Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Соколски 2010 - ТЕХНИЧЕСКА КОМИСИЯ


bega4kata

Recommended Posts

Поради това че миналата година имаше доста недоволни хора от разпределението на наградите и приятели едва ли не се изпокараха,ПРЕДЛАГАМ ДА СЕ НАЗНАЧИ ТЕХНИЧЕСКА КОМИСИЯ ЗА ОЦЕНЯВАНЕ на автомобилите в отделните раздели.Особено що се отнася до раздели като ОЗВУЧАВАНЕ,ОПТИЧЕН И СИЛОВ ТУНИНГ,ИНТЕРИОР И АВТОМОБИЛ НА СЪБОРА.

Защото миналата година наградите се спечелиха от няколко само автомобила,а можеше да бъдат зарадвани повече хора с купи.Получиха се и накои парадокси-много дразнещи именно разбиращите в съответните области.

Какво ще кажете за това мое предложение?

Комисията може да е от хората които имат проекти в раздела-примерно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 81
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Krankenstein

    8

  • BlackPearl

    7

  • bega4kata

    18

  • mihailstoianov

    6

Най-много писали в темата

Аз мисля,че миналата година,начина на гласуване си беше супер демократичен,т.е. всеки участник има право на глас.Примерно:Дъщеря ми си харесва Искрен и колата му и си гласува за него!Нека всички присъстващи да дават гласа си,все пак събора е за всички,а не само за разбирачите! smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля,че миналата година,начина на гласуване си беше супер демократичен,т.е. всеки участник има право на глас.Примерно:Дъщеря ми си харесва Искрен и колата му и си гласува за него!Нека всички присъстващи да дават гласа си,все пак събора е за всички,а не само за разбирачите! smile027

Нямам нищо против,тогава да няма раздели като тези които съм посочил,а да има ЛЮБИМ АВТОМОБИЛ и толкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам нищо против идеята, НО:

 

1. Трябва да се измисли как да не се изгуби гласа на присъстващите.

 

2. Кой ще определи компетентността на участващите в журито?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поради една или друга причина има автомобили които не могат да участват в дадени категорий. Примерно сток автомобил (да речем моя), не може да участва за оптичен тунинг, нали? Или пък в класацията за "Топ аудио" (едно CD PIONEЕR за 200лв не е аудио, нали?). Или пък bega4kata или Ися да се борят за "Ретро автомобил" smile048

 

С оглед на горното бих предложил комисията просто да "филтрира" кои автомобили в кои категорий да участват. Така ще предотвратим евентуални грешки като, например, "Топ реставратор" да е Ися, "Best audio" PRR и други такива smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля,че миналата година,начина на гласуване си беше супер демократичен,т.е. всеки участник има право на глас.Примерно:Дъщеря ми си харесва Искрен и колата му и си гласува за него!Нека всички присъстващи да дават гласа си,все пак събора е за всички,а не само за разбирачите! smile027

 

Напълно подкрепям! Ако мастата от хора са решили, че сд то пионер за 200 лв е топ аудио, значи така трябва да бъде. Не бива да има недоволни, щом човека си е спечелил повечето купи който има по обща воля, значи ги заслужава. Метода "всеки по равно"

а можеше да бъдат зарадвани повече хора с купи.
ми се вижда доста комунистически. Аз попринцип съм от хората, който не виждат смисъл да има купи, но ако се абстрахираме от това, нали идеята им е да отидат при този който ги е заслужил, а не всеки да има по равно?

 

Някой ще каже - да ама те всички са хубави а само 1во и 2ро място имат, другите не. Ок, гадна шкода няма, но щом човека толкова много иска купа според мен е редно да полага усилия по колата си и сам да си спечели 1вото и 2ро място за което тя се дава (примерно)

 

И аз много се учудих как Цецо от монтана не все 2008, но си казах майната му човека е пич, колата му кърти... следващия път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, трябва да се състави комисия от представителите на различните населени места София, Варна, Бургас, Плавдив и т.н. и гласуването на публиката да участва като един представител/глас. Самите представители от населени места може би трябва да се разделят по първите букви от номера, за да не се окаже че колега който е от по-молко населено място и е единствен представител да влиза в комисията. Пак ако комисията стане много голяма, гласовете от публиката може да уастват като два или повече гласа. Защото в крайна сметка може да се получи, че който има най-много приятели, взима и купите. А отделните градове знаят кой какъв е и ще изберат обективен човек.

