Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Обороти при фелиция 1,6


Dimitur

Recommended Posts

:-k Какви трябва да са нормалните обороти при фелиция 1,6. Наскорор смених дроселната клапа и оборотите ми се повишиха. Като запаля в началото при студено положение за няколко секунди ги вдига понякога до 1500 и повече, после веднага пада на 1100, след малко каране държи около 1000. Освен това има леко колебание на оборотите, няма равномерност, когато не е в движение.Това нормално ли е? Питах майсторите и те казаха, че е нормално в началото олоротите да са около 1100 и после 1000. Обаче преди смяната на дроселната клапа аз две години карах колата с обороти около 7000 и си вървеше нормално. Не мога да разбера каква е истината. Моля, помогнете!

 

Митко - шкодопочитател

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трудно ще си я карал 2 год.на тези обороти

а защо смени клапата-какво правеше :lol:

Оборотите бяха 7000 най-много 8000 наистина и добре вървеше колата, а и майсторите тогава казваха, че било нормално, на компютърната диагностика като ходих и там така ми казаха, а аз ходих, точно защото ми се струваха ниски оборотите. Сега пък майсторите друго казват. Затова искам да чуя и други мнения. А колкото до дросела, смених го, защото беше изгоряло моторчето и колата не можеше да пали в студено състояние само чрез подаване на газ. И така, какви трябва да са нормалните обороти при фелиция 1,6? Има ли ясен и категоричен отговор или нещата варират според зависи?

 

Колега , бегачката те бъзика щот 8000 об/мин е много червената зона на оборотомера ... да не са 700 - 800 ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трудно ще си я карал 2 год.на тези обороти

а защо смени клапата-какво правеше :lol:

Оборотите бяха 7000 най-много 8000 наистина и добре вървеше колата, а и майсторите тогава казваха, че било нормално, на компютърната диагностика като ходих и там така ми казаха, а аз ходих, точно защото ми се струваха ниски оборотите. Сега пък майсторите друго казват. Затова искам да чуя и други мнения. А колкото до дросела, смених го, защото беше изгоряло моторчето и колата не можеше да пали в студено състояние само чрез подаване на газ. И така, какви трябва да са нормалните обороти при фелиция 1,6? Има ли ясен и категоричен отговор или нещата варират според зависи?

 

Колега , бегачката те бъзика щот 8000 об/мин е много червената зона на оборотомера ... да не са 700 - 800 ?

http://www.skodaclub-bg.org/forum/posting.php?mode=quote&f=6&p=208264#

Да, бе да, естествено че са 700- 800 - техническа грешка, извинете.posting.php?mode=quote&f=6&p=208264#

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

690+-50

Значи, нормалните обороти са 690 плюс минус 50, така ли? Ами ако е така, моите майстори, на които имам доверие, ме лъжат, като ми казват, че 1000 са нормалните. Какво да правя в такъв случай? Компютърната диагностика ще ми помогне ли? Четох някъде по форума, че новите дроселни клапи трябвало да се настройват?

Моля, споделете някакъв опит!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

690+-50

Значи, нормалните обороти са 690 плюс минус 50, така ли? Ами ако е така, моите майстори, на които имам доверие, ме лъжат, като ми казват, че 1000 са нормалните. Какво да правя в такъв случай? Компютърната диагностика ще ми помогне ли? Четох някъде по форума, че новите дроселни клапи трябвало да се настройват?

Моля, споделете някакъв опит!

И още един важен въпрос имам - какво влияние оказват по-високите обороти върху двигателя като цяло; повишават ли разхода на гориво, при условие, че са по-високи само когато е на празен ход; интересно, че когато е в движение, оборотите са си нормални, т.е. като преди смяната на дросела. Благодаря предварително за отговорите. ;):)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено,че ти повишава разхода на празен ход в следствие от това и изцяло.

Нормално е когато си на скорост да са нормални оборотите тъй като се определят от педала (зад кормилното устроиство) а не от джадата за празен ход на двигателя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено,че ти повишава разхода на празен ход в следствие от това и изцяло.

