Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Skoda Superb Vs. Volkswagen Phaeton


slav.bg

Recommended Posts

Равнопоставени ли са двата модела, от гледна точка на удобство, лукс, качество...

Може ли да става сравнение или са позиционирани в различни категории !?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Равнопоставени ли са двата модела, от гледна точка на удобство, лукс, качество...

Може ли да става сравнение или са позиционирани в различни категории !?

Phaeton е изграден върху базата на Bentley! Дали друго трябва да се коментира!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Phaeton е по-висок клас от Superb, неравностойни са. Phaeton е невероятен автомобил, особено ако попаднеш на пазен екземпляр, каран и сервизиран редовно в Германия...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Phaeton е изграден върху базата на Bentley! Дали друго трябва да се коментира!?

 

Щом казваш. smile056

Файтон на платформата на Volkswagen Group D1 платформа , се извършва съвместно с Bentley Continental GT и Continental Flying Bentley шпорите . Certain systems, such as the transmission and some internal combustion engines , are also shared with the Audi A8 . Някои системи, като предаване и някои двигатели с вътрешно горене , също са общи с Audi A8 . The D1 is a stand-alone steel platform, and was specifically developed for the Phaeton and Bentley Continental. В D1 е самостоятелна стоманена платформа, и е специално разработен за файтон и Bentley Continental. It is commonly confused with Audi's D3 platform, which is an all- aluminium -based, instead of the D1's steel platform. Той обикновено се смесва с D3 платформа на Audi, която е изцяло алуминиева основа, вместо D1 на стомана платформа.

:-k Статията е преведена от Wikipedia!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Равнопоставени ли са двата модела, от гледна точка на удобство, лукс, качество...

Може ли да става сравнение или са позиционирани в различни категории !?

И какво провокира пускането на подобна тема :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми, Супърба си е файтона на Шкода,затова! smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено, че Фаетона е доста по-луксозен автомобил. Има и друго. Шкода отзад превъзхожда по място обикновената база (т.е. недъглата). Поне в едно предаване така казаха.

А в TopGear в един от старите сезони тестваха Фаетона w12. Ако можете да си го пуснете и преведете ще разберете що за машина е. Инженерно погледнато е шедьовър.

И Джеръми Кларксън каза, че скоро се очаква БЕнтли да излезе на същата платформа и показаха концепцията на Continental още отдавна.

Единственото, което ме кара да не харесвам Фаетона е дизайна, но това си е VW!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 години някъде имаше материалче за +/- на Phaeton втора употреба в AutoBild (не много сериозно издание ПММ), но Phaeton беше единодушно обявен за най-здравия модел на VW Group тогава. Няма как да не е така, при условие, че идеята на Phaeton беше да се бори с MB S-class и Audi A8 и единствено марката "народна кола" не му позволи да ги отнесе като продажби...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

 

Хванах първите 2 произволни обяви ;)

Цени без ДДС

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://vbox7.com/play:918ebe75

Текста отдолу го copy/paste- нах от един сайт. :)

Фердинанд Пиех възложил на конструкторите си задачата да създадат автомобил, който да превъзхожда всичко останало в най-престижния сегмент.За целта съставил списък от десет параметъра,които бъдещият флагман да покрива.Повечето изисквания остават тайна,но известното телевизионно предаване Top Gear разкрива едно от тях.Phaeton е трябвало да може да се движи цял ден със скорост 300 км/ч при външна температура 50 градуса, а климатичната система да не позволи в купето на стане по-топло от 22 градуса въпреки че максималната скорост на автомобила е ограничена електронно до 250 км/ч. За протокола водещият на същото предаване Джеръми Кларксън успява да постигне 323 км/ч след премахване на ограничителя като отбелязва, че колата запазва непоколебима стабилност дори при такава скорост, а двигателят почти не се чува. Изумителен автомобил във всяко отношение, Phaeton остана встрани от вниманието на клиентелата в този клас по две причини. "Народен автомобил" за 100 000 евро звучи като виц, а марката така или иначе винаги е била синоним на достъпна кола. Противоречието с имиджа изигра лоша шега на модела, за увеличаването на чиито продажби в Щатите VW обяви колосални отстъпки. Phaeton стана официален автомобил на бившия канцлер Герхард Шрьодер и папа Бенедикт XVI, а правителството на Хонг Конг замени флотилията си от BMW 7-ици с 35 Volkswagen-а в края на миналата година, но въпреки това на модела се гледа като на аутсайдер точно заради емблемата. Другата причина за провала му може Другата причина за провала му може да се търси във валутните курсове точно по време на лансирането на модела през 2002-ра. Те обрекоха Phaeton на непосилна конкуренция точно в Америка, където трябваше да бъде реализиран най-сериозен пробив.