За надсвирването, трябва да се избере една или две песни и всички претенденти да я пуснат последователно, според мен така всички ще са изправени пред равни възможности. Все пак един има песен с едни kbps, а друг с други. Знаете че колкото повече са kbps, толкова по-качествен е записа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С оглед на горното бих предложил комисията просто да "филтрира" кои автомобили в кои категорий да участват. Така ще предотвратим евентуални грешки като, например, "Топ реставратор" да е Ися, "Best audio" PRR и други такива smile091

 

Напълно съм съгласен с Петьо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да се изгуби гласа на присъстващите-комисията ще оценява само раздели озвучаване и Силов и оптичен тунинг.

Това са неща ,от които не разбират всички и не могат адекватно да направят реална оценка.

Или по-добре да няма такива награди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ТЕХНИЧЕСКА КОМИСИЯ ЗА ОЦЕНЯВАНЕ

 

smile091

 

Вие колите си за купи ли ги правите :?:

Не ги правим за купи,но защо да ги има като не е реална оценката...само да се правят разходи за купи ли?Какъв е смисъла от тези купи тогава изобщо????ПО-ДОБРЕ БЕЗ ТЯХ като ще са без реална стойност.

Не искам да давам примери,но не може колата на фафорит да не спечели ,защото някой си купил от пазара огромен бас и вдига аларма до небесата :smt018

Като ще се оценява сериозен труд инвестиция и познания,нека оценката да е сериозна и обоснована.Иначе давайте както дойде....НЕСЕРИОЗНО Е НАЙ МАЛКОТО

 

Не разбирате каква е идеята ми-Тя е да бъдат зарадвани повече хора и да бъдат честно и адекватно оценени.Нека да се постави и условие,един автомобил да участва само в една категория,която собственика посочи!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е ли "Национална среща на Шкода клуб България" ... а не някакво мероприятие на което всички ще ходят да гледат тунинг и да слушат музка... има си ЕММА и тем подобни състезания за тези цели...тъпо е ... Сега журита бла бла... отидете на "България търси талант!" ... преди си ми харесваше на мен... все тая дали ще имаш купа или не - нали си се видял с хората побъбрили сте и сте се забвлявали ... да докараме и един канал да минават колите на преглед догодина ?!

Съгласен съм с Nicolas !

P.S. Извинявам се , ако съм засегнал някого, но предполагам ,че вески който прави нещо по колата си го прави заради своят собствен кеф , не за купата...следствията от това ще са ,че всяка година след това винаги едни и същи хора ще взимат едни и същи купи .... :) smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С оглед на горното бих предложил комисията просто да "филтрира" кои автомобили в кои категорий да участват.

 

И аз съм за нещо подобно, неможе топ интериор да спечели кола със заводския си интериор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е ли "Национална среща на Шкода клуб България" ... а не някакво мероприятие на което всички ще ходят да гледат тунинг и да слушат музка... има си ЕММА и тем подобни състезания за тези цели...тъпо е ... Сега журита бла бла... отидете на "България търси талант!" ... преди си ми харесваше на мен... все тая дали ще имаш купа или не - нали си се видял с хората побъбрили сте и сте се забвлявали ... да докараме и един канал да минават колите на преглед догодина ?!

Съгласен съм с Nicolas !

P.S. Извинявам се , ако съм засегнал някого, но предполагам ,че вески който прави нещо по колата си го прави заради своят собствен кеф , не за купата...следствията от това ще са ,че всяка година след това винаги едни и същи хора ще взимат едни и същи купи .... :) smile027

 

Абсолютно съм съгласен! :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

Има хора които си правят колите за собствен кеф, има такива които ги правят за кефа на другите, има такива които просто не ги правят и т.н. и т.н. Идеята на купите е да се оценят усилията на положилите ги. И е много обидно когато ти си вложил Х усилия и У пари за да постигнеш нещо в дадена област и изведнъж наградата я грабне някой, който дори не си е мръднал пръста, камо ли да е дал пари! Така гоним хората които допринасят по един или друг начин за популяризирането на марката за сметка на "щастието" на някой който не го заслужава. Помислете от тази гледна точка и преценете сами. Защото "глас народен, глас Божи" не винаги е правилния подход!