Нормално е когато си на скорост да са нормални оборотите тъй като се определят от педала (зад кормилното устроиство) а не от джадата за празен ход на двигателя

Да, благодаря, точно така, логично е! Въпросът е все пак да знам със сигурност какви трябва да са нормалните обороти. Днес моите майстори отново ми казаха, че 1100-1200 в началото и 900 при загрято положение е нормално. Други ми казват друго. Има ли литература, в която това да е описано обективно? :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Днес моите майстори отново ми казаха, че 1100-1200 в началото и 900 при загрято положение е нормално.

Така са, но при загрято 800

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Днес моите майстори отново ми казаха, че 1100-1200 в началото и 900 при загрято положение е нормално.

Така са, но при загрято 800

Благодаря! Защо обаче моите не падат до 800 при загрято?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! Защо обаче моите не падат до 800 при загрято?

Кажи им на твоите майстори да ги направят 800. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено,че ти повишава разхода на празен ход в следствие от това и изцяло.

Нормално е когато си на скорост да са нормални оборотите тъй като се определят от педала (зад кормилното устроиство) а не от джадата за празен ход на двигателя

Да, благодаря, точно така, логично е! Въпросът е все пак да знам със сигурност какви трябва да са нормалните обороти. Днес моите майстори отново ми казаха, че 1100-1200 в началото и 900 при загрято положение е нормално. Други ми казват друго. Има ли литература, в която това да е описано обективно? :?:

 

На твоите майстори им кажи като не знаят поне да погледнат в аутодатата - нея трябва дая имат. Оборотите са точно както казва бегачката!

Няма нужда да разсъждавате - 690+-50. На моите предишни две Фели 1.6 оборотите бяха точно 650 и на двете на място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено,че ти повишава разхода на празен ход в следствие от това и изцяло.

Нормално е когато си на скорост да са нормални оборотите тъй като се определят от педала (зад кормилното устроиство) а не от джадата за празен ход на двигателя

Да, благодаря, точно така, логично е! Въпросът е все пак да знам със сигурност какви трябва да са нормалните обороти. Днес моите майстори отново ми казаха, че 1100-1200 в началото и 900 при загрято положение е нормално. Други ми казват друго. Има ли литература, в която това да е описано обективно? :?:

 

На твоите майстори им кажи като не знаят поне да погледнат в аутодатата - нея трябва дая имат. Оборотите са точно както казва бегачката!

Няма нужда да разсъждавате - 690+-50. На моите предишни две Фели 1.6 оборотите бяха точно 650 и на двете на място.

Благодаря много, ще им кажа и ще ви информирам за развитието по проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено,че ти повишава разхода на празен ход в следствие от това и изцяло.

Нормално е когато си на скорост да са нормални оборотите тъй като се определят от педала (зад кормилното устроиство) а не от джадата за празен ход на двигателя

Да, благодаря, точно така, логично е! Въпросът е все пак да знам със сигурност какви трябва да са нормалните обороти. Днес моите майстори отново ми казаха, че 1100-1200 в началото и 900 при загрято положение е нормално. Други ми казват друго. Има ли литература, в която това да е описано обективно? :?:

 

На твоите майстори им кажи като не знаят поне да погледнат в аутодатата - нея трябва дая имат. Оборотите са точно както казва бегачката!

Няма нужда да разсъждавате - 690+-50. На моите предишни две Фели 1.6 оборотите бяха точно 650 и на двете на място.

Благодаря много, ще им кажа и ще ви информирам за развитието по проблема.

Казах им, но те твърдяха, че различни били колите, че щом е пълен инжекцион 900-1000 оборота са нормални и така си настояваха, че щом колата си работи нормално всичко е наред, да не се притеснявам ако искам да ида на компютърна диагностика да питам и там щели да ми кажат същото, аз отидох, там ми казаха, че да високи са ми оборотите, но няма нищо страшно, щом всичко останало е нормално...е ще харчи малко повече гориво , примерно на 100 литра бензин 100 грама повече, но това е дреболия и така...засега се примирих, пък да видим нататък... Вие какво мислите по проблема... Може ли да има някакви лоши последствия карането с такъв дросел?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трабва да се развият 4 болченца на плочката на тпс-а и да се мръдне да се направят колкото трябва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.