Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

До къде се стига с гол ентусиазъм


Odin

Recommended Posts

Предполагам, че на повечето от вас им е интересно до къде я добутах моята изстрадала шкодичка. Състоянието към момента е такова:

Колата не върви :)

Двигателя е монтиран и окомплектован.

След дълга борба се сдобих и с гърне. В момента изглежда така:post-9-138453210622_thumb.jpg

post-9-138453210697_thumb.jpg

post-9-138453210705_thumb.jpg

 

Всичко добре обаче с гол ентусиазъм не стават нещата.

Трабва си и майсторлък...

Срещам следните за мен нерешими проблеми:

1. Маслото мирише на бензин и е рядко а бензиновата помпа е с читава мембрана. Проверена е. От къде другаде може да влиза бензин в маслото?

2. Втори проблем по сериозен. На стартер чука зловещо. Чак ме е страх да въртя да сне се строши нещо. Иначе ръчно мотора си се върти нормално.

Та така..не само че няма да стане за събора и май никога няма да стане и нещата полека полека си отиват към разчастване...ако не се намери майстор да ревизира цялата работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами моята чукаше зловещо на стартер, понеже "майстора" беше го хванал само с едната гайка, която в последствие се беше разхлабила, като стартирах се чуваше звук все едно ще се изкърти нещо отзад, тъй че аз бих проверил закрепването на стартера първо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че на повечето от вас им е интересно до къде я добутах моята изстрадала шкодичка...Срещам следните за мен нерешими проблеми:

1. Маслото мирише на бензин и е рядко а бензиновата помпа е с читава мембрана. Проверена е. От къде другаде може да влиза бензин в маслото?

Другия вариант е през сегментите.

 

2. Втори проблем по сериозен. На стартер чука зловещо. Чак ме е страх да

въртя да сне се строши нещо. Иначе ръчно мотора си се върти нормално.

Стартера стандартен за мотора ли е? Обслужване?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стартера е шкодов. Маховика също.

Ми шкодов ще е! Нещо се объркАх този път. ](*,)

Не мога да се сетя за чукане от стартера :-k

Върти ли? Пали ли?

Най- добре е на място да се види, както казва Митака.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Срещам следните за мен нерешими проблеми:

1. Маслото мирише на бензин и е рядко а бензиновата помпа е с читава мембрана. Проверена е. От къде другаде може да влиза бензин в маслото?

 

Само и единствено през помпата и карба - кофти платно и високо ниво.

при запален на ниски как бачка.

 

2. Втори проблем по сериозен. На стартер чука зловещо. Чак ме е страх да въртя да сне се строши нещо. Иначе ръчно мотора си се върти нормално.

 

Като прави фланец сети ли се за дебелината му и дали бендикса изхвърля до маховика или рони ъгъла на зъба.

Свали малко от муцунката да влезе повече.

Та така..не само че няма да стане за събора и май никога няма да стане и нещата полека полека си отиват към разчастване...ако не се намери майстор да ревизира цялата работа.

 

Няма невъзможни неща,ако знайш кво ми е влязло в зелника ще седнеш директно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През сегментите ..лошо.

Стартера е шкодов. Маховика също.

 

Маховика какъв шкодов е ? От 120 ли ? с какъв венец е ? Да не е фаворитов нещо :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкодов 120ков маховик стандартен.

Нещо съм се отчаял вече.

 

На ниски не бачка изобщо. Т.е. не държи никакви обороти ако не подавам гасне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкодов 120ков маховик стандартен.

Нещо съм се отчаял вече.

 

На ниски не бачка изобщо. Т.е. не държи никакви обороти ако не подавам гасне.

 

Гасне-дави, от горе на карба се чува хъркане характерно за отворен дросел и се лее бензин/високо ниво. Трябва да е 6.5-7мм мин. при обърнат капак/м-у поплавъка и капака/. Друг вариант игла.

Много си ми далеко иначе правенето не е проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стартера е сглобяван от мен и е сглобен кадърно, според мен просто се товари и вади скърцащ звук.