 

Мисля, че казах всичко което имам да казвам по темата. Не смятам да се намесвам повече в дискусията. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С оглед на горното бих предложил комисията просто да "филтрира" кои автомобили в кои категорий да участват.

 

И аз съм за нещо подобно, неможе топ интериор да спечели кола със заводския си интериор.

 

Аз съм абсолютно съгласен с мечката.

 

Не е ли "Национална среща на Шкода клуб България" ... а не някакво мероприятие на което всички ще ходят да гледат тунинг и да слушат музка... има си ЕММА и тем подобни състезания за тези цели...тъпо е ... Сега журита бла бла... отидете на "България търси талант!" ... преди си ми харесваше на мен... все тая дали ще имаш купа или не - нали си се видял с хората побъбрили сте и сте се забвлявали ... да докараме и един канал да минават колите на преглед догодина ?!

Съгласен съм с Nicolas !

P.S. Извинявам се , ако съм засегнал някого, но предполагам ,че вески който прави нещо по колата си го прави заради своят собствен кеф , не за купата...следствията от това ще са ,че всяка година след това винаги едни и същи хора ще взимат едни и същи купи .... :) smile027

 

Колега, не че нещо, но какво като като е Нац. събор- да не си организираме мероприятия ли? Аз тука не съм съгласен. Ако следиш клубовете ще видиш, че има навсякъде едни изтъкнати колеги дето все в тях отиват купите и стават спорове. Говорим за немците....(немските модели)

Именно купите и самите емоции надъхват хората,но понякога има и обратен ефект.

То си има достатъчно време да се забавляваш, да си приказваш- какво те бърка, не дефилираш с колата по поляната постоянно я? След като ти е все тая дали ще имаш купа, защо тогава повдигаш такъв въпрос, сякаш тези които искат да има състезания са .......

 

Защото в крайна сметка може да се получи, че който има най-много приятели, взима и купите. А отделните градове знаят кой какъв е и ще изберат обективен човек.

 

Абсолютно съм съгласен с това твърдение.

 

И аз много се учудих как Цецо от монтана не все 2008, но си казах майната му човека е пич, колата му кърти... следващия път.

 

Ето това е пристрастно мнение. Макс си харесвата старите автомобили. Вижда кола с боцнат двигател и айде- тя ще е. Нищо, че (нищо лично) колата не беше добре направена, с ненастроен двигател, интериор и боя. Адмирации за Цецо и неговия ентусиазъм(шапка му свалям за усилията),но едва ли той беше най- удачния победител.

 

ТЕХНИЧЕСКА КОМИСИЯ ЗА ОЦЕНЯВАНЕ

 

smile091

 

Вие колите си за купи ли ги правите :?:

 

Защо бе човек, какво лошо има???

Аз лично, не съм от хората които са за купите, но ......

Първо да се изкажа: през 2008 (Мирослав, Ориндж,Ясен,Пепи,Крум,Аньо и някои други колеги знаят),че трябваше да ми бъде присъдена купа за писта Междене-АЗ ОТКАЗАХ. Защото просто нямаше коли тогава които да се мерят с мен- само Краси с Аудито и Ориндж с Октавия 1.8Т. Не ми е за купа, нека останалите колеги да се радват.

Какво стана 2008. Топ автомобил- безпорно- Дончо (адмирация), 2ро място..... ФРАНЦ с линейката, 3ти Искрен....

А повечето колеги си знаят защо стана Франц 2ри? Никакъв проблем няма.

И 2009 не исках купа на Междене, айде да кажем,че Верц ме минал със стотна на финала, на майсторското да ме мина, пак ще взема купа? Защо. Вместо това доста колеги се зарадваха- ЗАСЛУЖЕНО. Пепи, Марин (с много добро каране).

 

Нямате си на представа колко се радват колегите когато вземат награда. Валдо, Мери, Яската за сина му (да е жив и здрав).

В надпиването с бира също е много весело, малко канадстака имаше спорове,но.... Нали най-важното е да има атмосфера и настроение!

