Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Соколски 2010 - ТЕХНИЧЕСКА КОМИСИЯ


bega4kata

Recommended Posts

Доста време ми отне докато прочета всичко в темата и отсея зърното от плявата. Колегите са нахвърляли общо взето правилните идеи, но нека обобщя без излишни примери и разтягане на локуми, каквито имаше предостатъчно:

1. Идеята на Сами, е че след като веднъж е решено и станало традиция в името на шоуто да се организират специализирани конкурси по време на събора, то участниците в тях трябва да бъдат оценявани от специалисти в съответните категории, за да бъдат по-реални резултатите. Изключение прави наградата за Топ атомобил, или може би по-точно казано награда на Публиката, където всеки зрител както и досега просто ще гласува за шкодата, която му е грабнала най-много окото и сърцето, независимо от това колко време или средства е вложил в нея собственика и.

2. За всяка категория да се сформират комисии от специалисти - примерно измежду колегите спечелили призовите места на миналите събори, чиито коли по регламент НЕ могат да участват повторно в конкурса.

3. Всеки колега, желаещ колата му да участва в някой от конкурсите, трябва да ЗАЯВИ това си желание пред комисията и тя да прецени дали колата му отговаря на предварително уточнените критерии за влизане тази категория, а не както досега всяка Шкода на поляната автоматично да участва във всички конкурси - може някои колеги да не желаят, като се спомена по-нагоре.

В крайна сметка всичко зависи от организаторите и от възможността реално да се осъществят всички тези добри пожелания... но прав е bega4kata, че като ще има гарга, тя поне трябва да е рошава и към нещата да се подходи сериозно, а не просто да се раздадат някакви купи на някакви хора, колкото да се отчете някаква дейност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 81
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    18

  • Krankenstein

    8

  • BlackPearl

    7

  • mihailstoianov

    6

Най-много писали в темата

1. Идеята на Сами, е че след като веднъж е решено и станало традиция в името на шоуто да се организират специализирани конкурси по време на събора, то участниците в тях трябва да бъдат оценявани от специалисти в съответните категории, за да бъдат по-реални резултатите. Изключение прави наградата за Топ атомобил, или може би по-точно казано награда на Публиката, където всеки зрител както и досега просто ще гласува за шкодата, която му е грабнала най-много окото и сърцето, независимо от това колко време или средства е вложил в нея собственика и.

 

Тук ми се струва, че пропускаш нещо. Като цяло съм съгласен, НО...! Давам елементарен пример: Аз съм шампион в категория оптичен тунинг за 2009г с моят проект с визията, която всички много добре познавате. Ако до събор 2010 съм сменил броните с други, фарове, решетка, стопове, джанти или цвят (дефакто напълно нова визия), няма да имам право да участвам отново в категория Тунинг ли? След като съм преобразил почти цялата кола? Мисля, че тук трябва много внимателно да се изпипат детайлите, т.е. автомобил спечелил призово място предходната година, КОЙТО НЯМА СЪЩЕСТВЕНИ ИЗМЕНЕНИЯ ОТ ТОГАВА НАСАМ да не участва в категорията, в която е станал 1ви...

 

Нещо повече: категорията за силов тунинг (или драг-а) Ако пак няма по-бърза кола от на Искрен Фабията, какво? 1во място ще се присъжда автоматично на 2рия в класацията ли? И ако е така, какъв стимул получава този човек, при положение, че всъщност не е направил нищо повече от миналогодишния шампион, просто той тази година е елиминиран от класирането, защото няма какво повече да прави по двигателя на колата си? Мисля, че е тъпо! Участниците трябва да се стимулират да работят по автомобилите си за да си заслужат одобрението и гласовете на публиката!!! Дали ще е така, ако просто елиминираме най-добрите автомобили от миналата година и тази година по дефолт се връчат първи места на подгласниците...?

 

Мисля, че има логика в думите ми :roll: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено, че ако си променил в голяма степен визията и/или съдържанието на колата си или пък направо покажеш напълно нов проект, то това ограничение няма да важи... не ме разбирайте буквално, нарочно синтезирах всичко във възможно най-сбит вид, без да се спирам подробно на такива частни случаи и да разводнявам пак нещата. Просто идеята е членовете на комисията в дадена категория да не се състезават точно в нея - ти например, ако участваш в интериор или силов тунинг нищо не ти пречи да си в комисията за аудио примерно, стига да имаш понятие и от това. Извинявам се за малко излишното според мен обяснение, мисля че повечето колеги и без него са разбрали какво се има предвид...

