Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Помогнете с идеи засмяна на резервоара на Skoda 105L


divo_la

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Искам да ви попитам какъве начина за свалянето на резервоара и смяната му с нов ... защото засега единственото което виждам е свалянето на двигателя или на скоростната кутия, но това е много работа. Дали има по-лесен начин?

 

Благодаря ви предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-лесно процедурата става по следния начин:

 

1.Колата се качва на канал;

2.Сваля се предпазната ламарина на резервоара;

3.Сваля се дългата ламарина,предпазваща тръбите за радиатора;

4.Откачат се тръбите към радиатора;

5.Откачат се маркучите за парното;

6.Откачат се жилата за ръчната спирачка;

7.Откача се маркуча за сервоусилвателя,ако има такъв

8.Откача се жилото за газта

9.Откача се жилото за обогатителя на карбуратора;

10.Отвива се маркуча за работната помпа на съединителя;

11.Отвива се гъвкавото жило за скоростомера от скоростната кутия;

12.Отвива се съединяващия маркуч на двете камери на резервоара;

13.Отвива се лостовия механизъм от опашката на скоростната кутия;

14.Отвиват се източвателните пробки на резервоара и се източва наличното гориво;

15.Откачат се кабелите от датчика за ЗХ на скоростната кутия;

16.Отвива се гредата на скоростната кутия от 4-те болта за купето;

17.Кутията се отпуска надолу дотолкова,че да се развият 4-те болта,държащи резервоара;

18.Демонтира се маркуча за вентилация на резервоара;

19.Демонтира се големия маркуч,съединяващ тръбата за пълнене с гърловината на резервоара;

20.Откачат се кабелите от датчика за горивото;

21.Развиват се болтовете,държащи резервоара;

22.Резарвоара се демонтира като първоначално се издърпа леко напред,за да излезе от фиксираното каналче в купето и след това се дръпне надолу.

23.Чрез завъртане резервоара трябва да се извади между купето и спуснатата скоростна кутия.

 

Монтажа се извършва по обратния ред,като се отделя голямо внимание при последващото сглобяване на водните съединения - маркучи,тръби,гумени снадки и лентови скоби.Последните трябва да не се стягат прекалено,защото има вероятност дасе среже някоя гумена връзка и после се берат големи ядове!

Особено за охладителната уредба е задължително да се използват нови скоби и гумени снадки,което до голяма степен гарантира,че ще уплътнят добре и няма да има сълзене или течове...

Накрая трябва да се обезвъздуши хидравличното задействане на съединителя.

 

Накратко това е операцията,вярно е че отнема време,но няма друг по - лесен начин.

Успех с ремонта и качи някоя снимка на колата да и се порадваме ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.