Разбира се , има и разочарование когато някои колеги.

 

Идеята на Сами, когото напълно разбирам,е категориите които имат определена специфика като Тунинг (оптичен и силов) които е смесица, а не само едното. Тук не е въпрос:кой колко пари е налял! Практиката показа, че и с 500 лева може да си първи.

Разбирам Сами,понеже не се оценяват неща(примерно няма как някой да забележи маховика ми,турбината на Сами,тръбите и тн), а се гледа дали пипа земята колата, кой от кои град е, кой колко приятели е докарал.

 

Ето един парадокс: ако ще се оценява интериор и главно наградите са в интериорите от най-висок клас, по пътя на логиката е ясно,че награда ще вземе най-нов интериор като модел година + бъкан с най много екстри. Спечелиха лауринки от от 2000 и някоя година, а Валдо остана в небитието с перфектния си салон.

Обърнете внимание- КАЗАХ ПАРАДОКС. Коко, на фона на всички представители на поляната НАПЪЛНО ЗАСЛУЖАВА тази награда,защото е положил много труд и усилия по интериора за да изглежда така, докато Валдо си седи и се наслаждава.(аз гласувах за него- защото знам какви усилия е положил) Но колегите незнаят (не всички),и гласуват за КОЖЕНИТЕ салони, а там Валдо го няма- парадокс. Сами си правете сметките. А след като се гласува само за кожа, как Митака се вреди с 2те си корита???

 

ТОВА Е ЛИЧНО МОЕ МНЕНИЕ- аз адмирирам колегите спечелили награди и мисля ,че ги заслужават, но не във всички категории!

 

Идеята на Сами е , в специфичните категории да има жури да оценява, а не да се получи както Сами написа горе- най-любим автомобил или най-любим колега с най-много приятели, а може би най-симпатизиран модел- Линейка ли ще е, Спартак ли ще е повлиян от ценителите на стари автомобили.

 

Идеята за купите е главно ЗАРАДИ КОЛЕГИТЕ. Да има усмихнати и щастливи физиономии. Аз като давам наградите виждам в очите им удовлетворение и радост.

 

АЗ още миналата година предложих: да има категории . Примерно, по 5-10 автомобила в категория. А не всички заедно и какво стана.

 

Аз миналата година споделих със Сами,че нямам намерение да се пускам и ако пак стане такова гласуването,ще обява по микрофона моята кола да се извади от гласуванията при такива разпределения.

 

Аз съм човек които винаги играе с хъс и желание и търси победата, която съм доказал в ралитата със Зденка,която на фона на останалите автомобили в моят клас си е средняшка....

Аз си правя колата за мой собствен кеф, ако някой друг колега я хареса- за мен е удоволствие и радост- предпочитамтака да се боря, отколкото с това,колко познати симпатизанти(старо-ново/супърб/октавия-фабия/) и авери имам на поляната.

 

Както каза Пепи в предишния пост....... Трябва да се уважават усилията на колегите!

Има си коли направни с различен стил и различно желание за каране:ежедневка/само градска/манекенка.

Не искам да ставаме клуб в които да има спорове за купите и едва ли не меркантилност- да спорим кои колко пари е налял. Но пък от друга гледна точка, не може колеги наляли 7-10к с ъпгрейди по двигател,визия,съвкупност от неща- да бъде победен от някой които рпимерно си е взел много големи били то и уникални джанти. За оптичен тунинг съм съгласен,че МОЖЕ, но за тунинг като съвкупност от неща, моето СКРОМНО мнение е, че не е правилно.

 

Каквото преценят колегите,че е най-удачно, аз съм си казал мнението по-горе,следователно много не ме касае!

 

Както Пепи каза пак в преден пост- аз бях победен от Франц,единственото усилие на който е било да се разпише при нотариуса за линейката, но искренно се радвах за него как се кефеше за наградата.

Колкото и да не им се вярва на колегите- АЗ ГЛЕДАМ РЕАЛНО НА НЕЩАТА- моите години бяха по изминалите, но в 2008 нямаше тунинг награда, а 2009 нямаше реално оценяване. Нямам и възможности и капацитет да се боря всяка година.