 

Премерете компресия на тоя мотор, и ако не запали, имаш време до 06.05 да ми се обадиш да качим 130 мотора 24h в денонощието съм твой, без теб събора няма да е същия!

 

Днес ще взема от дядо ми уред за компресия и утре отиваме да мерим, тъй като ме нервираш еб** съм аз тоя мотор където не можем да запалим !!! Апък и ти ли точно ще се отказваш? Човека дето винаги на мен кураж е давал като ми потънат гимиите и ми причернеят шкодите ... За 2 седмици 1 шкода ако не запаля еб*** съм и майката, пред нас ще я докарам, по 12h на ден долу ще вися !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ванко,

аз вече сериозно почвам да се замислям как да организирам транспорта на колата до теб :) може колегата Micyri помогне .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като прави фланец сети ли се за дебелината му и дали бендикса изхвърля до маховика или рони ъгъла на зъба.

 

Свали стартера, премери бендикса къде се намира, когато е изхвърлил, премери и маховика колко навътре е и ще получиш представа дали се зацепва добре. А и на бендикса сигурно ще му личи ако на ръба дали е износен.

 

Ако сте въртяли много на стартер и сте помпали много педала, може от това да е влязъл бензин в маслото. Въпреки че дали това е достатъчно да усетиш, че има бензин в маслото, не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако влезне бензин в маслото ще се променя показанията на щеката за маслото. Следи го!

Това не е за плашене според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ванко,

аз вече сериозно почвам да се замислям как да организирам транспорта на колата до теб :) може колегата Micyri помогне .

 

Завлечи я на сокола пък ще е приберем към варна и ще се върне на ход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Ъпдейт на статуса:

С измит карбуратор и след доста теглене и въртене на делкото в произволни посоки мотора пак запали. Пак нестабилно и повече от 2500-3000 оборота не иска да вдигне. При напълно отворен смукач се получаваше припукване през карбуратора.

Празен ход нямаше - нестабилен, ако не подаваш гас гасне.

 

Чукането се установи че е от стартера. Веднъж запалил мотора звучи добре. Няма чукане или други притеснителни шумове.

Вероятно стартера е слаб за тоя мотор. Вие, причуква и като цяло върти бавно (може би заради голям аванс на запалването). Какъв друг по-силен стартер може да се нагоди на шкодовата кутия?

Образува се малко бяла пенеста течност по капачката на маслото. Същата по щеката не се наблюдава.

 

Все още се търси помощ за диагностика и отстраняването на проблемите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам какъв стартер ще пасне на маховика но режеш ухото на скоростната кутия и захващаш стартера за фланеца като го намериш кои става. Незнам колко се вижда на снимката как е направено ма ето това имам предвид.

 

Фланец - Стартер

Фланец - Стартер

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също, както вече ти писах съм готов да помогна, като най - добре е колата да е пред нас и да има нов комутатор на задната седалка :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жорка, редукторен стартер за 120ка има. Той ще ти свърши идеална работа! Ако не греша цената му е около 180лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аве не е от стартера , луди ли сте на 100еската със адското згастяване дето и го направих върти като разпрана вии разправяте че тоз разлашкан мотор небил за шкодов стартаер стига ся (ако е изправен твоя де ) няма да даваш пари за глупости

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другата седмица ще ти донеса резервния си стартер, който уж е читав да пробваме и с него как върти , но най-логично ми звучи ако фланеца е по-дебел да не стига бендикса и да не зацепват хубаво зъбите.

Няма да е лошо да да вземем Сашо (maxrpm) с уреда и да премерим компресията на мотора, щото ако е някой мъртвец никъкав стартер няма да помогне. Тук е момента Ванко да каже колко е нармалното налягане за този мотор ;)

 

П.П. Чак сега виждам темата :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде да го търся и колко по-силен е от стандартния?

В магазина на Симеоновско има редукторен стартер за 120-ка. По спомен цената му беше 220 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.