По повод примера с Черната перла - всичко по-горе важи само за субективните конкурси, на пистата има само метри и секунди, така че ако Искрен е най-бърз нищо не му пречи да печели всяка година, но и там за да е честно трябва да има подкласове - не може една стара Шкода с мотор 1.3 колкото и наточен да е да се бори наравно с някой чипосан и турбиран звяр с 2 литра и нагоре... това обаче мисля сме го бистрили поне 100 пъти вече и не виждам смисъл да се повтаряме. Ако няма възможност за разделяне в класове остава варината всеки си преценява според какви са му шансовете и дали изобщо да се запише или не - точно по тази логика Искрен миналата година се отказа от участие, защото е решил, че няма смисъл да се състезава сам със себе си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами,то аз може и да го изпреваря Исята ;) знайш ли smile001 ,миналата година не искаха да се състезават с мене,ВЕРЦ не е правил никакъв тунинг но колата му беше най бързата на събора,Ися самия се отказа по-миналата година от купата на междене-ТАКА ЧЕ НЕ ОБВЪРЗВАЙТЕ КУПАТА ЗА СИЛОВ И ОПТИЧЕН ТУНИНГ С РЕЗУЛТАТИТЕ НА ПИСТАТА.Ако на ися колата е най бърза на 400 метра не означава че е най тунингованата,въпреки че на практика именно тя е най тунингованата кола и тя заслужава приза в категорията.

Коко,не се сърди брат,но ти пак ще вземеш всички награди на събора и пак ще има недоволни.Нямам нищо против,но наградата ти за СИЛОВ И ОПТИЧЕН ТУНИНГ изобщо не беше заслужена,защото ти нямаш СИЛОВ ТУНИНГ ГРАМ.Не може кола която не покрива условията да участва в сревнованието,камо ли да спечели първото място.Именно заради такива подобни парадокси правим тази комисия.За това че спечели първо място за интериор и приз за автомобил на събора не оспорвам и ти правя евала за усилията които полагаш за колата си smile126 .Истински фен и приятел си ми,за това си позволявам да ти го кажа това,с риск да ме намразиш.

Като искате разделете тунинга на силов и оптичен.

Има хора които са сменили съединители или само притискатели както аз съм направил,интерколери,алард тръби,увеличени дросел интейци,турбопътища,по големи дискове,турбини,даунпайпи,ексхауст пайпи,ойл танкове и т.н.инвестирали са и за къстъм специфична електроника според тези хардуерни промени.....В твоята кола няма нищо такова ,но хората това не го виждат и ще гласуват без да искат неправилно.

поздрави и се надявам да не си развалим приятелството заради този пост smile159

не е честно всяка година да обираш ти вс.първи места щото имаш 18-ки нали.....ела си като ВЕЧЕН победител ОТ МИНАЛАТА ГОДИНА И УЧАСТВАЙ В КОМИСИЯТА ПО ОЦЕНЯВАНЕТО ,СЛОЖИ СИ КУПАТА ЗА ПЪРВО МЯСТО НА КАПАКА ИЛИ НА КИЛИМЧЕТО И БЪДИ ГОРД С ТОВА.Нека брат ти да вземе награда този път ....примерно

И пак казвам,нека който спечели първо място в дадена категория да няма право да участва повече.Защо му е нужно пак да участва НАЛИ Е СТИГНАЛ ВЪРХА

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето затова казвам, че тия конкурси и награди ги възприемам само заради традицията и шоуто. Иначе без риск да ме намразите, понеже повече от това едва ли има накъде, ще ви кажа как изглежда отстрани - джафкате се за тия купички, сякаш са най-важното нещо там, непременно да се разбере че сте "по по-най", вместо просто да си пием бирата в приятна атмосфера, да обменяме полезно инфо и да се кефим на купона. Точно затова винаги си тръгвам преди деня на награждаването, за да не си развалям накрая вкуса от събора. Цялата тая суета ми напомня за анимационните герои от подписа на Thunderbolt, особено Мъдли дето все иска медал и после пърха от щастие, или пък ръмжи, ако не му дадат. Много съжалявам, че атмосферата на съборите се изроди по този начин - поредният пример, че понякога пътят към ада е покрит с добри намерения. Няма да пиша повече в тази тема, просто като човек, който няма претенции да участва в класациите се опитах да внеса малко обективност и безпристрастност, но явно няма да се получи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами, дай да престанем с тази дискусия. Явно просто не се възприема от хората.