Има автомобили които като съвкупност от компоненти са по-достойни от мен. Да не говорим (лично мнение) ,че ако дойде Наско с Демона и той е работещ и настроен-няма за какво да се гласува (мое мнение) - абсолютно 1во място в раздел тунинг- е редно ли ще е момчето да си иде без награда,защото ще е подкрепен само пловдивчани, а колегите които са симпатизанти на новото го игнорират??? (САМО ПРИМЕР ДАВАМ- нищо конкретно)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако погледнем въпроса за техническата комисия от правната му страна, за да бъде напълно адекватно оценяването комисията не трябва да бъде съставена от хора имащи пряк интерес в оценяваното събитие. Ненапразно работещите в структурите на властта подават "декларация за конфликт на интереси".

Или казано с думи прости - Или членовете на комисията трябва да са хора технически грамотни но да нямат автомобил шкода, или шкодите на членовете на комисията не трябва да участват.

Ненапразно основно изискване при всяко едно състезание или томбола е: "СЛУЖИТЕЛИТЕ НА ФИРМАТА****** И ЧЛЕНОВЕТЕ НА ТЕХНИТЕ СЕМЕЙСТВА НЯМАТ ПРАВО НА УЧАСТИЕ"

 

А за да има демократичност и по географски признак трябва да има по един член от всяка една административно-териториална единица - област.

 

Правилна е преценката да не се състезаватавтомобили с фабричен интериор, защото на практика по този начин се състезават парите на участниците а не техните способности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...следствията от това ще са ,че всяка година след това винаги едни и същи хора ще взимат едни и същи купи .... :) smile027
Ако не знаеш или си забравил има правило прието от миналата година,че кола взела първо място,няма право да се кандидатира следващата година :!: :!:

А относно комисията....трудно ще намерим технически грамотни оценители които да дойдат на събора,да са запознати с автомобилите и да нямат Шкоди smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да предположим ,че едно 70% от хората които посещават събора, следят редовно форумът ни.. нали ?! Занчи почти всеки е наясно кой, какво и как прави по автомобилът си , нали ?! Почти всички от нас знаят кой колко усилия, нерви,желание, безсънни нощи и пари се хвълят за това автомобилите им да бъдат това което са. Така че според мен тази комисия , ще ограничи свободата в изразяването на личното мнение на гласуващите, като бъдат ограничени във изборът си !

Тогава направете направо една тема за кандидатури и да се ссътезават само тези които искат... там ВИЕ ще избирате кой ще бъде допуснат до полуфиналите...и накрая пак ще има недоволни ! PEACE !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да предположим ,че едно 70% от хората които посещават събора, следят редовно форумът ни.. нали ?! Занчи почти всеки е наясно кой, какво и как прави по автомобилът си , нали ?! Почти всички от нас знаят кой колко усилия, нерви,желание, безсънни нощи и пари се хвълят за това автомобилите им да бъдат това което са. Така че според мен тази комисия , ще ограничи свободата в изразяването на личното мнение на гласуващите, като бъдат ограничени във изборът си !

Тогава направете направо една тема за кандидатури и да се ссътезават само тези които искат... там ВИЕ ще избирате кой ще бъде допуснат до полуфиналите...и накрая пак ще има недоволни ! PEACE !

 

 

Колега, съборът не е само членове. Идват много приятели, хората идват със семействата си , децата си. Миналата година имаше 103-105 коли и около 300 човека, сам си прави сметката!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ися , съгласен съм с това, но въпреки всичко ми се вижда излишна цялата тази шумотевица. Аз лично нямам амбиций и желание награди , а за автомобил който на мен ми харесва.Така,че преключвам с коментарите си по темата и оставям решенията да се взимат от състезателите ! Поздрави на всички и , дано не се е засегнал някой :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Внимателно изчетох мнението на BlackPearl тъй като се е постарал доста да напише, смятам че то съдържа повечето от дискутираните проблеми и за това ще отделя повече внимание на него.

 

Първото което искам да отбележа е за цецо монтанския. Човека обясни, че е събрал колата нощта преди деня на събора и директно е тръгнал без тестове, без настроики и евала му правя, че без страх мина толкова много километри. За мен той е фен и заслужава.