 

Въпреки студения прием до момента в Дрезден са произведени малко повече от 25 000 суперлуксозни Volkswagen-а, повече от половината от които се движат по пътищата на Германия. Днес всеки един от собствениците на Phaeton знае колко голяма грешка са допуснали онези, които са го пренебрегнали по една или друга причина. Противно на широкоразпространеното мнение този автомобил се явява не толкова Audi A8 с различна емблема, колкото Bentley Continental GT/Flying Spur. Също както при британския благородник, всеки екземпляр се изработва на ръка. Специално за Phaeton Volkswagen регистрира над 100 патента за различни иновации. Една от тях е прочутият 4-зонален климатик, който според мита трябвало да поддържа споменатата температура при 300 км/ч и 50 градуса навън.Каросерията се отличава с почти бижутерска изработка, което впрочем важи за целия автомобил и това е напълно обяснимо. Всъщност в случая с Phaeton търсенето на недостатъци в качеството се оказва абсолютно безпредметно занимание. Неслучайно във Великобритания, където моделът има що-годе приемливи пазарни резултати, го окачествяват като по-евтин вариант го окачествяват като по-евтин вариант на новите модели на Bentley.Подобно на останалите представители на най-висшия клас в последните години, Phaeton среща известни трудности с надеждността на безбройните електрически и електронни устройства в конструкцията си. Въпреки това би било пресилено да се говори за сериозни проблеми, тъй като обикновено става дума за неточни показания на навигационната система, грешни индикации откази на наблъскания с периферни функции волан или осветлението му, което може да се включва и изключва ръчно. Понякога бодровият компютър отправя грешни предупреждения, а безключовото отваряне на вратите отказва. Процентът на тези наизправности обаче остава далеч под средното за толкова комплексни конструкции на други производители.Онова, което родее Phaeton с Audi А8 в най-голяма степен, са двигателите.Гамата им при двата модела се припокрива почти изцяло, но изключения - при това доста важни - има. Базов мотор се явява 3.2-литровият V6 с мощност 241 к.с. (260 при А8 от 2005-а). От Audi са заети 4.2-литровият V8 с 335 коня и шестлитровият топагрегат W12 с 450 к.с. Твърди се, че модификациите, оборудвани с последния двигател, след време щели да имат колекционерска стойност, заради което много ценители по света ги държали в консервирано състояние.

Макар и фантастични обаче, бензиновите версии отстъпват категорично по търсене на дизелите. При това поделяният с А8 трилитров TDi (225 к.с.) изобщо не може да се мери по популярност с уникалната никалната петлитрова хала с 313 коня и титаничния є въртящ момент от 750 Нм.

 

Автомобили като Phaeton се купуват от заможни хора, които имат финансовия ресурс да поддържат колата си по правилата. Може би именно затова проблемите с механиката на модела са изключително редки. Единствената по-упорито споменавана неизправност е износената ходова част и спирачна система на най-мощните модификации, тежестта на чиито мотори си казва думата. Тази наглед елементарна и съвсем логична последица от потенциала на Phaeton обаче дава и най-сериозния повод за размисъл в случай, че човек се изкуши от най-големия Volkswagen. Поддръжката на подобен автомобил сама по себе си може да се превърне в огромен проблем. Макар да се обезценява рекордно бързо дори по стандартите на този клас, моделът изобщо не е евтин, а изгодната на пръв поглед покупка полага само началото на дълго и скъпоструващо обвързване, което ще бъде капитализирано с бъдеща препродажба извънредно трудно. Между другото сагата на Phaeton изглежда все още е далеч от финала си. Само преди седмици главното действащо лице в нея д-р Фердинанд Пиех се завърна на бял кон в управата на Volkswagen и тутакси обяви, че има намерение да възобнови спрените преди година продажби на модела в Щатите. На път е и второ поколение на модела с нерадостна съдба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добро материалче. Мисля, че ако Phaeton и Superb се поддържат с неоригинални части (в смисъл - не купувани от сервизи на VAG), поддръжката им ще бъде почти идентична като разходи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добро материалче. Мисля, че ако Phaeton и Superb се поддържат с неоригинални части (в смисъл - не купувани от сервизи на VAG), поддръжката им ще бъде почти идентична като разходи.

С цялото ми уважение към колегата /не се познаваме/, но по-тъпо мнение не бях чул/чел/видял в последно време ... smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Арис,не знам на кого е тъпо мнението? :-k

В Горубляне, всеки втори гъзар,кара Фаетон,щото има един местен юнак,който ги вкарва по поръчка от Германия.Да не мислиш,че ги поддържат в Порше-Изток?Всички части се купуват от магазините за части около борсата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вече и с facelift - http://auto-press.net/a:%D0%9D%D0%BE%D0 ... Volkswagen

 

Отноно поддръжката еднаква не може да бъде ... най-много по отношение на някой датчик, течност за чистачки и тн :) останалото и по двигател и по купе, просто няма как.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

не е много коректно да сравняваш кола която стура 25к Евро и такава която струва 125кЕвро.

Иначе Файтона отзад е по тесен от Супърб-а и има място за 2-ма души при 3-ма за супърб-а, по средата на седалката има някаква конзола с глезотийки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мене суперба може единствено може да се сравнява с пассат smile001 Все едно да го сравняваш с "с"класа или бмв 7 или ауди а8

Но все си мисля че пассата е с една идея по-луксозен (НЕ ГОВОРЯ ЗА КАЧЕСТВО ЗАЩОТО СМЕ ФЕНОВЕ НА ШКОДА ВСЕ ПАК)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А според мен пък ... вие двамцата можехте и да погледнете датата на последния пост и да не повдигате темата... smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А според мен пък ... вие двамцата можехте и да погледнете датата на последния пост и да не повдигате темата... smile049

 

Що бе... Роската Петров нали 'найш кво казва: "Нека говорят.."

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен Файтона е колата с най-малкия успех в коцерна VW, мнго скъп автомобил в много претенциозен клас. А Супърба ще пожъне най-големия успех, няма по-добра кола цена-качество-добри двигатели. smile035

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.