Опитваш се да внесеш креативна идея, няма как да се получи.

Аз казах и в предния пост- не смятам да участвам в такова разпределение- авер ми и тн. Аз през всичките тези години слушам....едно и също.

Нямам претенции- нека ме бият Линейки,стокаджийки, нека има и купа топ Фолио за таван- фарове, щото явно така ще трябва после да се преекспонира. По-добре да се спре с тази дискусия и с тези спорове, понеже само се разваля атмосферата и отношенията между колегите!

Нека щом колегите имат желание да се бутат отново за купи и тн.

Дай да си седнем на полянката, да си пием :smt030 ,да върви лафчето, жените да са доволни, да сме живи и здрави, които спечели - да му е честита. Дали всички награди ще се спечелят според това как е застанала колата (визия) на поляната, на кое дете му е харесала и колко авера имаш- пак е постижение, след като си грабнал околните с колата си нека да си сред призьорите.

 

Няма нужда сега тука да спорим и тн....

Ти и ти най-добре знаеш и си се наслушал на познатите фрази.... така,че пак ще стане така!

 

Аз още миналата година исках с АРГУМЕНТИ да остраним точно тази част която се заформи тук и да бъде прекратена още в зародиш, но не би. Помислиха,че завиждам и тем подобни. Мечока, даже в една тема написа- комплекси, фабия, октавия , купи- не му обърнах внимание. И знаеш ли защо? Защото когато Мечката отиде и застане пред купите на един многоуважаван от мен колега и го пита: Отборната купа - кой бяхте в отбора и кой кои места зае- ТОГАВА ще разбере, за какво иде реч найстина!(съжалявам,че трябваше да споделя този пример-не е изтъкване)

Винаги съм бил от хората които искат Събор и Форум Шкода да вървят напред!

НО КОМЕНТ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявайте темата ми беше интересна,но много писане и нямам нерви да ги чета.

Ама ей това накрая на бегачката най ми хареса.Я да си направим купона! smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емииии :D заебаваме купите и купона да върви.По-важното е да си искараме хубаво.

 

То май за тва отиваме.Който иска купи да каже от Варна ще ги купя на кило и надписите са от мен кой за квото иска

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ХАхАХАх ей ама голям трън са ви в очите мойте 18ки... Спокойно мисля да ги пускам за продажба скоро... че си намерих подходящи 19ки smile091

 

Самчи, заеш че си ми приятел и ще си останеш такъв ;) . Няма да се издразня на поста ти, защото там има едно недоразумение, около което се въртят 70% от писанията ти. А именно: АЗ НЯМАМ КУПА ЗА СИЛОВ ТУНИНГ smile004 . Имам 3 първи места от 2009 и те са за:

 

1. Най-красив интериор

2. Автомобил на Събора

3. Тунинг шампионат

 

Снимки да давам ли на купите, за неверующите :lol: ...

 

На всички тези, които злобеят по моите купи, пращам поздрави - Виновен ли съм, че през 2009 моята кола е била най-харесвана в 3 категории ? ... Всъщност да, виновен съм, щото аз съм си я правил .

 

Както и да е...

 

Мишка, тва с купите за фолио не беше оригинално, но след мен толкова хора си облепиха колите, че май ще се съберат претенденти за 1 купа :smt017 .

 

И последно: защо си мислите, че се намисам в темата от страх, че тази година няма да взема купа. Аз от миналия събор си знам, че няма да взема, понеже разликата с миналогодишната визия е в 5 лепенки и си го знаех още тогава, че ще е така. Хора, разберете, аз също искам различни претенденти да взимат купите, това е невероятен стимул за момчетата, знам го от личен опит! Аз искам във форума да бъка от хора, правещи колите си индивидуални, тунинговани или както щете го наречете. Като гледам как е набъбнал подфорум Проекти, направо ми се пълни душата. Радвам се за тия хора, разберете, не гледам на тях като на конкуренция, а като на съмишленици. Ако някой е забелязал дори гледам да помагам, на който с каквото мога, понеже ме кефи да чопля нещо по курниците, а моята си я харесвам такава и не мисля да я разбутвам! Т.е. търся друго поле за реализация... Не знам, можете ли да го проумеете това.

