точно около ухото на кабела на рога). Клемата също беше тръгнала сериозно да кородира. Естествено - телената четка и WD 40... Имах и друг проблем. Точно клема "30" - върху блока с външните бушони се беше разхлабила.

За жалост - стартера не се оправи - установих, че шалтера е заминал. При подаване на "команда" се мъчи магнита (прищраква леко и личи доста консумация), но има нещо в механиката - не ще да го изхвърли... Ще го нося на авто-електро сервиз да го погледнат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При подаване на "команда" се мъчи магнита (прищраква леко и личи доста консумация), но има нещо в механиката - не ще да го изхвърли... Ще го нося на авто-електро сервиз да го погледнат.

 

 

а дали до включвателя стига нормално напрежение? може ичетките да правят проблем,ако са те след почукване с нещо тежко по стартера той временно започва да върти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.