 

За това трябва колите да се оценяват от публиката, именно защото тя се състой от много хора с различни мнения, тук не става въпрос за приятели и кои от къде е, винаги притежателя на 120 ще се кефи повече на 120, този на Октавия Тур, съответно на октавия тур. Пример аз се накефих мега много и на МБ то на анастас, както и на самия него като човек, но гласувах за Дончо, защото пена си ми е на сърцето.

 

Топ интериора - не е вярно че всички гласуват за по - новите коли, Румен (мисля че Flexos) със седалките от SAAB ме грабна от day1.

 

Защо не трябва да има комисия и дори и оценяване на силовия тунинг като цяло

причина N1 - Колата с най - сполучлив силов тунинг, ще спечели драг състезанието на междене.

Причина N2 - Човекът Х и Y се състезават за най - добър силов тунинг. Единия човек X е сменил разпределителен вал олекотил е маховика и коляновия вал, но според другия Y това е грешно и е постигнал същия резултат по друг начин. В случая човека който спечели бил тои X или Y другия ще се изпокара с хората който оценяват.

 

За Франц не знам историята, само си спомням с какъв мерак ми обясняваше за разни неща по линейката си.

 

Всеки шкодаджия които е дошъл на събора , независимо от къде е и с каква кола е, обича своята кола както и марката Шкода, нека не се делим! Ако някой си казва сега ще отида на събора , за да спечеля купа това е жалко!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

причина N1 - Колата с най - сполучлив силов тунинг, ще спечели драг състезанието на междене.

Това пък е много неверно и елементарно твърдение.

Първо пистата няма 400 метра,второ силните коли се гонят на километър/дори и за да е честно от летящ старт/

И ще дойда с 1 стокова бензинова рс.ка и ще напукам и най наточената Дизелова Октавия 1 или фелиция или 120-ка.Ако визираш Анастас-неговата кола не е Шкода ,а е половин Шкода,половин хонда.То и аз да дойда с опела и да му сложа една емблема отпред и една отзад шкода и да ви пръсна на междене smile091

Силовия тунинг не означава кола подготвена за 400м драг

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ися , съгласен съм с това, но въпреки всичко ми се вижда излишна цялата тази шумотевица. Аз лично нямам амбиций и желание награди , а за автомобил който на мен ми харесва.Така,че преключвам с коментарите си по темата и оставям решенията да се взимат от състезателите ! Поздрави на всички и , дано не се е засегнал някой :oops:

 

Ами то за това си има награда ТОП автомобил на събора, за да може човек да гласува за автомобил който му харесва.

Идеята на САМИ е , че за по специфичните награди да се определят по друг начин, а не примерно приятелката ми да ми попълни лисчето само с моя номер !

 

Макс, има резон в думите ти- примерите за X и Y.

Но има и различни двигатели, не винаги силов тунинг означава макс коне....и първо място на пистата.

А и примерно,ако има така наречена комисия- едва ли ще е 1 човек?

 

Макс- ти си тръгна в деня преди наградите,НО.....

Дончо- ТОП АВТОМОБИЛ- безпорно

Анастас-взе наградата за реставратор

Флескос/Румен батембергски- взе награда за интериор (мисля,че 3то място)!

За Цецо- пак казвам адмирации за направеното,просто момчето явно много е бързало да уважи събора и не са се получили нещата съвсем-иначе с достатъчно време и работа 120ката му може да стане страхотна.

За всекиго по нещо ЗАСЛУЖЕНО!

 

То тази тема стана една..... От една страна е хубаво да има разнообразие, от друга пък като се замисля не виждам нищо лощо след като един колега е работил и е хвърлил труд по колата си да обере повече заслужени награди ,както и стана с някой колеги!

 

Сега като се замисля, може би този въпрос трябваше да се обсъди по-рано!

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята на САМИ е , че за по специфичните награди да се определят по друг начин, а не примерно приятелката ми да ми попълни лисчето само с моя номер !
Колко пъти да им го повтаряме това.

това явно хората не могат да го възприемат.....и то точно тези които не са направили нищо подобно smile175

Човек иска да помогне събора да стане малко по стойностен,да има по равномерно и правилно разпределение на наградите,да има повече усмивки по лицата на хората вложили мерак и популяризиращи марката и общноста Шкода....но все ще се намерят няколко "професора" да са контра на всичко.

останете си със здраве

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.