 

Така, че моля, без излишни нападки, особено от хората, които не ме познават!

 

А между другото, на събора мисля наистина да си дойда като миналогодишен шампион в 3 категории, да и аз така си го представях. А пък да бъда в техническа комисия, при положение, че такава се свика, ще бъде голяма гордост за мен!

 

Поздрави и по-лежерно го давайте бе момчета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами,ти трябва да си задължително един от комисията според мен.

Ето че нещата се развиват и е налице първият доброволец в комисията.Не вярвам някой да има нещо против това.

хайде сега други предложения за членове

аз предлагам

Кранкещайн,Миро,Искрен,и естествено едни от най компетентните във форума PRR и Иконома.Още Любомиров,Анастас,Шкода Естел,Пеановер,Пешо 91,Юли,Боби Доктора,Чант,Мултискан

бих предложил и Верц ако дойде,Митака есто ако остане посл.ден,както и Караибрахим

много лесно ще направим списъче на събора

P.S-А ТУНИНГ ШАМПИОНАТ какво означава?След като няма ОПТИЧЕН и СИЛОВ тунинг, Тунинг шампион трябва да е комбинация от 2те категории, или аз бъркам? Грешката е моя,аз просто съм се заблудил,за което се извинявам,но нека тази година да е съвкупност от двете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що ли като чета тази тема, мисълта за купи и награди ме отвръщава?

 

Що бе Ивчо,от доста време не е имало толкова интригуваща и полезна тема! 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не четете бе :)

Вас какво ви бърка че си коментираме....????Ние се опитваме да внесем малко ред просто...Не виждам какво лошо има и защо е отвращаващо?

/пък модератора ще яде бой/

Но всъщност сега,от друга страна като се замисля,не е толкова важно това с тези купи.Важното е да има добро настроение. Ще си караме както миналата година.

мода да трие цялата тема!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що ли като чета тази тема, мисълта за купи и награди ме отвръщава?

Щото ставаш много рано ,а пък и как ти се пише по това време ,незнам smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо трябва да ям бой и защо трябва да трия темата... Аз просто чета и се образовам!

 

Освен всичко останало, това е колективно мероприятие и думите на Кранкенщайн "все пак организаторите ще решат" тук са напълно безхаберни, защото организаторите сме всички ние - участниците в събора: тази година има хора за всичко, не сме 1, 2 или дори 3 човека. Само че за да бъдеш в организацията трябва да направиш някои компромиси със себе си, със семейството си, и дори с някои свои принципи :!: Акъли се ръсят лесно, ама някои хора без да се къпят една нощ не могат, на други пък им миришело на мухъл, трети ги хапели дървеници и т.н. та с кое по напред да се съобразя?

 

А сега по повод предложението на Самуил: ако ще се свиква комисия, същата трябва да е независима, т.е. извън Шкода клуба. Това в идеалния за мен вариант би се случило, ако 3 човека от VW клуба заповядат (на наши разноски!) за оценяването на тунинг претендетите.

 

Ако сте съгласни, влизам в Фау-ве клуба, каня 3-ма души, плащам им разходите и въпросът се решава.

 

Със здраве

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен всичко останало, това е колективно мероприятие и думите на Кранкенщайн "все пак организаторите ще решат" тук са напълно безхаберни, защото организаторите сме всички ние - участниците в събора: тази година има хора за всичко, не сме 1, 2 или дори 3 човека. Само че за да бъдеш в организацията трябва да направиш някои компромиси със себе си, със семейството си, и дори с някои свои принципи :!: Акъли се ръсят лесно, ама някои хора без да се къпят една нощ не могат, на други пък им миришело на мухъл, трети ги хапели дървеници и т.н. та с кое по напред да се съобразя?

 

Хашек, абсолютно си прав относно организацията, точно затова отбелязах, че тези които са се нагърбили с най-голямата тежест и са направили и ще направят доста компромиси и жертви в името на подготовката на събора, така че от тях в крайна сметка зависи дали са практически изпълними тия теоретични постановки, дето се развиват тук без "кръчмаря".

Благодаря на bega4kata за високата чест да ме номинира за член на комисия, но не мисля че съм достатъчно добре технически подготвен, освен това няма да мога мога да остана до края на събора, понеже не знам дали ще успея да се справя дори с личните си семейни и финансови проблеми, камо ли пък да съм полезен с нещо в организацията.

