Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

как се сваля това от таблото?


biggfoot

Recommended Posts

Знам, че въпроса ми е глупав, но не намерих в ръководството за ремонт как да сваля само конзолката с ключа за вентилатора на отоплението, врътката за топло и студено и за настройката на клапаните по въздуховодите. Май се маха отгоре пластмасата първо, но ме е страх да не я напъна и да я счупя. Всъщност проблема е, че не ми работи вентилатора на парното, работи само на 4-та. Предполагам, че проблема е в ключа.

Докато пиша по темата..на същото място е копченцето за климатика, а до него има същото, което според символа изглежда, че като се натисне върти въздуха само в колата..т.е. две завъртяни стрелки, само че седи забито навътре и не може да се превключва. На други модели не съм виждал такова. Някакви идеи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо щеше да е добре да напишеш за кое табло става въпрос, или по-точно за кой модел говорим :-k

 

Предполагам, съдейки от подписа ти, че става дума за Фела ,нали ?

Как се отваря самата част от таблото не мога да кажа. Но що се отнася до степените на вентилатора - мисля, че проблема не е от самото копче, а от реостата - при мен беше точно от него. Отначало започна временно да го прави - ту работеха степените, ту само 4-а . Докато съвсем отказаха и остана само най-силната. След консултация го сменихме и работата заспа :) Да не говорим и че при Фела с климатик ( поради значително по- различното и голямо тяло на парното/ климатика ) реостата е на съвсем удобно място и смяната му става за минута .

 

А копчето със завъртяните стрелки е точно за включване на вътрешната циркулация - имаш един клапан , командван от него, който затваря притока на въздух от вън през системата на климатика/ парното .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, понеже ще е много дълго да ти го пиша тук, затова: отиваш в "литературата" и намираш файла със заглавие "Felicia 1994 - elektrooborudvane, bushoni, releta, imobilajzer, nagrevateli, airbags, elektricheska shema, vytreshno osvetlenie, farove, migachi, migachi, stopove, spidomer, klakson, kolonki, antena - RUS.pdf"; на стр. 36-38 има описана последователността от действия за разглобяване на "панела с врътките".

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свалянето и слагането на капачето на врътките за парното заради изгоряла подсветна крушка ми отне 5 часа и имаше голяма вероятност да го счупя, но не успях. По описанието и черно-белите снимки споменати по-горе няма да се ориентираш. Ако ти е за степените със сигурност не е от ключа, а от реостата както каза колегата така, че не си струва да се мъчиш да разглобяваш копчетата. Аз се учудих как чехите са успели да направят конструкцията на тези бутони толкова сложна и трудна за ремонт, например на Опел астра същия набор крушките за осветяване на същите врътки се сменяват за 5 мин. smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за отзивите. В такъв случаи ще се поровя в литературата и ще се насоча към смяна на реостата. Дано да е от това, че за 120-та веднъж ми трябваше цял ден докато схвана чалъма на същото нещо, което е доста по-просто. Ако може да се оправи без да го вадя, по-добре. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.