Относно предложението ти Миро за поканване на комисия от VW клуб, ми звучи някак странно и то точно от теб - ясно е, че по ВАГ-моделите колегите ще са с голяма компетентност, но относно ретро-проектите не виждам как ще се справят с оценяването по-добре от самата публика примерно, а в такъв случай какъв ще е смисълът да им се плаща за това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миро ,имах в предвид другото модераторче че ще яде бой.Щото ми редактира/допълва/ постовете без да пита smile096

Много сложно го правите,тези тримата от фауве форума,пък какви спецове ще са и дали изобщо ще се навие някой да идва,а и едва ли ще са запознати с проектите.Карайте да върви.Ще си остане както е било до сега.Всички за всичко smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога ли да попитам, преди всичко, не ви ли е малко срам да коменентирате кой е заслужил награда и кой не е заслужил?

 

По темата... Кой ще гарантира компетентността, независимостта, и т.н. на техническата комисия? Какви са критериите за това кой е компетентен да оценява дадена категория, и кой не. За оценяване на оптичен тунинг, изисква ли се диплома за дизайнер? За силов тунинг - инженер, машиностроене или двигатели с вътрешно горене? Изобщо, всяка категория е специфична, не само тунинга ;) За ретроавтомобилите ще трябват историци...

 

Има и друг вариант - изготвя се регламент за всяка категория и работата на техническата комисия се свежда до прилагане на регламента :) Защото иначе остава субективния фактор - по какви критерии ще работи комисията, като няма правилник!?

 

Накратко, искам да кажа - варианта всички да гласуват по равно не е съвършен, но аз не виждам по-добър. Въвеждането на комисии и т.н. ще създаде повече проблеми, отколкото ще реши. И много на сериозно ги приемате тези купи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На който колата ще участва ,няма да е в комисията-просто е.Има достатъчно технически грамотни хора във форума във всички области.Обиждаш ги ;) Но нали приключихме с този въпрос.smile027

А аз да попитам,от какво трябва да ме е срам???Аз просто си имам мнение и го казвам.Какъв е проблема??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе ше дойда да ви изтръгна аср-рите и ще ви гледам сеира на тунинга. Да ви видя как тръгвате,че ми писна да Ви чета глупостите и системите срещу стандартни коли. Сами дай го тоя опел на предно да го пробваме. Гледам си вкарал унцето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неуважение е да имам Шкода и да дойда с Опел на събора :) Иначе Опелчето дава 14-ки с 167 терминална и е много трудна хапка за преглъщане на 400м,от каквато и да е Шкода.Уното не сме го вкарали,а го преместихме защото ще асварлират дупките по улицата.Но долницата с кутията и полуоската е събрана и готова за слагане.Остава главата и турбото,но като портвахме главата,някой правил нова резба/разпробил резбата по навътре в главата :evil: / на 1 от шпилките които държат кожуха на вала и като портвахме всмукателния канал в главата стана дупка в смукатела.Сега ще я заваряме и нови резби или ще търсим нова :-k .Ще видим.Абе ще стане лека полека да стреля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вместо тунинги,купи и тем подобни го направете както едно време всеки си тича както и с когото му е кеф и всичко за удоволствието. Не правете такива изпълнения. Все пак е шкода събор,а не шкода тутинг събор. За изпълнения на тунинга си има други събори с компетентни хора и които му стиска ходи там. Шкода събор е да се съберат хората/запознаят/ да си изкарат добре, да разгледат кой какво е направил/как го е направи/ да се повеселят. Явно не е ясно,че с тия изпълнения постигате и затвърждавате едно разделяне. Всичко това е мое мнение и виждане все пак и всеки знае себеси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вместо тунинги,купи и тем подобни го направете както едно време всеки си тича както и с когото му е кеф и всичко за удоволствието. Не правете такива изпълнения. Все пак е шкода събор,а не шкода тутинг събор. За изпълнения на тунинга си има други събори с компетентни хора и които му стиска ходи там. Шкода събор е да се съберат хората/запознаят/ да си изкарат добре, да разгледат кой какво е направил/как го е направи/ да се повеселят. Явно не е ясно,че с тия изпълнения постигате и затвърждавате едно разделяне. Всичко това е мое мнение и виждане все пак и всеки знае себеси.

 

Ванка, =D> за това мнение - това е истината , напълно го подкрепям

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.